شیباریوم هفته آینده راه اندازی می شود! | 3 نکته در مورد حرکت بعدی قیمت شیبا

شیباریوم هفته آینده راه اندازی می شود! | 3 نکته در مورد حرکت بعدی قیمت شیبا

راه اندازی شبکه اصلی شیباریوم به زودی انجام می شود، زیرا شبکه آزمایشی PuppyNet متوقف شد و اعتبارسنجی ها در شبکه اصلی فعال می شوند.

توسعه دهنده اصلی شیتوشی،راه اندازی بلاک چین لایه 2، شیباریوم را در کنفرانس آینده پژوهی بلاک چین و هکاتون های ETH که قرار است هفته آینده در کانادا برگزار شود، تایید کرد. در همین حال، شبکه آزمایشی شیباریوم، یعنی “PuppyNet” نزدیک به 3 روز متوقف شده است و اعتبار سنجی شیباریوم که در شبکه اصلی فعال می شود، گمانه زنی ها را مبنی بر راه اندازی قریب الوقوع بلاک چین لایه 2 شیبا در هفته آینده افزایش می دهد.

خرید و فروش شیبا

راه اندازی هیجان انگیز شیباریوم در هفته آینده

شبکه آزمایشی شیباریوم “PuppyNet” در 3 روز گذشته بلاکی را پردازش نکرده است. طبق گفته کاوشگر بلاک چین Puppyscan، آخرین تراکنش در 5 آگوست انجام شده است. جالب اینجاست که فعالیت شبکه آزمایشی شیباریوم پس از رسیدن به نقطه عطف تراکنش های 35 میلیونی و آدرس های کیف پول های بیش از 17 میلیون، متوقف شد.

برخی از اعضای جامعه حدس می‌زنند که انتشار شبکه اصلی شیباریوم قریب‌ الوقوع است زیرا اعتبارسنجی‌ها به صورت لحظه ای در شبکه اصلی فعالیت می کنند. اگرچه لزوماً نشان نمی‌دهد که آیا آماده‌ سازی شبکه اصلی شیباریوم تکمیل شده است یا خیر، اما به احتمال راه‌اندازی در هفته آینده اشاره می‌کند.

در همین حال، لوسی، مسئول Shiba Inu، انتشار شبکه اصلی شیباریوم را در چند روز آینده تایید کرد. او گفت که اخبار هیجان انگیزی برای جامعه وجود دارد، زیرا اکوسیستم برای “آغاز عملیات توکن سوزی شیبا” آماده می شود.

توسعه دهنده اصلی Shytoshi Kusama نیز در یک پست وبلاگ قبلی راه اندازی شبکه اصلی Shibarium را در کنفرانس آینده پژوهی بلاک چین تایید کرد. او گفت:

ما خیلی مشغول کار بر روی تکمیل و راه‌اندازی شیباریوم، کار بر روی Keynote آینده خود و نهایی کردن Summer of Shibarium Party در کنفرانس Blockchain Futurist هستیم!

🔺آیا شیبا اینو قبل از سال 2024 به 1 دلار می رسد؟نظر ربات ChatGPT چیست؟🔺

تحلیل قیمت شیبا اینو در آستانه راه اندازی شیباریوم 

شیبا اینو چندین سطح کلیدی را شکست و به نظر می رسد که برای حفظ دستاوردهای اخیر خود تلاش می کند. ما در ادامه این مطلب به تحلیل قیمت شیبا اینو و نوسانات اخیر آن پرداخته ایم تا بتوانیم حرکت بعدی shib را پیش بینی کنیم. به نظر شما حرکت بعدی شیبا اینو به کدام سمت است؟ صعود یا سقوط؟

علیرغم شکست قابل توجهی که باعث شد قیمت به سرعت بالاتر از مقاومت 0.000094 دلار حرکت کند، خرس ها با قدرت به بازار بازگشتند و با ایجاد فشار فروش SHIB را به زیر این سطح کلیدی سوق دادند.

این ارز دیجیتال اکنون در تلاش است تا سطح حمایت خوبی را در بالای الگو کنج صعودی پیدا کند. اگر موفق شود، ممکن است رالی ادامه یابد. در غیر این صورت، قیمت SHIB ممکن است سقوط کند و به این حرکت صعودی پایان دهد.

چارت روزانه شیبا

بررسی قدرت خرید شیبا توسط سرمایه گذاران

سطحی که فشار خرید در آن ایجاد شد و قیمت شیبا روز شنبه به آن رسید از اوایل سال 2023 یعنی زمانی که SHIB افزایش مشابهی در قیمت داشت، مشاهده نشده بود. در آن زمان، گاوها بیش از یک ماه بر روند تسلط داشتند. برای رسیدن به یک نتیجه مشابه، خریداران باید با خرید شیبا قیمت را به بالا الگو کنج صعودی هدایت و حفظ کنند و با تبدیل مقاومت 0.0000094 دلاری به حمایت، شرایط را برای افزایش بیشتر قیمت فراهم کنند.

بررسی قدرت خرید شیبا توسط سرمایه گذاران

بررسی شاخص RSI شیبا

در طول خرید انبوه شیبا، شاخص RSI در بازه زمانی روزانه به عدد 77 رسید که منطقه اشباع خرید محسوب می شود. این امر خرس ها (فروشندگان) را بر آن داشت تا به بازار برگردند و قیمت را کاهش دهند.

بررسی شاخص RSI

همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است، RSI در حال ایجاد کف و سقف های بالاتر است. این به طور گسترده ای به عنوان یک نشانه صعودی تلقی می شود، و تا زمانی که قیمت بالاتر از الگو باقی بماند، SHIB ممکن است افزایش قیمت بیشتری را تجربه کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.3 7 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمد
محمد
9 ماه قبل

مرسی از تحلیل شما

علی
علی
9 ماه قبل

امیدوارم که صعود کنه