افزایش 55 درصدی لونا کلاسیک تنها در یک ماه | تحلیل LUNC پس از رشد غافلگیر کننده

افزایش 55 درصدی لونا کلاسیک تنها در یک ماه | تحلیل LUNC پس از رشد غافلگیر کننده

رالی صعودی LUNC آن را به بالاترین سطح 90 روزه سوق می دهد و حرکت غافلگیر کننده ای را به ثبت رساند و احیای قابل توجهی را در بازار ارزهای دیجیتال نشان می دهد.

بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش قابل توجهی است و لونا کلاسیک (LUNC) با افزایش چشمگیر 55 درصدی خود در تنها یک ماه برخلاف انتظارها حرکت کرده است. این روند صعودی به ویژه با توجه به گذشته پر دردسر دارایی قابل توجه است. با این حال، خوش شانسی به لونا کلاسیک بازگشته است و در حال حاضر قیمت خود را تثبیت کرده و وارد فاز صعودی شده است که توجه همگان را به خود جلب کرده است. 

دلیل اصلی افزایش قیمت لونا کلاسیک (LUNC)

عوامل متعددی در این افزایش قیمت نقش دارند، بایننس اخیراً تغییراتی را در سطوح اهرمی و مارجین برای قراردادهای دائمی کریپتو های مختلف از جمله لونا کلاسیک اعلام کرده است. این حرکت به طور غیر قابل انکاری بر عملکرد بازار LUNC تأثیر گذاشته است.

در زمان انتشار، قیمت LUNC در 0.00008358 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 20 درصدی در 24 ساعت گذشته است. این افزایش بخشی از یک روند گسترده تر است، با افزایش 39.91 درصدی در هفته گذشته و افزایش 55.58 درصدی در طول ماه و ثبت بالاترین سطح 90 روزه.

🔺آیا می توان با سرمایه گذاری 100 دلاری در لونا کلاسیک میلیاردر شد؟🔺

این افزایش بخشی از یک روند گسترده تر است، با افزایش 39.91 درصدی در هفته گذشته و افزایش 55.58 درصدی در طول ماه که بالاترین سطح 90 روزه را به ثبت رساند.

با نگاه به آینده، Terra Classic نشانه های امیدوارکننده ای از رشد بیشتر را نشان می دهد. توکن سوزی لونا کلاسیک می تواند به طور قابل توجهی عرضه آن را کاهش دهد و به طور بالقوه قیمت آن را افزایش دهد. علاوه بر این، بلاک چین لونا کلاسیک یک عملکرد حیاتی پیش از depeg را بازیابی کرده است که گامی حیاتی در تلاش‌های احیای مجدد است.

🔸پیش بینی قیمت لونا کلاسیک در 5 سال آینده! آیا قیمت LUNC در پنج سال آینده به 1 دلار می رسد؟🔸

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک (LUNC)

به طور قابل توجهی، تجزیه و تحلیل تکنیکال روزانه لونا کلاسیک نشان دهنده احساسات مثبت است و سیگنال خرید لونا کلاسیک را می دهد. با توجه به شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه اشباع خرید و ارزش 85.91 در نمودار قیمت LUNCUSD، انتظار می رود حرکت صعودی در Terra Classic ادامه یابد. با این حال، اگر RSI به زیر سطح اشباع خرید برسد، ممکن است این ارز دیجیتال کاهش قابل توجهی را تجربه کند.

چارت روزانه لونا کلاسیک

علاوه بر این، روند واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) در منطقه مثبت با مقدار 0.00000354 نشان می دهد که Terra Classic در حال افزایش است. این تمایل نشان می دهد که خریداران همچنان در بازار فعال هستند و روند مثبت احتمالا ادامه خواهد داشت. علاوه بر این، شاخص MACD یک روند رو به افزایش را نشان می دهد، که فرض حرکت صعودی پایدار را تقویت می کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments