خرید وال ها در افت قیمت بیت کوین

داده ها نشان می دهند که نهنگ ها در حال خریداری BTC با وجود ریزش به زیر 30 هزار دلار هستند

طبق نمودار های ارائه شده توسط کمپانی های تحلیلگر محبوب، ماینر ها در حال تخلیه بیت کوین (BTC) خود بوده اند و تریدر ها در حال لیکویید کردن پوزیشن های خود می باشند. اما وال ها همچنان در حال خرید در افت قیمت ها هستند. 

نمودار ارائه شده توسط CryptoQuant و Glassnode نشان میدهد که نهنگ های BTC در حال جمع آوری آن از ماینر هایی هستند که در حال فروش سهام خود از این ارز بوده اند. 

داده های منتشر شده توسط روزنامه نگار عرصه ارزهای دیجیتال، Colin Wu، می گوید که استخراج کنندگان BTC در ماه گذشته مقادیر زیادی از این رمز ارز را فروخته اند. 60 بیت کوین در 6 مرتبه. 

3 روز پیش، به طور میانگین میزان Bitcoin انتقال داده شده به صرافی ها 98.6 بوده است. این روزنامه نگار تأکید کرد این بیشترین میزان از زمان 3 نوامبر (13 آبان) سال پیش می باشد.

این اطلاعاتی که Wu آنها را اشتراک گذاری کرده است، توسط CryptoQuant منتشر شده است.

مهندس ارشد شرکت مدیریت دارایی Moskovski Capital, به توییتر آمد تا یک نمودار از Glassnode در مورد خرید پرچمدار رمز ارزها توسط نهنگ ها را به اشتراک بگذارد. 

این نمودار نشان می دهد که BTC عرضه شده به هزار تا 10 هزار والت بیت کوین، اخیراً به میزان 57,000 بیت کوین افزایش پیدا کرده است. میزانی که معادل 1,698,126,900 دلار می باشد. 

با این کار کل فروش BTC ناشی از ایلان ماسک و دولت چین طی ماه های گذشته، حذف شده است. 

به دنبال یک اصلاح قیمت بزرگ، رمرز ارز برتر بازار کریپتو نتوانست خود را در بالای سطح حمایت 30,000 دلار حفظ کند و در حال حاضر که این خبر تنظیم می شود، این کوین با قیمت 29,816 دلار در حال معامله می باشد. 

در یک توییت، Colin Wu اعلام کرد که بنا به داده های شرکت تحلیلی Bybt, معادل 135 میلیون دلار بیت کوین تنها در عرض 1 ساعت لیکویید شد. 

به نظر می آید که دلیل اصلی کاهش قیمت بیت کوین، اصلاحات اخیری باشد که در بازار سهام رخ داده است. 

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments