احتمال ریزش بیت کوین به زیر 30 هزار دلار

نظر سنجی اخیر تریدر معروف، Peter Brandt، از احتمال ریزش BTC به زیر 30 هزار دلار خبر می دهد

اسطوره عرصه تریدینگ و معاملات ارزهای دیجیتال، پیتر برنت (Peter Brandt) در توییتر یک نظر سنجی انجام داد تا نظر فالوور های خود که تعداد آنها هم زیاد می باشد، در خصوص احتمال سقوط بیت کوین (BTC) به زیر 30,000 دلار را بداند. 

این تریدر معروف در حالی این نظرسنجی را انجام داد که خود او بر این باور است که احتمال ریزش BTC به کمتر از 30 هزار دلار، به نظر زیاد است. 

رقیب او که چندان از طرفداران بیت کوین نمی باشد، یعنی پیتر شف (Peter Schiff) هم در یک اقدام مشابه، در توییتر چنین نظرسنجی را به عمل آورد، با این تفاوت که او انتظار دارد این پرچمدار کریپتوکارنسی ها به زیر 10,000 دلار سقوط کند.

 در بین گزینه هایی که پیتر برنت در نظر سنجی خود ارائه داده بود، ریزش قیمت Bitcoin به 25,000 دلار، سقوط آن به 20,000 دلار و حتی کمتر از این حد هم دیده می شود. هرچند، او همچنین گزینه ای را هم برای آن دسته از افراد که باور دارند این رمز ارز بالای 30 هزار دلار استوار خواهد ماند، در این نظر سنجی قرار داد. 

تا به این لحظه (زمان تنظیم خبر)، بیش از 4  ساعت از آغاز این نظرسنجی گذشته است و تا به اینجا 31 درصد شرکت کنندگان، به ثبات بیت کوین بالای 30,000 دلار رای دادند. 25.3 درصد از کاربران هم معتقدند که به زیر سطح 20,000 دلار سقوط خواهد کرد. 

حدود 24.6 درصد از شرکت کنندگان، معتقدند BTC در محدوده بین 20 تا 25 هزار دلار گرفتار خواهد شد و 19.1 درصد هم به قرارگیری این رمز ارز در محدوده بین 25 تا 30 هزار دلار رای دادند. 

در همین حین، پیتر برنت یک نمودار BTC را به اشتراک گذاشت که الگوی آن نشان می دهد چرا او معتقد است این رمز ارز به زودی  به زیر 30,000 دلار سقوط خواهد کرد.

توییت پیتر برنت

پیتر شف هم با وجود این که از کسانی است که معمولاً علیه BTC صحبت می کند، با سناریو پیتر برنت موافق است، اما بد بینی او نسبت به میزان ریزش Bitcoin کمی بدبین تر است و سقوط به زیر 10,000 دلار را پیش بینی می کند. 

او معتقد است این احتمال ریزش، ناشی از شکل گیری یک الگوی سر و شانه می باشد، که معمولا یک عملکرد معکوس در قیمت دارایی را به همراه دارد. یکی دیگر از دلایلی که به ان اشاره کرد، ترس معامله گران و افزایش حجم فروش، در صورت ریزش به سوی 10 هزار دلار است. 

طبق نظری که پیتر شف ارائه داد، سطح 20,000 دلار، یک مقاومت بالاسری قدرتمند می باشد. 

توییت پیتر شف

شرکت تحلیل بیت کوین CryptoQuant در توییتر اعلام کرد که از تاریخ 15 ژوئن (25 خرداد) میانگین متحرک 30 روزه BTC، منفی باقی مانده است. 

این بدین معنی است که bitcoin, توسط سرمایه گذاران نهادی و خرده فروش ها، از صرافی های رمز ارز ها به صندوق های ذخیره سرد منتقل می شود. 

تیم CryptoQuant اظهار نظر کرده است که معمولا چنین وضعیتی، به افزایش قیمت یک دارایی منجر می شود. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments