پیشنهاد لونا کلاسیک برای ارتقا v2.3.0 رسما تصویب شد! بررسی واکنش قیمت LUNC

پیشنهاد لونا کلاسیک برای ارتقا v2.3.0 رسما تصویب شد! بررسی واکنش قیمت LUNC

انجمن لونا کلاسیک پیشنهاد اصلی برای ارتقاء نسخه 2.3.0 را تایید کرده است، اما قیمت لونا کلاسیک همچنان یک رالی نزولی را در پیش گرفته است. 

پیشنهاد لونا کلاسیک برای ارتقاء v2.3.0 توسط جامعه از طریق رای گیری حکومتی تایید شده است. استقرار روی زنجیره کلاینت v2.3.0 که به آن “v6” نیز گفته می شود، دارای ماژول کمیسیون اعتبارسنجی پویا است. معامله گران بلافاصله به تصویب این پیشنهاد واکنش نشان دادند و قیمت LUNC دوباره افزایش یافت.

پیشنهاد ارتقاء v2.3.0 توسط انجمن لونا کلاسیک

انجمن لونا کلاسیک پیشنهاد 11874 “ارتقا به نسخه 2.3.0” را تایید کرده است. هدف این پیشنهاد معرفی ماژول dyncomm، یکپارچه‌ سازی پروتکل برای تعیین حداقل کمیسیون‌های اعتبار سنجی بر اساس قدرت رای‌ گیری بود.

طبق داده های StakeBin، بلاکی که برای این ارتقاء برنامه ریزی شده 15493370 است که پیش بینی می شود در 20 نوامبر در ساعت 11:19 صبح UTC رخ دهد.

🔺آیا می توان با سرمایه گذاری 100 دلاری در لونا کلاسیک میلیاردر شد؟🔺

این پیشنهاد 93 درصد رای “موافق” و 7 درصد رای “ممتنع” آورده است. این نشان می دهد که جامعه به اتفاق آرا از پیشنهاد کمیسیون اعتبارسنجی پویا حمایت کرده است.

از میان 60 اعتبارسنجی که در رای گیری شرکت کردند، 58 تایید کننده از این پیشنهاد حمایت کردند. این شامل اعتبار دهنده های برتر لونا کلاسیک از جمله Allnodes، Interstellar Lounge، HappyCattyCrypto، TerraCVita و Interstake One می‌شود.

CoinGape Media قبلاً گزارش داده بود که ماژول dyncomm برای کمیسیون های اعتبارسنجی پویا به طور رسمی توسط تیم L1TF تایید شده است. توسعه دهنده سابق لونا Fragwuerdig، توسعه کمیسیون های اعتبارسنجی پویا را مدیریت و رهبری خواهد کرد. پس از آزمایش کامل، Dyncomm در شبکه اصلی columbus-5 عرضه خواهد شد.

افزایش قیمت لونا کلاسیک

قیمت LUNC پس از رسیدن به پایین ترین سطح 24 ساعته 0.00007354 دلاری، 1 درصد جهش کرد و قیمت در حال حاضر در 0.00007679 دلار معامله می شود. همچنین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 14 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش علاقه معامله گران است. قیمت LUNC در بحبوحه افزایش قیمت سایر ارزهای دیجیتال، تقریباً 40 درصد در یک ماه افزایش یافت.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments