فروش میلیاردها شیبا برای خرید ارز پپه! بازی فریبنده میم کوین ها ادامه دارد!

فروش میلیاردها شیبا برای خرید ارز پپه! بازی فریبنده میم کوین ها ادامه دارد!

پلتفرم Lookonchain، یک سرویس ردیابی فعالیت بلاک چین مشهور، اخیراً گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد یک نهنگ پس از فروش تمام دارایی‌های شیبا و توکن های Bone خود، 1.07 تریلیون توکن PEPE به ارزش 1.28 میلیون دلار را خریداری کرده است.

به گفته Lookonchain، این نهنگ 979469 توکن Bone را فروخت که مجموعاً 1.44 میلیون دلار (معادل 787 ETH) با میانگین قیمت 1.47 دلار است.

علاوه بر این، نهنگ 142.98 میلیارد توکن SHIB به ارزش 1.30 میلیون دلار را به یکی از کیف پول های بایننس در یک تراکنش در 17 آگوست منتقل کرد.

مدت کوتاهی پس از آن، نهنگ طی یک تراکنش، 1.06 تریلیون توکن PEPE به ارزش 1.27 میلیون دلار خریداری کرد.

تصمیم برای فروش توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو، به دنبال مشکلات فنی است که در طول راه‌اندازی اخیر بلاک چین لایه 2، شیباریوم با آن مواجه شد. این مشکلات باعث شد که اتریوم به ارزش تقریبی 1.7 میلیون دلار برای چندین ساعت در پل زنجیره ای شیباریوم قفل شود.

علاوه بر این، کاربران از سیستم RPC، یک کاوشگر بلاک چین «افتضاح» و یک تجربه کاربری کلی «درهم و برهم» در جامعه SHIB ابراز نارضایتی کرده‌اند.

در پاسخ به نگرانی‌های جاری، توسعه‌دهندگان شیباریوم بیانیه‌ای منتشر کرده‌اند که توضیحات بیشتری در مورد رویدادهای مربوط به راه‌اندازی Shibarium ارائه می‌کند. آنها مشکلات فنی شبکه در طول اجرای اولیه آن را به حجم بالای داده ها و ترافیک غیرمنتظره نسبت داده اند.

این تحولات پیش بینی نشده به طور قابل توجهی بر قیمت های SHIB و BONE تأثیر گذاشته و منجر به کاهش قابل توجهی شده است.

🔺پیش بینی قیمت شیبا در سال 2025 و چشم انداز آن بعد از راه اندازی شیباریوم🔺

سرمایه گذاری سودآور یا دام میم کوین ها؟

سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده به یک راه فریبنده برای افرادی که به دنبال منافع مالی بالقوه هستند تبدیل شده است. شیبا اینو  (SHIB) و ارز پپه (PEPE) هر دو توکن های الهام گرفته از میم هستند که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته اند. شیبا اینو، که اغلب به عنوان “قاتل دوج کوین” شناخته می شود، یک توکن مبتنی بر اتریوم است که به عنوان ادای احترامی به نژاد سگ شیبا اینو ظاهر شد. جذابیت آن به دلیل ارزش گذاری کم آن است که موجب می شود خرید شیبا به عنوان گزینه جذاب برای سرمایه گذاران محسوب شود. با این حال، ماهیت غیرقابل پیش بینی ارزش شیبا اینو، همراه با عدم کاربرد واضح آن فراتر از یک دارایی سوداگرانه، آن را به یک گزینه سرمایه گذاری با ریسک بالا تبدیل می کند.

🛑از ChatGPT پرسیدم که چه زمانی ارز پپه (pepe) به 1 دلار می رسد؟ بررسی عملکرد قیمت ارز په په🛑

از سوی دیگر، ارز پپه که نامش از میم اینترنتی معروف قورباغه سبز گرفته شده، رویکردی کمی متفاوت در پیش گرفته است. Pepe با اکوسیستم Rare Pepe مرتبط است که به دنبال نمادسازی و تجارت هنر دیجیتال در بلاک چین است. برخلاف Shiba Inu، ارزش پیشنهادی پپه از ادغام آن با توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و پتانسیل آن برای ایجاد اختلال در صنعت هنری ناشی می‌شود.

هدف اکوسیستم Rare Pepe فراهم کردن بستری برای هنرمندان است تا هنر دیجیتال خود را به عنوان NFT خلق کنند، برای خرید و فروش آن اقدام کنند و Pepe به عنوان ارز بومی برای تراکنش ها عمل کند. این ابزار به Pepe هدف ملموس تری فراتر از معاملات سوداگرانه می دهد، زیرا با روند گسترده NFT مرتبط است که در بخش های هنر و سرگرمی مورد توجه قرار گرفته است.

با این حال، مانند هر سرمایه گذاری که شامل فناوری های نوظهور می شود، موفقیت مفهوم پپه به پذیرش گسترده و علاقه پایدار به NFT ها بستگی دارد.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments