افشای اطلاعات حساب کاربری

توصیه های امنیتی در رابطه با استفاده از خدمات Pay98 – آگهی شماره دو

به اطلاع کاربران گرامی وبسایت پی 98 می رسانیم، با توجه به افشا شدن اطلاعات نگهداری شده در برخی وبسایت های همکار در فضای مجازی، در صورتی که از کلمه عبور مشترک با سایر وبسایت ها در پی 98 نیز استفاده کرده اید، در سریع ترین زمان ممکن، نسبت به تغییر کلمه عبور حساب کاربری خود در وبسایت پی 98 اقدام نمایید. در غیر این صورت عواقب ناشی از هر گونه سو استفاده های احتمالی از حساب کاربری شما در این وبسایت بر عهده خود شما خواهد بود.

عده ای از افراد سودجو با در دست داشتن کارت های بانکی سرقتی سعی دارند تا به روشی مبالغ موجود در این کارت ها را به شکل ناشناس نقد کنند. در صورتی که این افراد به اطلاعات حساب کاربری شما دسترسی پیدا کنند، می توانند به نام شما و با این کارت ها خرید کنند که در این صورت مسئولیت این خرید ها بر عهده شخص صاحب حساب کاربری خواهد بود.

همچنین توصیه می کنیم از وبسایت های نامعتبر که با پیشنهاد قیمت های غیر معقول تنها سعی بر سرقت اطلاعات حساب کاربری شما، استفاده نکنید و اطلاعات هویتی خود را در اختیار این گونه افراد قرار ندهید؛ زیرا تنها هدف این گونه افراد دستیابی به همین اطلاعات است.

جهت ایجاد یک کلمه عبور مطمئن می توانید از وبسایت های Strong Password Generator استفاده کنید. همچنین توجه به نکات زیر در انتخاب یک کلمه عبور خوب مفید است.

  • پسوردی حداقل متشکل از 8 کاراکتر انتخاب نمایید
  • از وارد کردن عباراتی که همیشه به عنوان پسورد استفاده می کنید، خودداری کنید.
  • از نوشتن عباراتی قابل حدس و رایج خودداری کنید.
  • بهتر است کلمه عبورتان ترکیبی از اعداد و حروف انگلیسی و علامت ها باشد.

می توانید توصیه های امنیتی آگهی یک را نیز مشاهده کنید و در نهایت خواهشمندیم در صورت مشاهده هر نوع مورد مشکوک، با ما تماس بگیرید.

با سپاس فراوان

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments