خرید از هتزنر

چطور خودتان سرور و سایر سرویس ها را در سایت هتزنر خریداری کنید

دیتاسنتر هتزنر چند وقتی می شود که ارائه سرویس را منوط به طی کردن فرآیند احراز هویت کرده است و اما مشکل اصلی که در پس این رخداد به وجود آمده است، این است که مدارک کاربران ایرانی را برای تکمیل فرآیند احراز هویت نمی پذیرد. از این رو خرید به طور مستقیم برای وبمستران ایرانی به یک مشکل بدل شده که البته پی98 برای آن راهکاری دارد.

برای خرید مستقیم و پرداخت فاکتور هتزنر در ایران و با پرداخت تومانی میتوانید از خدمات پی98 استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

روش ها برای خرید سرویس

هتزنر مزایای بسیاری برای به ویژه برای کاربران ایرانی دارد که آن را به یکی از محبوب ترین دیتاسنتر ها تبدیل کرده است.

بسیاری از خدمات سرور اختصاصی این دیتاسنتر استفاده می کنند که با توجه به آپتایم بالا، هزینه پایین و موقعیت جغرافیایی سرور ها، گزینه بسیار مناسبی است.

تا چند سال پیش برای خرید از هتزنر نیاز به ارائه مدارک شناسایی نبوده اما چند وقتی می شود که برای دریافت سرویس می بایست احراز هویت کنید و البته مدارک ایرانی هم قابل قبول نیست.

وب سایت پی98 این امکان را به کاربران ایرانی می دهد تا با افتتاح حساب هتزنر خودشان به طور مستقیم از این دیتاسنتر خرید کنند.

البته پس از افتتاح حساب هتزنر می بایست یک کارت بانکی نیز داشته باشید تا از طریق آن هزینه فاکتور های خود را پرداخت کنید.

به این منظور می توانید یک ویزا کارت بخرید یا یک مستر کارت از پی98 تهیه کنید.

حساب هتزنری که با افتتاح حساب از طریق پی98 به دست شما می رسد کاملا وریفای شده با مشخصات معتبر است و همچنین می توانید به همراه آن یک ویزا کارت یا مستر کارت نیز سفارش دهید تا با حساب شما یکسان شود و بدون مشکلی خرید هایتان از این دیتاسنتر را خودتان انجام دهید.

درخواست خرید از هتزنر

علاوه بر این شما می توانید درخواست خرید یک سرویس خاص از دیتاسنتر هتزنر بدون نیاز به افتتاح حساب را به پی98 دهید.

به این منظور مراحل زیر را دنبال کنید.

پیش از هر چیز برای خرید سرویس از دیتاسنتر هتزنر از طریق وبسایت Pay98 می بایست در این وبسایت ثبت نام کنید. به این منظور برای ورود به صفحه پنل کاربری اینجا کلیک کنید. در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که با گوشی موبایل به این صفحه مراجعه می کنید، گزینه “اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید” را لمس کنید.

ثبت نام در وبسایت
ثبت نام در وبسایت

پس از آن فرم ثبت نام برای شما باز می شود و می بایست اطلاعات خواسته شده را در هر یک از کادر های مربوطه وارد کنید. نام، نام خانوادگی، ایمیل، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور مواردی است که از شما خواسته می شود. همچنین می بایست با نشانه گذاری گزینه پایین کادر ها موافقت خود را با قوانین وبسایت Pay98 اعلام کنید.

وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام
وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام

در نهایت برای ورود به پنل کاربری بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

حالا شما در پنل کاربری هستید و برای خرید سرویس از دیتاسنتر هتزنر می بایست از منوی سمت چپ گزینه خدمات پی پال و سپس خرید با پی پال را انتخاب کنید.

پی پال توسط بسیاری از وب سایت ها از جمله هتزنر به عنوان یک روش پرداخت مطمئن پشتیبانی می شود. از این رو می توانید از پی پال برای پرداخت فاکتور هتزنر استفاده کنید. با بهره مندی از خدمات خرید با پی پال وبسایت Pay98 حتی بدون داشتن حساب پی پال می توانید از وبسایت ها خرید کنید و معادل مبلغ خرید را به تومان پرداخت کنید.

خرید از علی بابا با پی پال

در صفحه جدید یک سری اطلاعات درباره فاکتور مورد نظر از شما درخواست می شود که طبق راهنمای زیر می توانید این اطلاعات را ارائه کنید.

مبلغ قابل پرداخت – مبلغ قابل پرداخت به تومان که پس از وارد کردن قیمت محصول برای شما به نمایش در می آید.

قیمت محصول – قیمت سرویس به دلار، یورو یا پوند را می توانید در این بخش وارد کنید. توجه داشته باشید که ملاک، قیمت نهایی فاکتور است که می تواند شامل مالیات نیز باشد.

واحد ارز – در این بخش می توانید ارز مورد استفاده در وبسایت هتزنر را انتخاب کنید.

لینک محصول – آدرس اینترنتی سرویس مورد نظر که قصد خرید آن را دارید.

حساب کاربری – این قسمت را در نظر نگیرید.

توضیحات اضافه – هر توضیحی که کارشناسان Pay98 لازم است در انجام خرید در جریان آن باشند.

مشخصات خارج از کشور – نیازی به فعال کردن این گزینه نیست.

فایل پیوست – در صورتی که در رابطه با خرید نیاز است تا فایلی ارسال کنید، می توانید از این طریق فایل را برای کارشناسان Pay98 بفرستید. (فرمت های مورد پذیرش PDF، DOC، JPG و PNG است)

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments