دو هشدار مهم که جامعه شیبا اینو باید مراقب آن باشد!

دو هشدار مهم که جامعه شیبا اینو باید مراقب آن باشد!

جامعه SHIB باید در مورد ایمیل های گمراه کننده هوشیار بماند و بداند که هیچ حساب رسمی برای شیبا اینو در LinkedIn وجود ندارد.

انجمن شیبا اینو در مورد ایمیل های گمراه کننده و حساب غیر رسمی لینکدین هشدار داد.
Ragnar Shiba Inu توضیح می دهد که SHIB ارتباطی به زنجیره فانتوم (FTM) ندارد.
تیم توسعه دهنده نسبت به استفاده نادرست از لوگو شیبا، پلتفرم های Dapp مشکوک و خرید و فروش توکن CAL هشدار می دهند.

جامعه شیبا اینو مراقب باشند!

جامعه شیبا اینو هشدار جدی دیگری در رابطه با پخش ایمیل های تقلبی در فضا دریافت کرد. Shibarmy Scam Alerts – حساب X (توئیتر) که به محافظت در برابر کلاهبرداری و بازیگران بد اختصاص داده شده است – به مردم توصیه کرد از باز کردن چنین پیام‌هایی خودداری کنند زیرا “برای فریب شما طراحی شده‌اند“.

🔺پیش بینی قیمت شیبا در 5 سال آینده …! قیمت shib به 5 دلار یا بیشتر می رسد؟🔺

لطفاً احتیاط کنید و همیشه با استفاده از روش‌های تماس تایید شده برای تایید صحت ایمیل، مشروعیت محتوا را بررسی کنید. تا زمانی که از ایمن بودن آن مطمئن نیستید، به آن پاسخ ندهید یا روی هیچ لینکی کلیک نکنید.

آنها توضیح دادند که SHIB هیچ حساب رسمی LinkedIn ندارد، به این معنی که مردم نباید به اطلاعاتی که از چنین منبع کلاهبرداری می آید اعتماد کنند.

Ragnar ادعا کرد که مدیران صرافی‌های مختلف پیشنهادهایی برای فهرست کردن این میم کوین محبوب در زنجیره فانتوم دریافت کرده‌ اند. با این حال، آنها یادآوری کردند که شیبا هیچ ارتباطی به زنجیره فانتوم ندارد. 

برخی از هشدارهای گذشته

تیم توسعه دهنده شیبا اینو در مورد تهدیدهای متعدد در چند ماه گذشته هشدار داده اند. استراتژیست بازاریابی Shibarium – LUCIE – به افراد توصیه کرد که قبل از پیوستن به اکوسیستم به دلیل کلاهبردارانی که از لوگوی این میم کوین یا با نام راه حل مقیاس پذیری لایه 2 در پروژه های مخرب خود استفاده می کنند، بررسی لازم را انجام دهند.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments