صرافی ارز رمزپایه بیت باکس

صرافی ارز رمزپایه لاین، توکن خودش را نیز در لیست قرار داد

بیت باکس (Bitbox)، صرافی ارز رمزپایه ای که توسط پیام رسان بزرگ ژاپنی لاین راه اندازی شده، اعلام کرد که از حالا توکن ساخته شده توسط خود را به منظور انجام مبادلات در مقابل برخی از ارز های رمزپایه اصلی در لیست قرار داده است.

روز سه شنبه این شرکت گفت که توکن LINK (LN) به طور اختصاصی در بیت باکس در دسترس است و می توانید با بیت کوین، اتریوم و استیبل کوین تتر که بر اساس دلار آمریکاست، معامله کنید.

این اقدام تازه ترین گامی است که کمپانی لاین در جهت تلاش برای به کارگیری ارز رمزپایه و بلاکچین به صورت عمده انجام داده است.

بیت باکس در شهریور ماه اعلام کرد که یک شبکه بلاکچین اختصاصی به نام LINK Chain را راه اندازی کرده که از ترکیب اثبات سهام و Byzantine fault tolerance برای ساز و کار توافقی این شبکه استفاده می کند.

پیش از این خبری منتشر کردیم مبنی بر این که کمپانی پشت پیام رسان لاین قصد دارد تا 1 میلیارد توکن LINK را به صورت رایگان به کاربرانی که در اپلیکیشن نامتمرکز آن شرکت می کنند که در حال حاضر نیز در شبکه LINK Chain ارائه شده، هدیه دهد.

لاین افزود که در ماه آینده سه برنامه کاربردی نامتمرکز را ارائه می کند که بر روی روش های مختلف تحلیل و بررسی محصولات تمرکز دارد که از طریق مشارکت در آن ها کاربران می توانند توکن LINK بدست بیاورند.

این کمپانی صرافی تبدیل ارز رمزپایه به رمزپایه بیت باکس را تیر ماه امسال ارائه کرد که در همه کشور ها به جز ایالات متحده و ژاپن به دلیل نیاز به قانون گذاری برای دریافت گواهی در دسترس بود.

بنابراین از حالا افرادی که قصد دارند تا با خرید این توکن روی ان سرمایه گذاری کنند، می توانند از طریق بیت کوین، اتریوم یا استیبل کوین تتر آن را خریداری کنند و البته که امکان خرید آن از طریق پی 98 نیز وجود دارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments