بیت کوین تا کجا سقوط می کند

قیمت بیت کوین تا کجا سقوط می کند؟ تحلیلکران چه می گویند؟

بیت کوین بیش از یک سال را در یک روند نزولی سپری کرده است که از زمان بالاترین رقم 69000 دلاری خود در نوامبر 2021 به پایان رسیده است.

عملکرد قیمت بیت کوین تاکنون77 درصد ضرر را به سرمایه گذاران وارد کرده است، اما واقعاً BTC تا کجا سقوط می کند و چقدر می تواند کاهش یابد؟

معامله گران و تحلیلگران بیت کوین مدت هاست توافق کرده اند که سال 2022 جدیدترین بازار نزولی و سقوط قیمت ارزهای دیجیتال است.

داده‌های TradingView تأیید می‌کنند که پس از رسیدن به بالاترین سطح تاریخ برای شروع سال با حدود 46000 دلار، بیت کوین کمی بهبود یافته است و از آن زمان به سطوحی که از نوامبر 2020 مشاهده نشده، باز نگشته است.

این جفت ارز را در پایین ترین محدوده بازار نزولی تاریخی قرار داده است – بیت کوین با از دست دادن حداکثر حدود 77 درصد از زمان اوج اخیر، ممکن است فضای کمی برای سقوط داشته باشد.

⭕️این بار اما ممکن است متفاوت باشد. کوین تلگراف نگاهی می‌اندازد به آنچه برخی از محبوب‌ترین مفسران بازار کریپتو در مورد اینکه بیت‌کوین به کجا می‌رسد، فکر می‌کنند.

تحلیل CryptoBullet: خرید حدود قیمت 16000 دلار

یکی از شخصیت‌های شناخته شده رسانه‌های اجتماعی به نظریه‌ای از اوایل سال ۲۰۲۲ پایبند است و تحلیل بیت کوین را با بررسی یک داده درون زنجیره ای ارائه داده است.

برای CryptoBullet،  شاخص CVDD همچنان بینشی کلیدی از پایین ترین قیمت بیت کوین در سطح کلان ارائه می دهد.

شاخص CVDD اساساً شمارش می‌کند که یک سکه در هنگام انتقال به کیف پول جدید، چند روز نگه داری شده است. این به عنوان نسبتی به سن کلی بازار، تقسیم بر 6 میلیون بیان می شود، که منبع تحلیلی Woobull توضیح می دهد که یک “عامل کالیبراسیون” است.

با نگاهی به گذشته، CVDD به عنوان یک خط مهم عمل کرده است، و اگر این زمان متفاوت نباشد، BTC/USD می‌تواند بهترین فرصت سود ممکن را به خریداران بدهد.

طبق گفته Woobull، شاخص CVDD در حال حاضر حدود 15900 دلار است.

CryptoBullet در 26 نوامبر به دنبال کنندگان توییتر گفت: “من احساس بهتری دارم که براساس داده های شاخص CVDD بیت کوین را در همین قیمت بخرم.

⁉️ آیا قیمت بیت کوین بیشتر سقوط می کند؟ البته که می تواند. اگر یک شرکت رمزنگاری دیگر ورشکست شود یا چیزی شبیه به آن، بیت کوین به زیر شاخص CVDD سقوط می کند، اما نه خیلی. چراکه بخش عمده ای از روند نزولی به پایان رسیده است.

شاخص CVDD

تحلیل Filbfilb: قیمت 6500 دلار به عنوان “بدترین سناریو”

Filbfilb، یکی از بنیانگذاران مجموعه معاملاتی Decentrader، اخیراً به کوین تلگراف گفت که اگر شرایط کلان بدتر شود، BTC/USD ممکن است حدود 10000 دلار در سال جدید ببیند.

با این حال، این قبل از انفجار صرافی FTX بود که اثرات حاصل از آن به سقوط بیشتر قیمت ارزهای دیجیتال و تشدید بازار نزولی اضافه شد.

بنابراین، Filbfilb در جریانی زنده همراه با یکی از بنیان‌ گذاران، فیلیپ سوئیفت، مناطقی از حمایت قوی پیشنهادی را به‌عنوان کف‌های بالقوه مشخص کرد.

اینها متفاوت هستند – چراکه یک “نردبان” بزرگ از پیشنهادات خرید روی 12000 تا 14000 دلار تمرکز دارد. در عین حال، حمایت نهایی می تواند به 6000 دلار نیز برسد.

Filbfilb علاوه بر این خاطرنشان کرد که یک رویداد قو سیاه مانند ورشکستگی‌های بیشتر کریپتوها می‌تواند باعث سقوط قیمت در مقاومت های بالاتر اتفاق بیافتد و پتانسیل 10000 دلار یا کمتر را در مرحله بعدی باز کند.

🔴او توصیه کرد، با این حال، سفر به منطقه 6000 دلاری در شرایط فعلی “بعید” است.

چارت هفتگی بیت کوین با داده های نقدینگی

نگاه تحلیلگران به قیمت 14000 دلار

منطقه حمایت پیشنهادی بعدی Filbfilb در دفترچه سفارش صرافی ها، هدفی محبوب برای تعداد فزاینده‌ای از مفسران است.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، 14000 دلار اکنون نقطه قابل توجهی در رادار است و ورودی های اطراف آن از قبل برنامه ریزی شده است.

این منطقه همچنین ضررهای BTC/USD را در مقابل بالاترین قیمت‌های تاریخ، مطابق با زیان‌های بازارهای نزولی قبلی به همراه خواهد داشت.

چارت نزولی بیت کوین از اوج تاریخی این رمز ارز

معامله‌گر و تحلیلگر Rekt Capital خاطرنشان می‌کند که نه تنها این، بلکه 13900 دلار خط حمایت قابل توجهی را در بازه‌های زمانی هفتگی تشکیل می‌دهد که از نیمه دوم سال 2020 آزمایش نشده است.

چارت هفتگی بیت کوین

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments