احتمال افزایش قیمت لونا کلاسیک

جامعه لونا کلاسیک بیدار شدند! آیا قیمت LUNC افزایش می یابد؟

📍لونا کلاسیک با افزایش تعاملات اجتماعی و اشاره‌ها در صدر همه آلت‌کوین‌های دیگر قرار گرفت.

📍با وجود افزایش توکن سوزی لونا کلاسیک به طور فعال، حرکت این رمز ارز نزولی است.

لونا کلاسیک در تاریخ 3 دسامبر با توجه به فعالیت اجتماعی خود در صدر بازار آلتکوین قرار گرفت. به گفته LunarCrush، پلتفرم ردیابی فعالیت اجتماعی، لونا کلاسیک همیشه آماده تشکر از این نقطه عطف جامعه است.

تفکیک جزئیات نشان داد که از 71.3 درصد مشارکت ها 12.19 درصد آن مشارکت اجتماعی بوده است. این افزایش نشان داد که فعالیت‌ها در سراسر پلتفرم‌های اجتماعی لونا کلاسیک بیدار شده است.

توییت

تمام توکن ها را بسوزانید

وقوع چنین اتفاقاتی ممکن است به دلیل رویداد مهم اخیر با فعالیت توکن سوزی لونا کلاسیک مرتبط باشد. از اول دسامبر، از بین بردن توکن های LUNC با افزایش 972,516٪ به 6,389,633,879 رسید.

♦️ به گفته برخی از بخش‌های جامعه لونا کلاسیک، بایننس، که از این سیستم سوختگی حمایت می‌کرد، می‌توانست در این افزایش نقش داشته باشد. با این حال، به نظر می رسید که حرکت کاهش یافته است، زیرا LunaBurnTracker نشان داد که در 24 ساعت گذشته 100٪ کاهش به 3,167,134 لونا کلاسیک داشته است.

توییت لونا

در مورد قیمت آن، LUNC واکنش مثبتی به بروزرسانی نشان نداد. در زمان انتشار، LUNC با قیمت 0.000176 دلار معامله می شد. این کاهش 2.20 درصدی نسبت به ارزش در 2 دسامبر بود. برعکس، عملکرد آن در هفت روز گذشته 10.67 درصد افزایش یافته است. همچنین، این افزایش به توکن امکان بازیابی ارزش بازار یک میلیارد دلاری را داد.

تا زمان نوشتن این مقاله، ارزش بازار بونا کلاسیک 1.07 میلیارد دلار بود. با این حال، با حجم یکسان نبود. طبق داده‌های Santiment، حجم آن در ۲۴ ساعت گذشته 48 درصد کاهش داشته است. با توجه به کاهش، به این معنی است که سرمایه گذاران LUNC از افزایش مشارکت در تراکنش های شبکه خودداری کرده اند.

خحم تراکنش های لونا کلاسیک

در هر اقدام قیمت، LUNC حرکت نسبتا خوبی داشت. در زمان نگارش این مقاله، شاخص قدرت نسبی (RSI) روی 49.34 بود. این نشان دهنده یک زمینه بی طرف بود، زیرا LUNC نه بیش از حد فروخته شده و نه بیش از حد خریده شده است.

برای واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD)، این یک رقابت داغ بین خریداران و فروشندگان وجود دارد. بر اساس افشای نمودار روزانه، قدرت خریدار و فروشنده زیر نقطه صفر بود. این نشان دهنده یک حرکت نزولی بود. با این حال، قرار گرفتن MACD روی 0.00000492 در محور مثبت به این معنی است که خریداران پتانسیلی برای به دست آوردن مجدد کنترل دارند.

چارت روزانه لونا کلاسیک

کاهش توسعه شبکه

در مورد توسعه، Santiment فاش کرد که LUNC با کاهش قیمت مواجه شده است. با توجه به داده های درون زنجیره ای، فعالیت توسعه LUNC به 49.34 کاهش یافت.

این بدان معنی است که توسعه دهندگان Terra به طور فعال ارتقاء قابل توجهی را در شبکه انجام نمی دادند. برای نهنگ ها، این زمان برای افزودن به ذخایر آنها نبود زیرا عرضه نگهداری شده به 41.328 کاهش یافت.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments