خرید از چین با وب مانی (WebMoney)

خرید از چین با وب مانی (WebMoney) در فروشگاه های آنلاین خرید اینترنتی

امروزه با توسعه تجارت و گسترش سیستم های پرداخت در سراسر جهان، خرید از چین و داشتن روابط تجاری با این کشور توسعه یافته یکی از موارد اجتناب ناپذیر محسوب می شود. در این مطلب لیستی از فروشگاه های آنلاین خرید از چین که سیستم پرداخت الکترونیکی وب مانی (WebMoney) را به عنوان روش پرداخت ارائه می دهند، آورده شده است. فروشگاه های اینترنتی خرید از چین به مشتریان خود اجازه می دهند تا از سیستم سریع و کم هزینه وب مانی استفاده نمایند. مشتریانی که از سیستم پرداخت وب مانی استفاده می کنند، نیازی به داشتن کارت اعتباری معتبر نخواهند داشت و می توانند به راحتی هزینه های خود را با استفاده از ارز الکترونیکی WebMoney پرداخت نمایند.


لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید از چین


وب سایت های ذکر شده در لیست زیر در طول زمان مورد آزمایش قرار گرفته اند. این فروشگاه های اینترنتی از وب مانی بصورت کامل پشتیبانی نموده و قابل اطمینان هستند:

وب سایت AliExpress

صفحه اصلی وب سایت AliExpress

علی اکسپرس (AliExpress) که در سال 2010 راه اندازی شد، یک فروشگاه اینترنتی اجناس چینی است که از کسب و کارهای کوچک در این کشور و سایر نقاط جهان تشکیل شده و به مشتریان بین المللی خود خدمات لازم را ارائه می دهد. این سایت زیر مجموعه کمپانی علی بابا (Alibaba) است. سایت AliExpress دارای بیشترین بازدید در زمینه تجارت الکترونیک در روسیه و دهمین وب سایت محبوب در برزیل است.

فروشندگان در علی اکسپرس می توانند شرکت ها یا افراد باشند. Alibaba با استفاده از علی اکسپرس به دنبال توسعه دسترسی به بازارهای خارج از آسیا و رقابت با غول های فروش اینترنتی مانند آمازون و eBay است. خرید از علی اکسپرس بسیار آسان بوده و نیاز به شرایط خاصی ندارد.

وب سایت Banggood

صفحه اصلی وب سایت Banggood

Banggood یک فروشگاه بزرگ خرید آنلاین از چین است که در سال 2006 تأسیس شده و در آن زمان در زمینه تحقیق و توسعه نرم افزارهای کامپیوتری تخصص داشت. این کسب و کار محلی به سرعت اهداف خود را معطوف به ارائه خدمات تجارت الکترونیک در سطح بین المللی نمود و حدود 10 سال است که به عنوان یکی از معتبرترین و کامل ترین فروشگاه های خرده فروشی آنلاین در آسیا فعالیت میکند. تقریباً هر چیزی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید در Banggood به فروش می رسد. برای شروع خرید از Banggood و پرداخت با کارت های عضو شتاب در وب سایت Pay98 ثیت نام نمایید.

وب سایت TinyDeal

صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی TinyDeal

TinyDeal یک فروشگاه اینترنتی خرید از چین است که در زمینه فروش لوازم الکترونیکی ارزان قیمت تخصص دارد. این فروشگاه اینترنتی اجناس چینی بیش از 80,000 کالا از جمله تلفن همراه، اسباب بازی، لوازم منزل، لوازم ورزشی و سرگرمی، تجهیزات خودرو و … را جهت خرید در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. به گفته مدیران فروشگاه اینترنتی TinyDeal هر ماه حدود سه هزار محصول در این وب سایت به فروش میرسد.

وب سایت DealeXtreme

صفحه اصلی وب سایت DealeXtreme

DX.com در سال 2005 به عنوان یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه چراغ قوه، فلش کارت و لیزر فعالیت خود را آغاز نمود. از آن به بعد DX.com رشد بسیار سریعی داشت و همه تلاش خود را بر روی ارائه خدمات در سطح بین المللی متمرکز نموده است. در حال حاضر بیش از 110,000 مورد کالا از جمله microSD، هلیکوپتر های کنترل از راه دور و گوشی های هوشمند در این فروشگاه آنلاین عرضه می شود. اگر طرفدار لوازم جانبی ارزان قیمت هستید، این وب سایت بهترین انتخاب برای خرید از چین محسوب می شود.

