تشکیل کف قیمت بیت کوین

کارشناس ارزهای دیجیتال و بلاک چین : بیت کوین یک کف قیمت جدید را تشکیل داده است

اسپنسر بوگارت، متخصص ارزهای ديجيتال و بلاک چین در شرکت Blockchain Capital، گفت که قيمت بیت کوین (BTC) در حال حاضر به کمترین میزان خود رسیده و یک حمایت جدید را ثبت نموده است. بوگارت در برنامه “Fast Money” از شبکه خبری CNBC اظهار داشت:

بیت کوین در حال حاضر حدود 70 درصد پایین تر از قیمت بیشینه خود در آغاز سال 2018 میلادی قرار گرفته است، بنابراین من فکر می کنم بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال یک کف قیمتی را تشکیل داده اند. پایان سال گذشته زمانی که ما در اوج بازار گاوی (بازار مثبت) بودیم، خبرهای بد تاثیری در بازار نداشتند و امسال نیز این امر در جهت مخالف آن روی داده است.

اظهارات بوگارت در رابطه با تشکیل کف قیمت جدید توسط بیت کوین در راستای پیش بینی های سایر تحلیگران عمده بازار مانند مایک نووگراتز، بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری Galaxy Capital، بوده است. اخیراً Novogratz در اظهار نظر توییتری خود عنوان نمود که قیمت ارزهای دیجیتال به کمترین میزان خود رسیده است. همچنین نووگراتز ماه جولای در سخنرانی خود در کنفرانس Beyond Blocks در کره جنوبی پیش بینی کرد که بسیاری از موسسات بزرگ طی دو تا سه سال آینده به صنعت ارزهای رمزپایه وارد خواهند شد.

نمودار قیمت بیت کوین (BTC) در یک ماه گذشته
نمودار قیمت بیت کوین (BTC) در یک ماه گذشته

اوایل هفته جاری، وب سایت خبری Cointelegraph گزارش داد که 54 درصد از سرمایه گذاران نهادی معتقد هستند که قیمت بیت کوین در حال حاضر پایین بوده و در پایین ترین سطح خود قرار دارد. از سوی دیگر سرمایه گذاران نهادی نیز نسبت به رشد بالقوه بیت کوین در آینده خوش بین هستند. 57 درصد از پاسخ دهندگان در این نظرسنجی گفتند که قیمت بیت کوین به زودی به سطح 15,000 دلار دست خواهد یافت و تا پایان سال 2019 میلادی رشد بی سابقه ای را تجربه خواهد نمود.

در ماه جولای Tom Lee، مشاور مدیریت و سرپرست تحقیقات موسسه مشاوران جهانی Fundstrat، دیدگاه صعودی خود در رابطه با بیت کوین را تکرار نمود و ادعا کرد که قیمت این ارز رمزپایه می تواند تا پایان سال جاری میلادی به 22,000 دلار تا 25,000 دلار دست یابد.

لازم به ذکر است بیت کوین به تازگی شاهد نوسانات قیمتی نامنظم بوده است. در زمان نگارش این خبر هر بیت کوین با قیمت 6,565 دلار معامله می شود که طی 24 ساعت گذشته حدوداً 0.54 درصد افت داشته است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments