توئیتر و ماسک

عضویت ایلان ماسک در هیئت مدیره توئیتر لغو شد | طرفداران دوج کوین باید صبر کنند

هیاهوی پیرامون ایلان ماسک و توئیتر همچنان ادامه دارد. پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر اخیراً در توییتی اعلام کرد که ایلان ماسک تصمیم گرفته است به هیئت مدیره شرکت نپیوندد. این اطلاع رسانی پس از آن صورت گرفت که خود آگراوال هفته گذشته انتصاب ماسک را به عضویت هیئت مدیره توییتر اعلام کرد.

آگراوال در ایمیل اخیر خود به تیم توییتر می نویسد که بحث های زیادی با هیئت مدیره و حتی مستقیماً با ایلان ماسک داشته است. پس از اینکه توییتر سه شنبه گذشته ایلان را به عضویت هیئت مدیره منصوب کرد، این میلیاردر فناوری صبح همان روز به اشتراک گذاشت که «به هیئت مدیره نخواهد پیوست». آگراوال در ادامه می نویسد:

من معتقدم این بهترین تصمیم است. ما همیشه برای نظرات سهامدارانمان ارزش قائل هستیم، چه آنها در هیئت مدیره ما باشند و چه نباشند. ایلان بزرگترین سهامدار ماست و ما پذیرای ایده های او خواهیم بود.

در اوایل این ماه، ایلان ماسک، میلیاردر فناوری، اعلام کرد که 9.2 درصد از سهام توییتر را خریداری کرده و به بزرگترین سهامدار فردی این شرکت تبدیل شده است. این اعلام پس از آن منتشر شد که ماسک یک نظرسنجی توییتری انجام داد و از پیروانش پرسید که آیا این پلتفرم به اصول “آزادی بیان” پایبند است یا خیر.

70 درصد از پاسخ دهندگان رای منفی دادند. احتمالا ماسک فکر می‌کرد که سمت سهامدار اصلی توییتر به او کمک می‌کند تغییرات کلیدی را به هیئت مدیره پیشنهاد دهد.

جالب اینجاست که روز شنبه، ایلان ماسک ایده خود را مبنی بر معرفی اشتراک ماهانه پولی در سرویس‌های آبی توییتر و در نتیجه تأیید کاربران بر این اساس به اشتراک گذاشت. این پیشنهاد برای مقابله با ربات های خارج از کنترل و جعل کننده هایی بود که برای مدتی طولانی کاربران توییتر را گمراه می کردند. علاوه بر این، او همچنین پیشنهاد کرد که توییتر می‌تواند پرداخت‌ها را در دوج کوین (DOGE) بپذیرد.

اما با آخرین اخبارمنتشر، طرفداران Dogecoin ممکن است مجبور شوند هیجان خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنند. با این حال، همانطور که آگراوال گفت، توییتر ممکن است پیشنهاد ماسک را در نظر بگیرد و ما در آینده شاهد پرداخت‌های DOGE در توییتر باشیم.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments