پامپ 150 درصدی ارز twt

علت پامپ تراست ولت توکن چیست؟ تحلیل قیمت ارز TWT در پی افزایش 150 درصدی

به نظر می رسد خروج از صرافی های متمرکز ارزهای دیجیتال پس از فروپاشی صرافی FTX، دلیل اصلی افزایش قیمت ارز TWT باشد. 

ارز تراست ولت (TWT) در شش روز گذشته نزدیک به 150 درصد افزایش یافته است و رکود در بازار ارزهای دیجیتال را که سرمایه خالص آن در همان دوره تقریباً 100 میلیارد دلار سقوط کرده است، جبران کرده است.

انباشت نهنگ های ارز TWT

قیمت ارز TWT در 15 نوامبر، یک روز پس از ثبت رکورد نزدیک به 2.75 دلار، به بالاترین حد روزانه 2.43 دلار رسید. این توکن در پایین‌ترین حد خود در سال 2022، به 0.4 دلار رسید و سپس با بیش از 225 درصد سود از ابتدا سال تا به امروز به یکی از بهترین دارایی‌های سال تبدیل شده است.

🛑ارز تراست ولت (TWT) در زمان نگارش این خبر با کاهش 19 درصدی در 24 ساعت گذشته با قیمت 1.87 دلار معامله می شود.

چارت هفتگی قیمت ارز TWT

روند صعودی ارز تراست ولت (TWT) در ماه نوامبر پس از ورشکستگی صرافی FTX شتاب بیشتری گرفت و باعث ایجاد وضعیتی شد که معامله‌گران وجوه خود را به طور انبوه از صرافی‌ها خارج کردند.

به عنوان مثال، تعداد کل بیت کوین در کیف پول های صرافی FTX در هفته منتهی به 13 نوامبر به صفر رسید. به طور مشابه، ذخایر اتریوم این صرافی از 611000 به 2800 در همان دوره کاهش یافت.

موجودی اتریوم در صرافی ftx

به نظر می‌رسد بی‌اعتمادی به صرافی‌های متمرکز تمایل دارندگان ارزهای دیجیتال را به استفاده از کیف پول های نرم افزاری یا سخت افزاری برای ذخیره دارایی افزایش داده است. همچنین تعریف و تمجید CZ مدیرعامل بایننس، از تراست ولت، نیز نقش مهمی در افزایش قیمت TWT داشته است.

توییت cz

علاوه بر این، نرخ عرضه تراست ولت توکن توسط آدرس‌هایی با موجودی بین 1000 تا 10 میلیون ارز TWT در طول روند صعودی قیمت شش روزه افزایش یافت که نشان‌دهنده انباشت توسط نهنگ‌ها و خرید تراست ولت توکن است.

توزیع عرضه ارز تراست ولت توکن بین کیف‌های دارای 1K-10M TWT.

در همین حال، حجم معاملات این توکن از 279 میلیون به 593.25 میلیون ارز TWT در مدت مشابه افزایش یافته است که نشان دهنده اعتقاد بازار به روند صعودی آن است.

حجم معاملات روزانه کیف پول تراست ولت

ارز TWT به عنوان یک توکن ابزاری برای کیف پول تراست ولت عمل می‌کند، که در آن معامله‌گران می‌توانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را بخرند، بفروشند و یا ذخیره کنند، همچنین ارزهای دیجیتال را مبادله کرده و استیک کنند. در نتیجه، ارز تراست ولت به عنوان یک توکن صرافی متمرکز عمل می‌کند و کیف پول تراست کاربران را قادر می‌سازد تا بر وجوه خود نظارت داشته باشند.

🔰بنابراین، این احتمال وجود دارد که Trust Wallet به عنوان یک جایگزین برای معامله گرانی که وجوه خود را از صرافی‌های ارزهای دیجیتال در پی شکست FTX خارج می کنند، عمل کند و در پاسخ به آن قیمت ارز TWT افزایش یافته است.

توییت کیف پول تراست ولت

تحلیل قیمت ارز TWT

📍از نظر تحلیل تکنیکال، ارز TWT در روزهای منتهی به پایان سال با خطر کاهش قیمت مواجه است.

حداقل دو شاخص به این چشم انداز نزولی اشاره می کنند. اولاً، شاخص قدرت نسبی هفتگی (RSI) ارز TWT از فوریه 2021 به منطقه اشباع خرید رسیده است که نشان‌دهنده دوره تثبیت یا اصلاح قیمت ارز TWT در آینده می باشد. 

تحلیل قیمت ارز twt براساس چارت هفتگی

دوم، TWT پس از برخورد با مقاومت خط روند صعودی که تلاش‌های صعودی توکن را در سال 2021 محدود کرد، نشانه‌هایی از شروع یک رالی نزولی را نمایان می کند.

از لحاظ تاریخی، عقب نشینی از خط مقاومت مذکور، ارز تراست ولت را چندین بار به سمت حمایت یک خط روند صعودی چند ماهه سوق داده است. در سال 2022، این سطح رو به افزایش همزمان با یک خط حمایت افقی دیگر در 0.878 دلار است که 60 درصد از سطوح قیمت امروزی کاهش خواهد یافت.

به منظور شفاف سازی بیشتر، ارز TWT منطقه مقاومت چند ماهه خود را در نزدیکی قیمت 1.535 دلار در طول روند صعودی به حمایت تبدیل کرده است که در صورت کاهش قیمت می تواند اولین هدف به شمار رود. با این حال، بازگشت از 1.535 دلار به سطوح بالاتر می تواند باعث شود که قیمت ارز TWT در اواخر سال 2022 یا اوایل سال 2023 به رکورد جدیدی دست یابد.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments