دلیل افزایش قیمت شیبا اینو و توکن های این اکوسیستم چیست؟

دلیل افزایش قیمت شیبا اینو و توکن های این اکوسیستم چیست؟

شیبا اینو و توکن‌های اکوسیستم آن تحت فشار شدید فروش به دلیل زمستان کریپتو قرار گرفته اند. با این حال، به روز رسانی اخیر در مورد راه اندازی مورد انتظار Shibarium جامعه را هیجان زده کرده است.

رشد 15 درصدی قیمت شیبا اینو 

در جدیدترین وبلاگ، بنیاد Unification فاش کرد که مورد انتظارترین ابزار اکوسیستم شیبا اینو، Shibarium در سه ماهه سوم سال جاری به کار گرفته خواهد شد. این اعلامیه منجر به افزایش فوری قیمت تمام توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو شده است.

سرمایه گذاران با خرید شیبا اینو موجب شده اند در 24 ساعت گذشته بیش از 15 درصد افزایش یافته است. قیمت SHIB اکنون 50 درصد در 7 روز گذشته افزایش یافته است. این توکن در زمان چاپ با قیمت متوسط 0.000012 دلار معامله می شود. توکن SHIB در حال حاضر از ارز ترون و آوالانچ پیشی گرفته و سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ است. ارزش بازار آن حدود 6.37 میلیارد دلار است.

 افزایش 121 درصدی حجم معاملات ارز BONE در 24 ساعت گذشته

با این حال، قیمت توکن BONE نیز در 24 ساعت گذشته حدود 20 درصد افزایش یافته است. به گفته شیبا اینو، BONE نشانه حاکمیت اکوسیستم آنها است. همچنین از نظر پاداش ییلد فارمینگ بازیگر اصلی محسوب می شود. اخیراً اعلام شد که این توکن قرار است به “gas” پروتکل مورد انتظار Shibarium تبدیل شود.

حجم معاملات 24 ساعته BONE با 121 درصد افزایش به 3.05 میلیون دلار رسیده است. این توکن در زمان چاپ با قیمت متوسط 0.542 دلار معامله می شود.

قیمت سومین توکن اکوسیستم ; Doge Killer یا همان LEASH نام دارد که در 24 ساعت گذشته بیش از 10 درصد افزایش یافته است. در زمان چاپ با میانگین قیمت 391.8 دلار معامله می شود. حجم معاملات 24 ساعته LEASH بیش از 100 درصد افزایش یافت و به 806 هزار دلار رسید.

Shiba Inu ممکن است به دلیل شرایط نزولی بازار با کاهش قیمت مواجه شده باشد. با این حال، موفق به رشد دارندگان و گسترش جامعه خود شده است. تعداد کل دارندگان SHIB اکنون به مرز 2 میلیون نفر نزدیک شده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments