پامپ 20 درصدی سولانا و کاردانو | بررسی آلت کوین های برتر هفته

پامپ 20 درصدی سولانا و کاردانو | بررسی آلت کوین های برتر هفته

بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال در آخر هفته با در دست گرفتن آلت‌کوین‌ها، قدرت تازه‌ای به دست آورد. روز یکشنبه 8 ژانویه، کاردانو (ADA) و سولانا (SOL) هر کدام با 20 درصد افزایش، پیشتاز رالی بازار آلتکوین بودند.

در زمان انتشار، قیمت کاردانو 19.90 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت 0.33 دلار و ارزش بازار 11.3 میلیارد دلار معامله می شود. از ابتدای سال 2023، کاردانو با نزدیک به 10 درصد افزایش در هفته گذشته، قدرت عمده ای از خود نشان داده است.

کاردانو از زمانی که نهنگ ها شروع به خرید ارز ADA کردند ، به سر تیتر اخبار بازگشته است. از روز سال نو، آدرس‌هایی که بین 1 تا 100 میلیون دلار ADA نگهداری می‌شوند، تاکنون در مجموع بیش از 200 میلیون سکه ADA اضافه کرده‌اند.

🔹طبق تحلیل تکنیکال، ارز کاردانو فقط از سطح مقاومت 0.3 دلار عبور کرده است. اگر قیمت ADA همچنان از این بالاتر باقی بماند، می‌توان انتظار داشت که این مقاومت را به حمایت تبدیل کند و از اینجا به بعد به ادامه مسیر صعودی ادامه دهد.

خرید و فروش سولانا

سولانا به دنبال کاردانو

یکی دیگر از آلتکوین های اصلی که در هفته گذشته با افزایش قیمت عمده روبرو شد، سولانا (SOL) است. رقیب اتریوم 20 درصد رشد کرد و بالای 16 دلار با ارزش بازار 5.9 میلیارد دلار معامله می شود.

در هفته گذشته، خریداران با خرید سولانا توانستند قیمت را 60 درصد افزایش دهند و آن را به یکی از آلتکوین‌های با عملکرد برتر در بازار تبدیل کرده است. SOL پس از فروپاشی صرافی رمز ارز FTX در نوامبر 2022 با یک اصلاح بزرگ روبرو شد. سولانا سال 2022 را با کاهش قیمت خیره کننده 95 درصدی به پایان رساند اما اکنون گاوها در سال 2023 به بازی بازگشته اند.

🟣براساس تحلیل تکنیکال سولانا (SOL) از اولین مقاومت خود یعنی 15 دلار عبور کرده است. مقاومت در دسترس بعدی برای SOL در مسیر صعودی 18.1 دلار است. اگر سولانا این را بشکند، می تواند برای افزایش قیمت بعدی آماده شود. 

فضای گسترده‌تر آلت‌کوین در حال حاضر با افزایش 4 درصدی اتریوم (ETH) همراه است در حالی که سکه بایننس کوین 7 درصد افزایش یافته است. ارز پالیگان (MATIC) و لایت کوین (LTC) نیز به ترتیب 7٪ و 8.5٪ افزایش یافته اند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments