علت پامپ دوج کوین

علت پامپ دوج کوین چیست؟ رقابت جدید ایلان ماسک با اندروید و IOS

با به اشتراک گذاشتن ایده جدید ایلان ماسک در مورد تسلط بر جهان با دنبال کنندگان خود در توییتر، سکه میم اصلی افزایش یافت.

دوج کوین در بیست و چهار ساعت گذشته رشد گسترده ای بیش از 15 درصد را نشان داده است. این امر پس از آن اتفاق افتاد که رئیس جدید توییتر، ایلان ماسک، گفت در صورتی که توییتر در فروشگاه های محبوب اپلیکیشن موبایل با مشکل مواجه شود، گوشی هوشمند خود را راه اندازی خواهد کرد.

خرید و فروش ارز دوج کوین

رقابت ایلان ماسک با اندروید و IOS

ماسک به توییت پادکست لیز ویلر پاسخ داد که نگران بود توییتر تحت قانون جدید ایلان ممکن است از فروشگاه‌هایی که دو تولید کننده سیستم‌های عملیاتی برای گوشی‌های هوشمند در آن‌ها برنامه‌های مبتنی بر اندروید و iOS می‌فروشند، ممنوع شود.

ماسک در توییتی اعلام کرد که امیدوار است این اتفاق رخ ندهد. با این حال، اگر اشتباه می کند، قول داده است که گوشی خود را راه اندازی کند، که در این زمینه، ظاهراً به معنای راه اندازی یک سیستم عملیاتی جدید و یک فروشگاه آنلاین برای برنامه ها است.

توییت ایلان ماسک

پامپ 15 درصدی دوج کوین به دنبال ایده جدید ایلان ماسک

🔰توییت ماسک روز جمعه منتشر شد، و این زمانی است که دوج کوین که به شدت توسط ایلان ماسک به عنوان ابزار بالقوه برجسته پرداخت برای آینده حمایت می‌شود، شروع به چاپ کندل های سبز روی نمودارهای ساعتی کرد.

چرا که سرمایه گذاران پی برده اند با هر بار توییت ایلان ماسک می توانند از خرید دوج کوین سود ببرند.

به طور کلی، از روز جمعه، میم کوین از 0.0810 دلار به سطح 0.0936 دلار افزایش یافت. با این حال، در حال حاضر قیمت DOGE با 6 درصد افزایش 0.09763 دلار در صرافی بایننس معامله می شود.

ماسک توییتر را در اکتبر خریداری کرد و 44 میلیارد دلار برای آن پرداخت کرد. ماسک به محض بستن قرارداد، مدیرعامل پاراگ آگراوال و دیگر افسران ارشد را اخراج کرد. او همچنین گفت آن دسته از کارمندان توییتر که حاضر نیستند بیشتر از همیشه برای بهبود توییتر تلاش کنند، باید استعفا دهند.

برای افزایش سود توییتر، ایلان یک پرداخت ماهانه اجباری 8 دلاری را برای کاربران تایید شده معرفی کرد تا تیک آبی خود را نگه دارند.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments