اسپری بدن دوج کوین

تولید اسپری بدن با تم دوج کوین توسط برند اَکس

برند اکس تولید کننده محبوب محصولات بهداشتی مردانه، قرار است اسپری بدنی با تم دوج کوین با نام “Dogecan” ارائه دهد. محصولات دوج کن ها به صورت رایگان اهدا خواهد شد، در نتیجه مصرف كنندگان برای ثبت نام در وب سایت شركت جهت دریافت اسپری، تشویق می شوند. با این حال، به نظر می رسد این کمپین بازاریابی برای علاقمندان دوج در خارج از ایالات متحده در دسترس نباشد.

این شرکت قبلاً نمونه های اولیه خود را برای شخصیت های محبوب دوج کوین، از جمله بیلی مارکوس، بنیانگذار دوج کوین، حساب محبوب توییتر دوج کوین رایز (Dogecoin Rise)، و لیل موک، نوازنده و طرفدار دوج ارسال کرده است.

این کمپین بازاریابی اولین بار در ماه آوریل و نزدیک به روز دوج معرفی شد. روز دوج روزی بود که ایلان ماسک و کاربران توییتر پیش بینی کرده بودند که قیمت دوج کوین همراه با یکی از موشک های اسپیس ایکس به ماه میرود. شرکت اکس اظهار داشت که اگر دوج از 1 دلار بگذرد، اسپری بدن “خوشبو کننده دیجیتال” تولید می کند.

علیرغم اینکه دوج کوینهرگز به قیمت 1 دلار نرسیده است، این شرکت با تولید اسپری بدن، محصول را به عنوان “dank musk” توصیف کرده است. بسته بندی دئودورانت شامل یک کارت است که در آن متن زیر ذکر شده است:

ما به ماه می رویم، در این اسپری می توانید اعتماد به نفس  لازم را برای رسیدن به آنجا پیدا کنید.

اسپری دوج کن

بر اساس داده های CoinGecko، از زمان بالاترین قیمت دوج یعنی 0.73 دلار در 8 مه (18 اردیبهشت)، قیمت ارز دیجیتال مورد علاقه ایلان ماسک 76.1٪ کاهش یافته و امروز در قیمت 0.17 دلار قرار دارد.

علی رغم روند نزولی دوج کوین در اواخر سه ماهه دوم، بر اساس گزارش اخیر کوین تلگراف، حجم روزانه معاملات دوج کوین در طی سه ماهه دوم تقریباً 13 برابر افزایش یافته است و تقریباً 1 میلیارد دلار به طور متوسط ثبت شده است.

شرکت اکس تنها شرکتی نیست که به ترویج میم کوین ها میپردازد. این شرکت به شرکت هایی مانند Slim Jims ، Snickers و Milkyway که همه آنها روز دوج روز 20 آوریل (31 فروردین) را به طور آشکار جشن گرفتند، پیوست.

📣منبع

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments