معرفی 3 ارز دیجیتال سود ده هوش مصنوعی

معرفی 3 ارز دیجیتال سود ده هوش مصنوعی با الگوی صعودی | WLD ،GRT و RNDR

علیرغم روند بلاتکلیف بازار ارزهای دیجیتال، توکن‌های رمزنگاری متمرکز بر هوش مصنوعی به عنوان یک دسته با عملکرد بالا برجسته هستند. احیای مجدد این بخش با راه‌اندازی مولد متن به ویدیو Sora، جذابیت قابل توجهی پیدا کرد و موج جدیدی از اشتیاق برای فناوری هوش مصنوعی را برانگیخت. این حرکت مثبت بیشتر با درآمد چشمگیر انویدیا (NVDA) در سه ماهه چهارم برای سال مالی 2024 تقویت شد که از پیش بینی های تحلیلگران پیشی گرفت و احساسات صعودی در بازار را تقویت کرد.

شرکت‌هایی مانند NVIDIA پیشرفت‌هایی در زمینه هوش مصنوعی در قدرت و کارایی محاسباتی ایجاد می‌کنند که برای پروژه‌ های بلاک چین متمرکز بر هوش مصنوعی که به قدرت پردازش قابل‌ توجهی برای الگوریتم‌ های پیچیده و تجزیه و تحلیل داده‌ها نیاز دارند، سودمند است. این خوش بینی می تواند منجر به افزایش سرمایه گذاری در بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی شود که قول ادغام هوش مصنوعی در فناوری بلاک چین را می دهند.

بر اساس داده های سایت کوین مارکت کپ، برترین سکه های هوش مصنوعی (AI) با ارزش بازار 26.3 میلیارد دلاری به افزایش 2.65 درصدی در بازه زمانی روزانه کمک کردند.

تحلیل و بررسی ارز ورلد کوین (WLD)

ورلد کوین، یک ابتکار ارز دیجیتال به رهبری سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI، در دومین هفته فوریه یک رالی صعودی خیره کننده را شروع کرد. در میان رجز خوانی بخشی از توکن‌ های هوش مصنوعی، ارز ورلد کوین (wld) طی یک ماه گذشته 300 درصد افزایش یافت و به اوج تاریخی 9.33 دلار رسید.

چارت روزانه ارز ورلد کوین

با این حال، ورلد کوین با سطح مقاومتی مهمی در 9.2 دلار مواجه شد و کاهش یافت. اگر عرضه پیش رو با عدم اطمینان فعلی بازار همراه شود، قیمت WLD ممکن است به زودی وارد روند اصلاحی شود.

♦️سطوح حمایت ارز ورلد کوین در روند نزولی: 

  • 7.7 دلار
  • 6.69 دلار
  • 5.59 دلار

🔺آینده ارز ورلد کوین و تحلیل قیمت WLD🔺

تحلیل تکنیکال ارز گراف (GRT)

ارز دیجیتال گراف (GRT) با حرکت از سطح حمایت بحرانی 0.15 دلار، شاهد رشد قابل توجهی بوده است. این حرکت در هفته دوم فوریه آغاز شد و ارزش آلتکوین را تا 94 درصد افزایش داد. در حال حاضر این ارز دیجیتال با قیمت 0.2888 دلار معامله می شود. 

چارت روزانه ارز دیجیتال گراف

با همسویی با این روند صعودی، Coinglass، یک ارائه دهنده داده های مشتقات رمزنگاری، افزایش قابل توجهی را در معاملات فیوچرز GRT نشان داد. این ارقام از 27.23 میلیون دلار به 58.35 میلیون دلار افزایش یافت که افزایش خیره کننده 114 درصدی را نشان می دهد. این رشد قیمت نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران و افزایش تعهد بازار به پروژه گراف است.

افزایش معاملات فیوچرز ارز grt
افزایش معاملات فیوچرز ارز گراف (GRT)

افزایش بیشتر احساسات سرمایه گذاران موجب شکستن مقاومت خط گردن در الگوی فنجان و دسته شد که در نمودار روزانه مشاهده می شود. این الگو به طور گسترده به عنوان رالی صعودی قوی شناخته می شود و قبل از یک جهش قیمت اتفاق می افتد. 

با توجه به این شکست، قیمت ارز گراف روی یک قیمت هدف بلند پروازانه 0.37 دلار تمرکز می کند که نشان دهنده چشم انداز صعودی برای دارایی در کوتاه مدت است.

تحلیل دقیق ارز سینگیولاریتی نت (AGIX)

نمودار ارز دیجیتال AGIX در بازه زمانی روزانه نشان میدهد که سکه سینگیولاریتی نت (AGIX) یک الگوی معکوس سنتی به نام الگوی پایین گرد را تکمیل کرده است. بهبود قیمت AGIX در اواسط فوریه شاهد حرکت قابل توجهی بود، زیرا سرمایه گذاران توجه خاصی به توکن های حوزه هوش مصنوعی دارند. 

طی دوهفته، قیمت سینگیولاریتی نت از 0.3 دلار به 0.76 دلار افزایش یافت و رشد 155 درصدی را به ثبت رساند. علاوه بر این، طبق گفته Santiment، یک شرکت پیشرو در تحلیل ارزهای دیجیتال، این شبکه افزایش چشمگیری در فعالیت های زنجیره ای را تجربه کرده است، به طوری که ارزش بازار آن در هفته گذشته بیش از دو برابر شده است.

این افزایش فعالیت با رکورد 93.6 هزار کیف پول سکه غیر صفر برجسته شده است که نشان دهنده علاقه روزافزون معامله گران و سرمایه گذاران به پلتفرم بلاک چین مبتنی بر هوش مصنوعی است. علاوه بر این، معیارهای قابل توجهی مانند معاملات روزانه نهنگ بیش از 1 میلیون دلار، داده های درون زنجیره ای و نرخ تبدیل آن افزایش قابل توجهی داشته است. این پیشرفت‌ ها بر افزایش اعتماد به توکن AGIX و پتانسیل گسترده‌ تر SingularityNET تاثیر می گذارد.

با این حال، مقاومت در قیمت 0.8 دلار ممکن است باعث کاهش جزیی قیمت به 0.6 دلار شود، قبل از اینکه زمینه رالی را به 1 دلار آماده کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فهیم
فهیم
2 ماه قبل

گسترش حوزه دیفای هم بر ارزها به خصوص این ارز ها تاثیر مثبتی داره

درسته این مورد؟؟

mamad
mamad
2 ماه قبل

تا میتونید ورلد کوین بخرین، تو اینده جاپاش خیلی سفته