ای تی اف ریپل

راه اندازی و تایید ETF های ریپل | آیا XRP به سطح 0.1 دلار خواهد رسید؟

طی هفته گذشته، قیمت ریپل 1.7٪ افزایش یافته است که شامل 0.1٪ افزایش در 24 ساعت گذشته است. تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای کنار گذاشتن تحقیقات خود در مورد اتریوم، شایعاتی را در مورد تایید احتمالی ETF  ریپل ایجاد کرده است.

 قیمت XRP ممکن است برای یک رالی بازگشتی قوی آماده شود زیرا SEC جریمه ریپل را از 2 میلیارد دلار به 102.6 میلیون دلار کاهش می دهد و براد گارلینگ هاوس نیز به  تایید ETF  های ریپل امیدوار است.

خرید و فروش تتر پی98

محدود شدن قیمت ریپل در سطح 0.55 دلار

قیمت ریپل از ژوئن 2022 روند صعودی داشته است. با این حال، نوسانات اخیر بیت کوین باعث شد که اقدام قیمت روند صعودی را بشکند و پایین ترین سطح را تشکیل دهد. قیمت ریپل اکنون در سطح قیمت خاصی محدود شود و برای شروع رالی بازگشتی به روند صعودی 0.55 دلار چشم انتظار است.

نمودار قیمت ریپل
نمودار قیمت ریپل

روند قیمت دارایی کمتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه و 200 روزه (SMA) است که یک سیگنال صعودی نیست. قیمت در حال حاضر در مرز پایینی محدوده قرار دارد و دارایی را در یک منطقه خطرناک قرار می دهد.نهنگ ها  همچنین بیش از 52 میلیون توکن ریپل را به صرافی های متمرکز منتقل کرده اند که نشان دهنده فشار فروش در آینده برای این ارز دیجیتال است.

شاخص قدرت نسبی (RSI 14) در نمودار روزانه در سطح 45 قرار دارد. از ماه مارس، اندیکاتور قدرت نسبی 14  نتوانسته است بالاتر از مرز 57 حرکت کند، که نشان دهنده سطحی از ضعف است. با این حال، قدرت از سوی گاوها ممکن است منجر به افزایش انفجاری در قیمت شود، زیرا RSI هنوز فضای صعودی زیادی برای حرکت دارد. 

نمودار تکنیکال ریپل
نمودار تکنیکال ریپل

اگر گاوها بتوانند بر خرس‌ها غلبه کنند، قیمت ریپل ممکن است با 14 درصد افزایش به 0.55 دلار، همزمان با مرز بالایی محدوده این سطح ممکن است مقاومت نشان دهد، اما اگر گاوها از آن فراتر روند، حرکت صعودی بیشتر تا 0.74 دلار امکان پذیر است، با برخی موانع در حدود 0.61 دلار و 0.65 دلار. از طرف دیگر، قیمت ریپل ممکن است حدود 0.43 دلار و 0.38 دلار حمایت شود.

چشم انداز آینده قیمت ریپل 

عکس توکن ریپل

علیرغم کاهش قیمت، جامعه ریپل نسبت به یک رالی بازگشتی بسیار خوشبین هستند. در 14 ژوئن، پس از تایید ETF های اتریوم (19-4b)، براد گارلینگ هاوس، در صحبت در فاکس بیزنس، در مورد امکان  تایید های ETF ریپل هم صحبت کرد. 


⁉️💰🪙پیش بینی دقیق قیمت ریپل (XRP) در سال 2024⁉️💰🪙


علاوه بر این، پس از حل و فصل پرونده دادگاه SEC، این کمیسیون موافقت کرد که جریمه ریپل را از 2 میلیارد دلار به 102.6 میلیون دلار کاهش دهد، که باعث شد جامعه XRP حدس بزند که ممکن است به زودی تسویه حساب انجام شود. 

توییت xrp
توییت xrp

احتمال XRP ETF دور از ذهن نیست. علیرغم پرونده های دادگاهی در حال انجام، همانطور که در مورد اتریوم دیده می شود، حل و فصل شدن جریانات دادگاهی و تسویه حساب توسط مدیران ریپل می تواند باعث بهبود قیمت شود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments