حذف روش پرداخت با بیت کوین از وب سایت Expedia

حذف درگاه پرداخت بیت کوین از وب سایت معتبر Expedia

سامانه خدمات مسافرتی Expedia اخیراً روش پرداخت با بیت کوین خود را جهت رزرواسیون هتل و بلیط هواپیما متوقف نموده است. در این رابطه یک سخنگوی Expedia تایید کرد که این سرویس از تاریخ 10 ژوئن 2018 دیگر ارز دیجیتال بیت کوین را نمی پذیرد و بابت این موضوع از کاربران خود عذرخواهی نموده است. Expedia تاکنون در مورد غیرفعال نمودن درگاه پرداخت بیت کوین در شبکه های اجتماعی و یا در وب سایت رسمی خود اظهار نظر نکرده است.

اعضای وب سایت Expedia فوراً در انجمن اینترنتی Reddit به بحث و گفتگو پرداختند تا ابراز نگرانی خود از اخبار منتشرشده را به سایر کاربران اعلام نمایند و تعدادی از گزینه های جایگزین Expedia مانند چیپ ایر (CheapAir) را به آنها پیشنهاد دهند. یکی از کاربران Reddit اشاره کرد که اکثر کارکنان صنعت فناوری اطلاعات تمایل دارند تا مقداری از حقوق خود را به صورت ارزهای رمزپایه دریافت نمایند و این بدان معناست که این سرویس در نهایت بخشی از مشتریان خود را از دست خواهد داد. این کاربر می گوید:

Expedia.com به مدت سالها یکی از بزرگترین سایت های رزرو پرواز و هتل با استفاده از درگاه پرداخت بیت کوین بود… من آنجا رفتم تا پرواز کنم و متوجه شدم که دیگر آن را قبول نمی کنند… پشتیبانی مشتریان گفت که آنها پذیرش بیت کوین را از تاریخ 10 ژوئن متوقف کرده اند! بسیاری از ما در صنایع تکنولوژی بخشی از حقوق و دستمزد خود را در بیت کوین دریافت می کنیم و واقعا استفاده از Expedia برای رزرواسیون مفید بود. من دیگر از آنها استفاده نخواهم کرد!

Expedia برای اولین بار درگاه پرداخت بیت کوین خود را در ماه ژوئن 2014 در یک کار گروهی با همکاری صرافی Coinbase فعال نمود. برخی از کاربران در همان ابتدا پیشنهاد دادند که این وب سایت پذیرش بیت کوین را به دلیل تصمیمات Coinbase لغو کند؛ زیرا درگاه پرداخت Coinbase دارای نقص فنی در پردازش تراکنش های بیت کوین بود. رقیب فوق العاده Expedia یعنی CheapAir به همین دلیل درگاه پرداخت خود را از Coinbase به BitPay تغییر داد.

همانطور که در اوایل سال جاری گزارش شد، نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال موجب وحشت عده ای از سرمایه گذاران نشده و برخی حتی ترجیح می دهند که حقوق خود را به طور کامل از طریق Bitcoin دریافت کنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments