خرید بی ام و (BMW) با بیت کوین

هم اکنون می توانید با بیت کوین اتومبیل بی ام و (BMW) خریداری کنید!

با افزایش نفوذ روزافزون ارزهای دیجیتال در بازار، امروزه کسب و کارهای بیشتری نسبت به گذشته پول های مجازی را برای خرید محصولات و خدمات خود می پذیرند. این به شرکت ها کمک می کند تا هزینه های خود را کاهش دهند و مشتریان جدید و علاقه مندان به ارزهای رمزپایه را جذب نمایند. این بار Stephen James، نمایندگی مجاز و قابل اعتماد BMW در لندن و کنت، روز 5 جولای در توییتر خود اعلام نموده است که قصد دارد بیت کوین (Bitcoin) را برای خرید اتومبیل های جدید بپذیرد.

توییت ارسال شده توسط گروه Stephen James به شرح زیر است:

استیفن جیمز اکنون بیت کوین را برای خرید BMW جدید شما می پذیرد! امروز با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه استفاده از بیت کوین برای خرید اتومبیل جدید خود کسب کنید!

– استیفن جیمز بی ام و (SJBMWGroup@) / پنج جولای 2018

استیفن جیمز با درگاه پرداخت بین المللی BitPay کار می کند. BitPay یک پلتفرم مخصوص برای فروشگاه های اینترنتی طراحی نموده است که ارزهای رمزپایه را در سراسر جهان پذیرش می کند. با آخرین اطلاعات موجود، مشتریان قادر به خرید خودروهای کارکرده یا جدید از گروه Stephen James BMW خواهند بود. این گروه چهار نمایندگی دارد و این نمایندگی شماره (3) جهت خرید خودروهای جدید و کارکرده محسوب می شود.

صنعت خودرو همواره با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده دچار تحولات بزرگی شده است. بسیاری از سرمایه گذاران بلند مدت بیت کوین در پایان سال 2017 و با رشد بی سابقه قیمت ها، اقدام به خرید خودروهای لوکس همچون لامبورگینی با استفاده از بیت کوین نمودند.

در حال حاضر اتومبیل های بسیاری در سراسر جهان جهت خرید با بیت کوین وجود دارد. به عنوان مثال، هم اکنون یک کارخانه کوچک تولید خودروهای سفارشی بیت کوین را به عنوان یک روش پرداخت می پذیرد. همچنین کمپانی دیگری به نام “Classic Recreations” نه تنها بیت کوین، بلکه سایر ارزهای رمزپایه از جمله بیت کوین کش (BCH)، لایت کوین (LTC) و اتریوم (ETH) را در سیستم پرداخت خود پذیرش می کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments