پلتفرم X در حال تبدیل شدن به بهشت سرمایه گذاران دوج کوین! تحلیل دوج کوین امروز 

پلتفرم X در حال تبدیل شدن به بهشت سرمایه گذاران دوج کوین! تحلیل دوج کوین امروز 

ایلان ماسک به گرفتن مجوزهای دولتی برای انتقال پول و ایجاد یک روش پرداخت کریپتویی ادامه می دهد.

آیا ایلان ماسک قرار است پرداخت های رمزنگاری شده را به X بیاورد؟ در روز دوشنبه، پلتفرم رسانه های اجتماعی مجوز انتقال پول ایالت رود آیلند آمریکا را که برای ارائه چنین خدماتی در داخل ایالت بسیار مهم است، دریافت کرد.

خرید و فروش دوج کوین

دوج کوین در X؟

این تاییدیه که توسط سیستم صدور مجوز چند ایالتی سراسری (NMLS) تایید شد، پس از آن صادر شد که X (توییتر سابق) در ماه گذشته درخواست مجوزهای انتقال پول را در هر ایالت مورد نیاز ایالات متحده آغاز کرد.

در ایالات متحده، فرستنده‌های پول زیرمجموعه‌ ای از مشاغل خدمات پولی (MSB) هستند و به تسهیل انتقال وجه بین مکان‌های متفاوت و در سراسر مرزهای بین‌ المللی کمک می‌کنند.

به عنوان فناوری پرداخت همتا به همتا، ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) به دلیل منبع باز بودن، بدون مجوز و سیستم های پرداخت غیر متمرکز شناخته شده اند. آنها همچنین مورد توجه ایلان ماسک هستند که گهگاه در مورد این صنعت اظهار نظر می کند و با بازیگوشی ارز رمزپایه مورد علاقه خود را توییت می کند و سرمایه گذاران بیشتری برای خرید دوج کوین اقدام می کنند.

به طور خاص، مجوز انتقال ارز برای ارائه خدمات کیف پول کریپتو مورد نیاز است که به کاربران امکان ذخیره، ارسال و دریافت دارایی های دیجیتال را می دهد. در حالی که هر کسی می تواند از نظر فنی یک کیف پول رمزنگاری شخصی داشته باشد، بسیاری ممکن است سهولت استفاده و آرامش خاطر را که با راه حل های کیف پول نگهبان همراه است ترجیح دهند.

اگر پلتفرم X پرداخت‌های رمزنگاری را اجرا می‌کرد، مأموریت ماسک برای تبدیل X به یک «برنامه همه کاره» که در آن کاربران می‌توانند «همه کارهای مالی» خود را انجام دهند، گسترش می‌داد.

همچنین روند رو به رشد پلتفرم‌های ارتباطی را که با فناوری پرداخت رمزنگاری ادغام می‌شوند، گسترش می‌دهد و بالعکس. به عنوان مثال، تلگرام پرداخت های بیت کوین و USDT را مستقیماً در برنامه پیام رسان خود یکپارچه کرده است، در حالی که کیف پول کوین بیس اکنون پیام های غیرمتمرکز رمزگذاری شده را معرفی کرده است.

💥از ChatGPT پرسیدم که دوج کوین چه زمانی به 1 دلار می رسد؟💥

دوج کوین مثل همیشه پامپ شد!

مانند بسیاری از رویدادهای مرتبط با ایلان ماسک، دوج کوین تقریباً در زمانی که این خبر منتشر شد، 5 درصد افزایش یافت و به 0.067 دلار رسید. زمانی که ایلان ماسک سال گذشته توییتر را خرید و زمانی که لوگوی پرنده توییتر را به تصویری از شیبا اینو تغییر داد، چنین اتفاقات مشابهی برای این میم کوین اتفاق افتاد.

🔺پیش بینی قیمت دوج کوین در 5 سال آینده …! قیمت دوج کوین پنج سال بعد چقدر خواهد بود؟🔺

مدت کوتاهی پس از اعلام X، ماسک پس از استخدام یک طراح گرافیک از MyDoge Inc برای ایجاد یک گرافیک ویدئویی کوتاه برای این پلتفرم، به طرز ماهرانه ای لوگوی دوج کوین را به بیوگرافی توییتر خود اضافه کرد.

با این حال، پامپ دوج کوین امروز ممکن است به دلیل رشد کلی بازار کریپتو باشد. Grayscale همچنین برنده شکایت خود علیه SEC شد که باعث شد بازار کریپتو در سراسر جهان رشد کند.

تحلیل دوج کوین امروز 

احتمال جهش کوتاه مدت قیمت DOGE چقدر است؟

چارت 1 ساعت دوج کوین

طبق داده‌های CoinStats، گاوها با اقداماتی برای خرید دوج کوین به بازی بازگشته‌اند. در نمودار ساعتی، قیمت DOGE از سطح مقاومت محلی 0.06389 دلار عبور کرده است. اگر کندل روزانه بالاتر از این عدد بسته شود، روند صعودی ممکن است ادامه یابد و فردا به منطقه 0.066 دلار خواهد رسید.

چارت روزانه دوج کوین

در بازه زمانی روزانه، قیمت DOGE یک شکست کاذب بالاتر از سطح مقاومت 0.06546 دلار را تجربه کرده است. معامله گران در حال حاضر باید به بسته شدن کندل توجه کنند. اگر نزدیک به سطح ذکر شده بسته شود، به زودی می توان افزایش قیمت قابل توجهی را در محدوده 0.067-0.068 دلار انتظار داشت.

چارت هفتگی دوج کوین

در میان مدت، قیمت DOGE سطح اخیر 0.06546 دلار را تست کرده است. اگر وضعیت تا پایان هفته تغییر نکند، خریداران فرصتی برای کنترل بازار خواهند داشت. این می‌تواند منجر به حرکت بالقوه صعودی به منطقه 0.068 دلار شود.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments