Antpool

آموزش نحوه کار با استخر Antpool

Antpool زیر مجموعه شرکت بیت مین سازنده تجهیزات ماینینگ ارز های رمزپایه است که دستگاه های آن را با برند انتماینر می شناسیم. همانطور که احتمالا می توانید از روی نام Antpool نیز حدس بزنید، نرم افزاری برای اتصال به استخر استخراج این کمپانی است که از طریق آن می توانید به طور گروهی و با سخت افزاری که دارید ( به استخراج ارز های رمزپایه بپردازید.

انواع ابزار های کار با استخر Antpool

وارد سایت Antpool که بشوید، ابزار های مختلفی را می بینید که در اختیار کاربران قرار داده شده است که برخی از این ابزار ها مخصوص کاربرانی است که از ماینر های شرکت بیت مین استفاده می کنند.

یک نرم افزار هم برای اتصال به استخر Antpool وجود دارد که کاربرانی که دارای کارت گرافیک های NVidia یا ATI هستند، می توانند از آن برای استخراج ارز رمزپایه استفاده کنند.

AntPool APP

اپلیکیشن اندروید و آی او اس برای نظارت لحظه ای هش ریت و کنترل اکانت های ورکر که از طریق دستگاه های ماینر در حال استخراج هستند.

APMinerTool

نرم افزاری برای نظارت بر مزارع استخراج و نظارت گروهی و مدیریت ماینر ها که از طریق آن می توانید ماینر های تحت شبکه LAN را با آی پی آدرس اسکن و ماینر ها را به صورت گروهی مدیریت کنید.

AntProxy Windows

این ابزار مشکل اتصال به ماینر ها را حل و اتصال شما را با ثبات تر می کند.

AntMultiMiner

این ابزار استخراج اتریوم، اتریوم کلاسیک و زی کش را با یک دیگر ترکیب می کند و از استخراج به صورت ناشناس و استخراج ساب اکانت پشتیبانی می کند.

APConnectivity

این نرم افزار برای اشکال یابی و پی بردن به خطا ها در هنگام ماینینگ کاربردی است.

APMinerTool

این اپلیکیشن که برای اندروید و آی او اس موجود است، به شما امکان اسکن کردن ماینر و اعمال تنظیمات استخر استخراج را روی ماینر می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments