این هفته 3 ارز دیجیتال کمتر از 1 دلار را زیر نظر بگیرید!

این هفته 3 ارز دیجیتال کمتر از 1 دلار را زیر نظر بگیرید!

در دنیای همیشه در حال تحول ارزهای دیجیتال، فرصت‌ها اغلب زمانی به وجود می‌آیند که کمتر انتظار می‌رود. در حالی که مشتاقانه منتظر شروع چرخه صعودی بعدی ارزهای دیجیتال هستیم، سرمایه گذاران زیرک به مجموعه ای از دارایی های دیجیتالی چشم دوخته اند که هنوز به بالاترین سطح قبلی خود نرسیده اند. در این مقاله، پس از تجزیه و تحلیل های انجام شده، 3 ارز دیجیتال با قیمت کمتر از 1 دلار را مورد توجه کسانی قرار می دهیم که به دنبال تقویت سبد ارزهای دیجیتال خود قبل از شروع رالی صعودی بعدی هستند.

ریپل (XRP)

جای تعجب نیست که ریپل (XRP) یکی از ارزهای دیجیتال است که سرمایه گذاران نباید در حال حاضر نادیده بگیرند و از خرید ریپل غافل شوند. اول از همه، XRP پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار باقی می‌ماند که در حال حاضر زیر 0.5 دلار معامله می‌شود، یعنی 86 درصد پایین‌تر از بالاترین قیمت خود که 3.84 دلار بود.

واضح است که ریپل پتانسیل بالایی برای ثبت یک رشد انفجاری دارد، همانطور که در افزایش قابل توجه آن به بیش از 0.8 دلار در ماه جولای نشان داده شد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که بیشتر اقدامات قیمتی آتی آن به چشم‌ اندازهای آینده ریپل برای پیروز شدن در مبارزه حقوقی طولانی‌ مدت علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) متکی است.

با این حال، اوایل این هفته، مدیر عامل ریپل تکرار کرد که در مورد این پرونده «بسیار خوشبین» است و سخنان تشویق کننده خود را ارائه کرد که «حقایق و قانون» هنوز در سمت شرکت بلاک چین هستند.

در زمان انتشار، XRP با 0.5017 دلار معامله شد که نزدیک به 1 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافت. دارایی کریپتو در هفته حدود 6 درصد سود به ثبت رسانده است و در نمودار ماهانه بیش از 12 درصد از ارزش قیمت خود را از دست داده است.

کاردانو (ADA)

در همین حال، کاردانو (ADA) یکی از بدترین آلتکوین های اصلی در سال 2023 بوده است، این ارز دیجیتال همچنان مورد توجه جامعه خود قرار می گیرد.

قابل ذکر است که تعداد آدرس‌های کیف پول منحصربفرد جدید ADA در ماه‌های اخیر رشد قابل‌ توجهی داشته است و در پایان ماه اوت به بیش از 4.2 میلیون رسید، که نشان می‌دهد اعتماد جامعه به این پروژه تحت تأثیر عملکرد ضعیف آن در سال جاری قرار نگرفته است.

با این حال، خطرات سقوط احتمالی برای توکن بومی Cardano وجود دارد، به خصوص اگر نتواند سطح بحرانی 0.24 دلار را حفظ کند.

در زمان انتشار، ADA با 1.5 درصد رشد در 24 ساعت گذشته با 0.25 دلار معامله می شد. این آلتکوین در هفته حدود 4 درصد رشد و در 30 روز گذشته بیش از 10 درصد کاهش یافته است.

از سوی دیگر، می‌تواند فرصتی بی‌ نظیر برای خرید کاردانو باشد، زیرا قیمت فعلی آن 91 درصد کمتر از بالاترین قیمت 3.1 دلاری است که در سپتامبر 2021 به دست آمد.

وی چین (VET)

آخرین اما نه کم‌اهمیت، VET، ارز دیجیتال بومی شبکه معتبر VeChain، اخیراً توجه سرمایه‌ گذاران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است و معامله گران علاقمند به خرید وی چین شده اند. 

این دارایی دیجیتال یکی از بهترین توکن های رمزنگاری شده در نمودارهای هفتگی است که بیش از 17 درصد افزایش یافته است.

این رالی احتمالاً به دلیل اعلام Coinbase در 12 سپتامبر بود که پشتیبانی از VET و دیگر توکن شبکه یعنی VTHO را اضافه خواهد کرد. طبیعتاً، فهرست می‌تواند نقش مهمی در پذیرش انبوه VeChain داشته باشد، که می‌تواند به یک محرک قیمت مهم برای توکن‌های پروژه تبدیل شود.

ارز دیجیتال وی چین در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2 درصد افزایش یافت و به 0.01766 دلار رسید، در هفته 17 درصد افزایش یافته است.

در نتیجه، این ارزهای رمزپایه کم ارزش دارای اصول بنیادی قوی هستند که می تواند باعث افزایش قابل توجه قیمت شود. با این حال، مهم است که تاکید کنیم که مسیر آینده آنها همچنان با احساسات کلی بازار مرتبط است.

منبع: فینبولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments