سود 123 درصدی ارز گالا در 7 روز گذشته | دلیل پامپ قیمت Gala چیست؟

سود 123 درصدی ارز گالا در 7 روز گذشته | دلیل پامپ قیمت Gala چیست؟

ارز GALA، توکن بومی که به Gala Games، پلتفرمی برای بازی‌های بلاک چین قدرت می‌دهد، در میان ارزهای رمزنگاری‌ شده بزرگ برنده برتری بود زیرا قیمت آن به طور ناگهانی در 24 ساعت گذشته 60 درصد افزایش یافت. در زمان نگارش این مقاله ارز گالا با 60 درصد افزایش به 0.037 دلار رسید.

خرید و فروش ارز گالا

پس از یک عملکرد کسل کننده در سال 2022، به نظر می رسد GALA سال جدید را با عملکردی چشمگیر آغاز می کند.

پس از ماه‌ها کاهش مداوم قیمت، GALA در 30 دسامبر به حمایت 0.0154 دلار رسید که از آنجا قیمت با خرید گالا توسط سرمایه گذاران شروع به بهبود کرد. از آغاز سال 2023، گالا شش روز از هفت روز را با کندل های سبز بسته است. کندل روزانه 6 دسامبر بزرگترین بود زیرا قیمت از پایین ترین سطح روزانه 0.017 دلار به 0.025 دلار رسید.

در حالی که به نظر می‌رسد علاقه به بازی‌ها و توکن‌های متاورس احیا می‌شود، توکن‌های مرتبط مانند دسنترالند (MANA) و سندباکس (SAND) در زمان نگارش 13 درصد سود داشتند. سایر عوامل مثبت ممکن است در افزایش قیمت چشمگیر گالا نقش داشته باشند.

🔸آینده ارز گالا چطور پیش بینی می شود؟🔸

دلیل افزایش قیمت گالا چیست؟

نگاهی اجمالی به صفحه رسمی توییتر Gala Games، که بحث های جاری برای گسترش آن در سال 2023 را نشان می دهد.

♦️با توجه به اسکرین شات یک مکالمه Discord ارسال شده، 15 بازی موبایل در حال ارزیابی برای نصب هستند. گالا گیمز همچنین اعلام کرد که یک استودیوی بازی سازی موبایل با بیش از 20 میلیون کاربر خریداری کرده است.

جامعه گالا همچنین برای «سوزاندن کامل» که 100 درصد از توکن‌های گالا در خریدهای روی پلتفرم استفاده می‌شود، فشار می‌آورد.

گالا گیمز همچنین در حال توسعه یک بلاک چین لایه 1 است که از توکن GALA به عنوان گاز استفاده می کند. 50 درصد گاز جمع‌آوری‌شده سوزانده می‌شود و مابقی دوباره بین بنیان‌ گذاران، صاحبان گره‌ها و شرکای اکوسیستم توزیع می‌شود.

در روند صعودی، GALA در میانگین متحرک 50 روزه از مرز 0.022 دلار عبور کرده است، که از اوایل نوامبر 2022 قیمت آن را محدود کرده است. شکست مداوم بالای این مانع ممکن است باعث حرکت های صعودی بیشتر شود. در این سناریو، GALA ممکن است میانگین متحرک 200 روزه در 0.04 دلار و سپس سطح 0.048 دلار را هدف قرار دهد.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments