گسترش خدمات بیبی دوج در زنجیره پالیگان و اتریوم | توسعه چند زنجیره ای BabyDoge

گسترش خدمات بیبی دوج در زنجیره پالیگان و اتریوم | توسعه چند زنجیره ای BabyDoge

بیبی دوج خدمات خود را با یک قفل توکن چند زنجیره ای گسترش می دهد و اکنون از پالیگان و اتریوم علاوه بر زنجیره بایننس کوین پشتیبانی می کند و موجب افزایش پذیرش این میم کوین محبوب در صنعت DeFi می شود.

راه اندازی قفل چند زنجیره ای توکن بیبی دوج

بیبی دوج ، پروژه محبوب ارزهای رمزنگاری شده، با راه اندازی قفل توکن چند زنجیره ای خود گام مهمی به جلو برداشته است.

توییت BSC News

صرافی غیرمتمرکز بیبی دوج که در ابتدا بر روی زنجیره BNB کار می کرد، خدمات خود را به بلاک چین های پالیگان و اتریوم گسترش داد. این نقطه عطف به پروتکل‌های این زنجیره‌ها اجازه می‌دهد تا سرمایه گذاران برای خرید بیبی دوج اقدام کنند و توکن‌های خود را با امنیت بالا روی پلتفرم قفل کنند.

معرفی پشتیبانی چند زنجیره ای نقطه عطف قابل توجهی برای BabyDoge است. در ماه مارس، BSC News دستاورد پروتکل را از 10 میلیون دلار در مجموع ارزش کل قفل شده (TVL) در زنجیره BNB گزارش کرد. با ادغام پالیگان و اتریوم این پلتفرم قصد دارد کاربران بیشتری را جذب کند و TVL خود را افزایش دهد زیرا به دنبال پذیرش گسترده‌تر در صنعت مالی غیرمتمرکز (DeFi) می باشد که به سرعت در حال رشد است. این نشان می دهد که تیم توسعه دهنده در تلاش برای دستیابی به بیبی دوج یک تومانی هستند.

در حال حاضر، TVL در زنجیره اتریوم از مرز 800 هزار دلار عبور کرده است که نشان دهنده شروع قدرتمندی برای توسعه چند زنجیره ای BabyDoge است. این پلتفرم با ارائه راه حل ایمن و کارآمد قفل توکن، اعتماد پروتکل ها را در فضای DeFi افزایش می دهد و امنیت و یکپارچگی دارایی های آنها را در شبکه های چند زنجیره ای تضمین می کند.

گسترش فراتر از زنجیره BNB نشان دهنده تعهد BabyDoge به ارائه یک اکوسیستم همه کاره و فراگیر برای شرکت کنندگان DeFi است. با استفاده از قابلیت‌های بلاک چین Polygon و Ethereum، بیبی دوج قصد دارد از پایگاه‌های کاربری متنوع و جوامع DeFi پر رونق در این شبکه‌ها استفاده کند.

همانطور که بیبی دوج به گسترش حضور خود در بلاک چین های مختلف ادامه می دهد، خود را به عنوان یک بازیگر مهم در صنعت DeFi معرفی می کند. با افزایش TVL، این پروژه آماده است تا به تکامل و پذیرش جریان اصلی امور مالی غیرمتمرکز کمک کند و گزینه‌ها و فرصت‌های بیشتری را در دنیای ارزهای دیجیتال در حال گسترش به کاربران ارائه دهد.

منبع: بی اس سی نیوز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد حسین غضنفری
محمد حسین غضنفری
9 ماه قبل

فقط بخرید و منتظر باشید ..