آیا فلوکی اینو تا آخر این ماه رکورد قیمتی جدید میزند؟

معرفی TokenFi، پروژه جدید فلوکی اینو و بررسی ویژگی های منحصر به فرد توکن TOKEN

TokenFi جدیدترین پروژه افزوده شده به اکوسیستم فلوکی است. این توکن چند زنجیره ای که در زنجیره هوشمند اتریوم و بایننس در دسترس می باشد، از زمان راه اندازی آن در یونی سواپ و پنکیک سواپ توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.

معرفی TokenFi: نگاهی نزدیک به توکن خواهر فلوکی

راه اندازی پروژه اخیر فلوکی اینو یعنی TokenFi، در 27 اکتبر، توجه علاقه مندان و سرمایه گذاران را به یک اندازه به خود جلب کرده است. توکن بومی این پروژه که TOKEN نام دارد، اکنون برای معامله در یونی سواپ و پنکیک سواپ برای جفت ارز اتریوم و بایننس اسمارت چین (BSC) در دسترس است.

پیشنهاد انجمن فلوکی

در 24 اکتبر، زمانی که جامعه فلوکی پیشنهادی را برای معرفی توکن جدیدی که برای پاداش دادن به فعالیت‌های سهام طراحی شده بود، تصویب کرد، یک تحول اساسی ظاهر شد. 98.51 درصد از جامعه این حرکت استراتژیک را تأیید کردند و آن را با تقاضای خود برای ویژگی های افزایش یافته سهام و چارچوبی به نام “Project TL” همسو کردند.

B، یکی از اعضای اصلی تیم Floki به BSC News گفت:

فلوکی همیشه ماموریتی داشته است که رمز ارزها را در دسترس بسیاری از افراد قرار دهد، و پلتفرمی مانند این به ما کمک می‌کند تا با دادن پلتفرمی به جو معمولی برای توکن‌سازی دارایی‌هایشان بدون نیاز به هزینه کردن ، این ماموریت را تسریع کنیم.

در پی پیشنهاد اخیر، فلوکی افزایش قابل توجهی در ارزش بازار خود با افزایش چشمگیر تقریباً 100 میلیون دلاری تجربه کرد. با عبور از مرز 344 میلیون دلار، افزایش قابل توجه قیمت به 40 درصد افزایش ارزش در طول هفته رسید. ظهور TokenFi کنجکاوی گسترده ای را در میان تحرکات بی سابقه بازار و افزایش علاقه به Floki برانگیخته است.

🔺میم کوین برنده امسال کدام است 2023؟ بیبی دوج یا فلوکی؟🔺

پروژه TokenFi چیست؟

TokenFi به عنوان یک پلتفرم برای توانمند سازی کاربران برای راه‌ اندازی بدون دردسر ارزهای دیجیتال خود بدون تخصص کدنویسی رونمایی شده است. با وعده جمع‌ آوری بی‌وقفه از جامعه Floki و پتانسیل ارتباط با صرافی‌ ها و سازندگان بازار برای افزایش نقدینگی، TokenFi یک جهش رو به جلو برای اکوسیستم فلوکی است.

یک جهش بلند پروازانه به بازار جهانی توکن سازی دارایی

TokenFi با قرار گرفتن خود در صدر جدول بازار جهانی توکن‌ سازی دارایی، قصد دارد فرآیند رمزنگاری دارایی را متحول کند.

 یکی از اعضای اصلی تیم Floki گفت: توکن‌ سازی داغ‌ ترین روند در کریپتو در حال حاضر است و این روند تنها تسریع خواهد شد، زیرا توکن‌ سازی احتمالاً بیش از هر روند دیگری که تاکنون وجود داشته است به پذیرش جریان اصلی رمز ارز کمک می‌کند. انتظار می رود صنعت توکن سازی تا سال 2030 به یک صنعت 16 تریلیون دلاری تبدیل شود و BlackRock آن را آینده بازار ها می نامد.

پلتفرم با راه اندازی اولیه خود در پنج شبکه برجسته، از جمله اتریوم، BNB Chain، opBNB، Base و Arbitrum تنظیم شده است، هدف پلتفرم گسترش سریع در میان بلاک چین های اضافی در آینده نزدیک است.

ساختار انگیزشی پلتفرم، طراحی شده برای پاداش استفاده از پروتکل بر اساس فعالیت های روزانه، پیش بینی می شود که اکوسیستم پر رونقی را تقویت کند که مشارکت و مشارکت پایدار کاربر را تشویق می کند.

طبق گفته تیم فلوکی اینو، TokenFi مجموعه ای از محصولات دارد که قرار است در سه ماهه چهارم سال 2023 معرفی شوند.

جزئیات و نحوه عملکرد TOKEN

توزیع توکن

توکنومیک TokenFi حول انتشار 10 میلیارد توکن TOKEN می چرخد که از نظر استراتژیک به 5 میلیارد هر کدام در اتریوم و زنجیره BNB تقسیم می شود. برای تسهیل معاملات اولیه در یونی سواپ و پنکیک سواپ 10٪ از کل عرضه موجود است.

با توزیع برابر 5 درصد از عرضه همراه با LP در BSC و Ethereum، سقف بازار اولیه در گردش برای هر دو زنجیره 25000 دلار تعیین شده است که در یک دوره انتشار تدریجی چهار ساله، ارزش بازار ترکیبی اولیه در گردش 50000 دلار و ارزش بازار کاملاً رقیق شده اولیه 500000 دلار به اوج می رسد.

مقابله با Sniper

Sniping عملی است که به صورت خودکار در یک مزایده در چند ثانیه آخر قبل از پایان آن پیشنهاد می شود. Sniper Bots به محض اینکه در یک صرافی غیر متمرکز فهرست شدند، توکن های جدید را ردیابی و خریداری می کنند.

رویکرد این تیم برای محدود کردن چنین فعالیت هایی شامل اجرای یک سقف 100 میلیونی روی کیف پول‌های فردی در طول ساعت معاملات اولیه است. در تکمیل این اقدام، مالیات 20 درصدی برای خرید و فروش در ساعت راه اندازی با هدف جلوگیری از شیوه های تجاری استثمارگرانه، هدایت وجوه به خزانه داری برای اهداف توسعه ای است.

ساعات اولیه راه اندازی 

با توجه به پیش بینی های قابل توجهی که در مورد توکن فلوکی وجود دارد، اقدامات پیشگیرانه برای کاهش تاثیر فعالیت های Sniper انجام شده است. توکن ها به طور مساوی توزیع می شوند و محیط معاملاتی فراگیرتری با سقف 1% کیف پول در اولین ساعت پس از عرضه ایجاد می شود.

علاوه بر این، پس از ساعت اول، طبق گزارش ها، نرخ مالیات به 5٪ کاهش یافت و قوانین بیشتری توسط DAO تعیین شد.

قابل ذکر است، پلتفرم‌های اصلی مبادلات تا زمانی که DAO در مورد سیاست‌های مالیاتی خرید/فروش آتی به اجماع نرسد، از فهرست کردن TOKEN خودداری کرده و بر تعهد Floki برای تضمین یک محیط تجاری منصفانه و شفاف تأکید می‌کند.

B اظهار داشت:

در پنج سال آینده، من انتظار دارم پلتفرم TokenFi یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین پلتفرم های توکن سازی در جهان باشد. مطمئناً این صنعت بسیار بزرگ‌ تر خواهد بود و به احتمال زیاد چندین تریلیون دلار بر اساس دارایی‌ها توکنیزه شده ارزش خواهد داشت و TokenFi نقش کلیدی در کمک به توکن‌ سازی بخشی از این ارزش ایفا می‌کرد.

🔸احتمال لیست شدن فلوکی اینو در صرافی بایننس | رقابت میم کوین های برتر با یکدیگر🔸

برنامه استیکینگ TokenFi 

تخصیص و پاداش

کسانی که فلوکی اینو را استیک کرده اند، 56٪ از کل عرضه TokenFi را دریافت خواهند کرد و 2٪ اضافی برای دارندگان توکن های NFT فلوکی و واجد شرایط برنامه “Diamond Hands” اختصاص داده شده است.

مدت زمان استیک کردن فلوکی و پاداش ها

شرکت کنندگان می توانند دوره های استیکینگ را از 3 ماه تا 48 ماه انتخاب کنند. مدت زمان شرط‌بندی مستقیماً بر پاداش‌ها و بازده درصدی سالانه (APY) به دست آمده تأثیر می‌گذارد، با ضریب‌هایی که به شرح زیر تعیین می‌شوند:

  • 3 ماه: 1.25 برابر
  • 12 ماه: 2 برابر
  • 24 ماه: 3 برابر
  • 48 ماه: 4 برابر

لغو استیکینگ زودتر از موعد و جریمه ها

در حالی که حداقل مدت زمان شرط بندی سه ماه است، کاربران این امکان را دارند که توکن های خود را زودتر از حالت استیک خارج کنند، البته با پرداخت جریمه. این کارمزد از توکن‌های FLOKI قفل شده کسر می‌شود و به کیف پول مرده که برای توکن سوزی فلوکی استفاده می شود، انتقال پیدا می کند و مکانیزم کاهش تورم را در اکوسیستم Floki تقویت می‌کند. ساختار هزینه جریمه با توجه به مدت زمان انتخاب شده متفاوت است:

  • لغو استیکینگ زودتر از 3 ماه: 5 درصد
  • لغو استیکینگ زودتر 12 ماه: 10 درصد
  • لغو استیکینگ زودتر 24 ماه: 15 درصد
  • لغو استیکینگ زودتر 48 ماه: 20 درصد

پروژه TokenFi: افزودن ویژگی های جدید به اکوسیستم فلوکی

در دسترس بودن TokenFi در PancakeSwap و Uniswap میزان معامله را افزایش داده است و کاربران را قادر می سازد تا به طور یکپارچه در برنامه استیکینگ شرکت کنند و از فرصت های در حال تکامل ارائه شده توسط این پلتفرم استفاده کنند.

در روندهای اخیر بازار، توکن TOKEN توجه جامعه را به خود جلب کرده و موقعیت خود را به عنوان برترین “جفت ارز” در برنامه DEXTools حفظ کرده است.

توییت فلوکی

B به BSC News گفت:

با چشم انداز تیم اصلی Floki برای TokenFi، ارائه نقشه راه قوی برای توانایی ما در اجرا و شراکت های خوبی که قبلا انجام دادیم یا قرار است انجام دهیم که در هفته ها و ماه های آینده اعلام خواهیم کرد، فکر می کنم برای مردم واضح باشد که ما در حال توسعه پروژه هستیم.

موفقیت برنامه استیکینگ FLOKI فراتر از انتظارات بوده و از 41.35 میلیون دلار در مجموع ارزش قفل شده (TVL) طی دو روز پس از راه اندازی آن فراتر رفته است. این افزایش در توکن های FLOKI سهام بیش از 12 درصد از عرضه در گردش را نشان می دهد.

توییت

منبع: بی اس سی نیوز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments