اخبار ان اف تی ها

اخبار NFT: از شایعه ساخت یک پلتفرم NFT توسط اینستاگرام تا NFT های هولوگرافیک Beeple

هنرمند NFT ادعا کرد اینستاگرام در حال ساخت یک پلتفرم NFT است ، در حالی که Beeple در تلاش است تا NFT های کاملا هولوگرافیک ایجاد کند.

هنرمند دیجیتال شان ویلیامز ادعا می کند که مارک زاکربرگ در تلاش است تا بازار NFT خود را ایجاد کند.

ویلیامز در تاریخ 18 مه توییتی را پست کرد و به 12000 دنبال کننده خود اعلام کرد که اینستاگرام، او و دیگر هنرمندان را دعوت کرده است تا در یک پنل ارتباطی درباره NFT بحث و گفتگو کند تا مشخص شود که چگونه این شرکت می تواند “بستر بهتری برای سازندگان بسازد”.

با این حال این ، ویلیامز رویکرد خوشایندی به این جلسات ندارد و فکر می کند اینستاگرام می خواهد از بینش هنرمندان NFT برای تحقیق مارکتی برای توسعه بستر NFT خود استفاده کند.

پنل NFT بخشی از یک رویداد سه روزه به نام “هفته خالقان” است که به عنوان فرصتی برای کمک به سازندگان در “ایجاد جامعه خود” و رشد تجارت خود معرفی می شود.

ویلیامز ادعا کرد این شرکت به او 1000 دلار پیشنهاد داده است تا با تیم توسعه دهنده نشستی داشته باشد و بینش خود را به آنان ارائه دهد که همراه با یک توافق نامه ی عدم افشای جزئیات بوده است.

وی اظهار داشت:

“1000 دلار برای اینکه ما در اتاق با مدیریت سطح بالا و تیم توسعه برای ساخت محصول بشینیم ؟؟؟ عجیب و غریب به نظر می رسد. قطعا پلتفرمی پشت آن قرار دارد و مدیران این شرکت به دنبال استفاده از اهرمی هستند که در ده سال گذشته استفاده کرده اند تا وانمود کنند که اهمیت می دهند. “

ویلیامز ماه گذشته یک توکن NFT در SuperRare ایجاد کرد و به نام “Haunted by a Taste of Freedom” با قیمت 10 اتریوم فروخت که ارزش آن حدود 24530 دلار با قیمت های امروز است.

NFT های هولوگرافیک Beeple

مایک وینکلمن ، معروف به Beeple ، با تهیه کنندگان نرم افزار رندر RNDR و شرکت مادرش OTOY برای ایجاد NFT های هولوگرافی همکاری کرده است.

Beeple به هیئت های مشاوره هر دو شرکت پیوسته است تا تخصص خود را به عنوان یک هنرمند و کاربر قدیمی نرم افزار OTOY Octane Render ارائه دهد.

RNDR یک پلت فرم رندر مبتنی بر بلاکچین است که از توان GPU شبکه توزیع شده برای ارائه گرافیک استفاده می کند. Beeple به پلت فرم کمک می کند تا فرم جدیدی از NFT های هولوگرافیک را همراه با ضبط کامل کاتالوگ خود در شبکه RNDR ایجاد کند. در اعلامیه وب سایت OTOY اشاره شده است که:

“این همکاری بر روی توسعه اولین بلاکچین NFT های که کاملاً در نمایشگرهای هولوگرافیک و AR تلفن همراه خود را نمایان میکنند، تمرکز خواهد داشت .”

OTOY همچنین از همکاری دیگری با Light Field Labs برای ایجاد “اولین صفحه نمایش هولوگرافیک بدون عینک” در جهان استفاده خواهد کرد تا NFT های هولوگرافی آینده Beeple را به نمایش بگذارد.

Beeple اخیراً به Variety گفته است که NFT ها چیز جدیدی نیستند:

” NFT  در واقع بسیار ساده است و می تواند در موارد مختلف مورد استفاده قرار گیرد که فقط مالکیت چیزی را ثابت می کند. برای من دشوار است که تصور کنم مردم بیش از حد با این موارد ارتباط عاطفی دارند. “

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments