تبدیل توکن Pivot

آموزش تبدیل PVT (پلتفرم پیوت) به بیت کوین و ریال

PVT نام توکن مورد استفاده در پلتفرم پیوت است که با خواندن مطالب، شرکت در پیش بینی ها و یک سری کار های ساده دیگر می توانید، کسب درآمد کنید. سیستم امتیاز دهی در این پلتفرم بر اساس POWER است و در دوره های متناوب این امتیازات به واحد PVT به حساب شما منظور می شود که سپس می توانید از طریق برخی صرافی های رمزارز این توکن ها را به بیت کوین یا سایر رمزارز ها تبدیل کنید. آموزش تبدیل PVT به بیت کوین و در نهایت ریال را در ادامه خواهید یافت.

پیش از این روش هایی که می توانید از طریق پیوت کسب درآمد کنید را توضیح دادیم، اما در ادامه این آموزش روش خارج کردن توکن های PVT و تبدیل آن به بیت کوین یا ریال را توضیح خواهیم داد.

آموزش تبدیل PVT به بیت کوین

در ابتدا برنامه پیوت را باز کنید. در صفحه اصلی، خلاصه ای از اطلاعات حساب کاربری به ویژه کیف پول (Wallet) به نمایش در می آید. بر روی این قسمت لمس کنید تا وارد بخش کیف پول شوید.

در این بخش همانطور که تصویر هم می بینید، موجودی کیف پول شما به نمایش در می آید؛ در این پلتفرم امکان دریافت بیت کوین، PVT، PVTP و Coin وجود دارد که موجودی هر کدام را به نمایش در آورده است.

با شرکت در پیش بینی ها می توانید به طور مستقیم بیت کوین برنده شوید که در این صورت میزان بیت کوین هایی که برنده شده اید، در این بخش نمایش داده می شود.

در این قسمت بر روی توکن PVT لمس کنید تا به صفحه جدیدی وارد شوید که در آن جا امکان واریز و برداشت توکن PVT وجود دارد.

در این بخش دکمه آبی رنگ WITHDRAWAL را انتخاب کنید.

در این زمان، در صورتی که پیش از این آدرس ایمیل خود را لینک نکرده باشید، از شما خواسته می شود که برای افزایش امنیت حساب کاربری تان، می بایست یک آدرس ایمیل را به عنوان، آدرسی برای تماس های امنیتی تعیین کنید. بر روی گزینه SET لمس کنید.

در صفحه جدید گزینه LINK EMAIL را انتخاب کنید.

در صورتی که پیش از این وارد حساب کاربری خود در این اپلیکیشن شده باشید، پیامی نمایش داده می شود که از شما می پرسد، آیا همان ایمیلی که موقع ثبت نام استفاده کردید، به عنوان ایمیل امنیتی تعیین شوید؟ می توانید با انتخاب گزینه SET پاسخ مثبت دهید و در صورتی که می خواهید ایمیل را تغییر دهید، CHANGE را انتخاب کنید.

پس از لینک کردن ایمیل دوباره بر روی دکمه WITHDRAWAL لمس کنید تا این بار به فرم درخواست برداشت PVT هدایت شوید.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، در این فرم یک سری اطلاعات از شما درخواست می شود که می بایست وارد کنید.

Chain name : با توجه به این که توکن PVT در هر دو شبکه ERC20 و BEP2 قابل دسترسی است، می توانید یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید. در این مرحله می بایست ابتدا یک صرافی برای تبدیل PVT به بیت کوین انتخاب کنید و پس از آن آدرس کیف پولی که آن صرافی برای واریز PVT به شما می دهد را در این قسمت وارد کنید.

صرافی هایی که از این توکن پشتیبانی می توانند و می توانید در آن معامله کنید، عبارتند از

در صرافی های بالا امکان تبدیل PVT به بیت کوین، تتر و برخی دیگر از رمزارز ها وجود دارد که پیشنهاد می کنیم برای سهولت تبدیل آن به ریال یا سایر ارز ها، توکن های خود را به بیت کوین تبدیل کنید.

پس از ثبت نام در یکی از صرافی های بالا، به بخش Deposit در حساب کاربری صرافی خود وارد شوید و با انتخاب توکن (Pivot (PVT آدرس کیف پولی که صرافی به شما برای افزایش موجودی می دهد را بردارید.

این آدرس را در بخش Withdrawal address فرم درخواست برداشت PVT وارد کنید.

سپس در بخش Amount میزان توکنی که قصد تبدیل و برداشت دارید را مشخص کنید. در زیر این کادر، عدد جلوی Available به معنای موجودی قابل برداشت است و انتخاب گزینه WITHDRAW ALL می توانید تمام موجودی خود را برداشت کنید.

در نظر داشته باشید که حداقل برداشت قابل قبول 51 PVT است که با وارد کردن این عدد 50 PVT به عنوان کارمزد تراکنش کسر می شود و تنها 1 PVT به آدرسی که مشخص کردید ارسال خواهد شد.

حتما پیش از وارد کردن آدرس برداشت، از BEP2 بودن یا ERC20 بودن آن در پنل کاربری صرافی مطمئن شوید.

در نهایت دکمه Submit را انتخاب کنید.

این فرآیند ممکن است چند ساعت زمان نیاز داشته باشد، بنابراین تا زمان انجام تراکنش می بایست منتظر بمانید.

کیف پول پیوت
هشدار تعیین ایمیل امنیتی در پیوت
برداشت PVT در اپلیکیشن پیوت
فرم درخواست برداشت

تبدیل بیت کوین به ریال از طریق پی98

پس از این که موفق شدید، از طریق صرافی های بالا، توکن PVT را به بیت کوین تبدیل کنید، در صورت تمایل می توانید برای تبدیل بیت کوین به ریال، از پی98 کمک بگیرید.

پس از ثبت نام و احزار هویت در پی98، و برای فروش بیت کوین می بایست از منوی سمت چپ گزینه فروش ارز های رمز پایه و سپس فروش بیت کوین را انتخاب کنید.

منوی خرید ارز های رمز پایه
منوی خرید ارز های رمز پایه – آموزش فروش بیت کوین

پس از انتخاب از منوی سمت راست به صفحه مخصوص فرم درخواست فروش بیت کوین هدایت می شوید که مطابق تصویر زیر است.

فرم درخواست فروش بیت کوین
فرم درخواست فروش بیت کوین

در این بخش باید اطلاعات خواسته شده را به دقت کامل کنید. در کادر مقدار بیت کوین می بایست میزان بیت کوین درخواستی برای فروش را وارد کنید. پس از ورود مبلغ به صورت خودکار مبلغ قابل پرداخت به شما بر حسب تومان نمایش داده می شود.

در پایین در بخش کیف پول ما می بایست، آدرس عمومی کیف پول یبت کوین Pay 98 را بردارید و آن را در کیف پول خود به عنوان آدرس گیرنده بیت کوین وارد کنید.

لینک تراکنش طبق توضیح، لینکی است که پس از انجام انتقال توسط شما، از طرف کیف پول به شما نمایش داده می شود که باید آن را در این بخش وارد کنید؛ البته می توانید آدرس عمومی کیف پول خود را نیز وارد کنید تا همکاران ما بتوانند تراکنش شما را تایید کنند.

در بخش توضیحات اضافه هر توضیحی که احساس می کنید نیاز است تا کارشناسان ما در جریان آن باشند را بنویسید. در نهایت پس از بررسی صحت اطلاعات وارد شده، گزینه ثبت درخواست را انتخاب کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
احمدمحمدی
احمدمحمدی
2 سال قبل

سلام الان مدتیه اصلا این اپ کار نمیکنه کسی راهکاری بلده بگه؟

jalal
jalal
2 سال قبل

سلام مدت دوسال تمام پیوت جمع کردم ۲۵۵۰ pvt دارم الان دیگه برنامه پیوت کار نمیکنه نمیدونم چکار کنم چه جوری تبدیلش کنم لطفا راهنمایی کنید

Badboy
Badboy
3 سال قبل

به نظر من برنامه پیوت یه کلاهبرداره یک سال زحمت کشیدم 1000 pvt بدست اوردم الان که میخوام انتقالش بدم به یه کیف پول دیگه اذیت میکنه .
آدرس کیف پول و همه چی رو وارد کردم الان یکماه گذشته و هنوز در حال انتظار واسه انتقال هستش. مگه یه جابه جایی ارز دیجیتال چقد زمان میبره.
یه سال با وعده توکن رایگان سرگرمت میکنن آخرشم خرشون که از پل گذشت با صد جور ترفند می پیچونن .

کائید
کائید
3 سال قبل

سلام و خسته نباشید…برا انتقال pvt مثلا bnp بایننس رو انتخاب میکنیم و با ادرس اون pvt رو به کیف پول انتقال میدیدم….چون خود pvt رو ندیدیم تو ارزهای موجود تو تراست والت….
حالا که باbnp انتقال بوم چی میشه؟؟؟
این ارز به عنوان pvt به کیف پولمون منتقل میشه یا تبدیل به bnp میشه….
راهنمایی کنید ممنون میشم…

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  کائید
2 سال قبل

درود بر شما
ارز pvt در تراست ولت ساپورت می شود. لطفا کیف پول خود را بروز رسانی کنید.

مهدی
مهدی
3 سال قبل

سلام هزار تا کیف پول ساختم آدرسش رو این پیوت لعنتی قبول نمیکنه چرا؟

Badboy
Badboy
پاسخ به  مهدی
3 سال قبل

سلام من 900 توکن pvt رو از برنامه پیوت خواستم انتقال بدم به یه کیف پول دیگه بتونم تبدیلش کنم به بیت کوین. الان نزدیک به یک ماه هستش که عملیات انتقال pvt به کیف پول در حال انتظار هستش و مینویسه pending الان نه امکان لغوش هست و منتقل میشه. شما در بالا اشاره کردید که واسه این فرایند چند ساعت زمان لازمه اما واسه من نزدیک به یک ماه گذشته و هنوز توکن های pvt به کیف پول منتقل نشده.میشه توضیح بدید دلیلش چیه

Badboy
Badboy
پاسخ به  مهدی
3 سال قبل

همش سرکاریه منم 1000 تا خواستم جا ب جا کنم هر کاری کردم نمیشه.
الان هم 1000 تا رو ازم کم کرده ولی چیزی به کیف پولم واریز نشده.
یه مشت دزد و کلاهبردار زاییده شدن تو این دنیا

Aref
Aref
3 سال قبل

سلام خسته نباشید من یه مشکل دارم چهار روز پیش من Pvt bep2 از برنامه Pvt به حسابم trust wallet ارز فرستادم الان چهار روزه ارزی به حساب trust wallet ام نیومده چیکار کنم راهنمایی کنید ممنون

زهرا جباری
ویرایشگر
پاسخ به  Aref
3 سال قبل

با سلام و احترام.
در صورتی که ارز را در کیف پول خود ملاحظه نمیکنید بهتر است با پشتیبانی کیف پولتان مکاتبه بفرمایید.

داوود
داوود
3 سال قبل

سلام وقتتون بخیر
در مورد pvt آیا کیف پولی هست که بشه مستقیم به اون آدرس ارسال کرد؟ مثل atomic wallet و کیفهایی که چندین رمز ارز رو میشه واریز و برداشت کرد؟
ممنون