وب سایت Light In The Box

صفحه اصلی وب سایت LightInTheBox

LightInTheBox یک شرکت خرده فروشی جهانی است که محصولات خود را به طور مستقیم به مصرف کنندگان در سراسر جهان عرضه می کند. LightInTheBox که در سال 2007 تاسیس شد، مشتریان را به یافتن طیف گسترده ای از محصولات سبک زندگی با قیمت های جذاب از طریق وب سایت اینترنتی خود ترغیب می کند.


آموزش خرید از چین با وب مانی


وب سایت های موجود در لیست قابلیت پرداخت از طریق وب مانی را برای کاربران خود فراهم نموده اند. شما می توانید محصول خود را خریداری نموده و وجه آن را از طریق وب مانی پرداخت نمایید. برای انجام این کار ابتدا در Pay98 ثبت نام نموده و وارد پنل کاربری خود شوید. جهت خرید کالا از چین با وب مانی دو راهکار در وب سایت Pay98 موجود است:

شارژ حساب وب مانی توسط Pay98

با انجام این کار می توانید مستقیماً از سایت های خارجی خرید کنید. در این مرحله به آموزش شارژ حساب وب مانی می پردازیم. بدین منظور از لینک زیر وارد پنل کاربری خود در وب سایت Pay98 شوید:

خرید وب مانی

خرید از علی اکسپرس با وب مانی

در فیلد “میزان ارز” مبلغ دلاری که می خواهید حساب وب مانی خود را شارژ نمایید، وارد کنید. سپس در فیلد “شناسه کیف پول” آدرس کیف پول وب مانی خود را وارد نمایید. توجه به این نکته ضروری است که آدرس کیف پول دلاری وب مانی با حرف Z و کیف پول با ارز پایه روبل با حرف R آغاز می شود.

اگر می خواهید تراکنش انتقالی به حساب وب مانی شما دارای توضیحات خاصی باشد، آن را در بخش “دارای توضیحات” وارد کنید. همچنین اگر تمایل دارید تراکنش به همراه کد امنیتی ارسال شود، کد امنیتی مورد نظر را در قسمت “دارای کد امنیتی” وارد نمایید.

پس از ثبت درخواست، مبلغ درخواستی در کیف پول وب مانی شما شارژ می شود و می توانید به صورت مستقیم اقدام به خرید از چین در فروشگاه های اینترنتی معتبر نمایید.

پرداخت با وب مانی توسط Pay98

با استفاده از این قابلیت، شما می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب نموده و لینک آن را در اختیار ما قرار دهید تا پرداخت توسط ما صورت گیرد و کالا را درب منزل خود تحویل بگیرید. بدین منظور وارد پنل کاربری خود در وب سایت Pay98 شوید.

 

خرید از علی اکسپرس با وب مانی توسط Pay98

در پنل کابری، وارد بخش “خدمات وب مانی” شده و زیر مجموعه “خرید با وب مانی” را انتخاب نمایید. در فیلد “قیمت محصول”، معادل دلاری قیمت محصول مورد نظر خود را وارد نموده و مبلغ قابل پرداخت به تومان برای شما نمایش داده می شود.

در فیلد “لینک محصول/سرویس” آدرس صفحه محصول انتخاب شده در وب سایت فروشگاه اینترنتی را وارد نمایید. اگر توضیحات اضافه ای در رابطه با محصول مورد نظر وجود دارد، آن را در بخش “توضیحات اضافه” وارد نمایید.

گزینه “مشخصات خارج کشور” قرار داده شده تا با انتخاب آن، محصول مورد نظر با هویت فردی خارج از کشور خریداری و به شما در ایران تحویل گردد. این گزینه به جهت مقابله با تحریم های بین المللی در Pay98 قرار داده شده است.

اگر در فروشگاه اینترنتی حساب کابری دارید، گزینه “حساب کاربری” را انتخاب نموده و نام کاربری و کلمه عبور خود را یادداشت نمایید. در انتها یک اسکرین شات از صفحه محصول مورد نظر خود تهیه نموده و در بخش “فایل پیوست” برای ما ارسال کنید. پس از کلیک بر روی ثبت درخواست، همکاران ما در اسرع وقت سفارش شما را انجام داده و می توانید از محصول خریداری شده خود نهایت لذت را ببرید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments