کلکسیونرهای nft برتر

کدام مجموعه NFT برای سرمایه گذاران این حوزه سودآورترین بوده است؟

CryptoKitties، CryptoPunks یا Bored Ape Yacht Club، اعداد و ارقام فروش این مجموعه ها نشان می دهد این توکن ها توانسته اند قلب کلکسیونرها را به دست آورند.

هنگام محاسبه بازده مجموعه NFT، اکثر تحلیلگران میانگین بازده را محاسبه می کنند. به عنوان مثال، اولین توکن های کریپتو کیتیز در دسامبر 2017 با قیمت متوسط 3.24 دلار فروخته شدند. در روز اول، 105 عدد توکن گربه ایجاد شد و در مجموع 340.63 دلار اتر (ETH) برای آن توسط کلکسیونرهای مختلف هزینه شد. این باعث می شود قیمت هر CryptoKitty به طور متوسط ​​3.24 دلار باشد.

در حال حاضر، توکن های ان اف تی کریپتو کیتیز با قیمت متوسط 256.99 دلار معامله می شود. این مساوی است با قیمت متوسط 256.99 دلار برای هر توکن و میانگین بازده همیشگی کلکسیون بیش از 7800٪ است.

از بین CryptoKitties، CryptoPunks و Bored Ape Yacht Club، کدام سری توکن غیرقابل تعویض (NFT) از سال 2017 بیشترین سود را برای سرمایه گذاران داشته است؟ از همه مهمتر، کدام یک سودآورترین در سال 2021 بوده است؟

سودآوز تزین توکن های nft

با این حال باید توجه داشته باشید که میانگین قیمت به عنوان یک معیار غیرقابل اعتماد برای تخمین ارزش مجموعه در نظر گرفته می‌ شود، زیرا تعداد کمی از فروش‌ های NFT بسیار گران می‌ توانند داده‌ها را تغییر دهند.

به عنوان مثال، گران‌ ترین “CryptoPunk #7523 COVID Alien” توسط Larva Labs در ژوئن سال 2021 با قیمت 11.7 میلیون دلار فروخته شد.

به همین دلیل است که بیشترین میزان سود در همه زمان ها با بیش از 700000٪ که بسیار بالا است متعلق به CryptoPunk می باشد. در واقع چندین کریپتوپانک به قیمت میلیون‌ ها دلار فروخته‌ شده اند.

دلار فقط یک هشدار، اولین CryptoPunks در واقع به صورت رایگان اهدا شد، بنابراین از نظر فنی سودآوری همه زمان های CryptoPunks بی نهایت است. برای این تجزیه و تحلیل، کوین تلگراف از قیمت در اولین روز معامله استفاده کره است- یعنی در 23 ژوئن 2017، زمانی که 19 کریپتوپانک در مجموع 1020.3 دلار فروخته شد.

اگر به توکن های NFT علاقه مند هستید توصیه می شود مقاله آموزش ساخت و فروش توکن های NFT را مطالعه نمایید.

در عوض، هنرمند مفهومی کانادایی و وبلاگ نویس مدیوم، کیمبرلی پارکر، پیشنهاد می‌کند که قیمت متوسط ​​بازتاب بهتری از میزان پرداخت مردم برای NFT در بازار است – و مهم‌تر از آن، چقدر هنرمندان می‌توانند به طور منطقی انتظار داشته باشند که NFT‌های خود را برای زمانی که کلکسیونرها بفروشند. محتوای آنها را دوست داشته باشید

برای محاسبه میانگین قیمت تمام فروش‌های NFT برای یک مجموعه خاص، قیمت‌های فروش به ترتیب از کمترین به بالاترین فهرست می‌شوند. میانگین قیمت فروش دقیقا در وسط است.

معیار نهایی که اغلب برای اندازه گیری بازده سرمایه گذاری برای مجموعه NFT استفاده می شود، قیمت کف است. قیمت کف کمترین قیمت فروش آزاد یک NFT در یک مجموعه در یک بازار است.

به عنوان مثال، قیمت کف برای Bored Ape در حال حاضر 38 ETH یا تقریباً 125000 دلار در OpenSea است. این بدان معناست که یک مالک Bored Ape مایل است 125000 دلار برای NFT خود بپذیرد، اما نه کمتر. پس از اینکه ویزا 150000 دلار برای یک کریپتوپانک در آگوست 2021 پرداخت کرد، قیمت کف آن مجموعه با 280 درصد افزایش به 425000 دلار رسید.

بنابراین، برای پاسخ به این سوال، مجموعه CryptoPunks از زمان آغاز به کار خود در سال 2017 بیشترین بازدهی را برای کلکسیونرها داشته است. با این حال، Bored Ape Yacht Club، که به تازگی در 30 آوریل 2021 راه اندازی شده است، بالاترین بازدهی را برای کلکسیونرها در سال 2021 داشته است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments