شیباریوم در حالت خصوصی فعال است! تقویت امنیت بلاکچین لایه 2 شیبا

شیباریوم در حالت خصوصی فعال است! تقویت امنیت بلاکچین لایه 2 شیبا

پس از راه اندازی پر سر و صدا، شیباریوم اکنون در حالت خصوصی دوباره فعال شده است زیرا تیم روی امنیت پروتکل کار می کند.

شیتوشی کوساما، توسعه‌ دهنده اصلی اکوسیستم شیبا، انتقال شبکه بلاک‌ چین لایه 2 شیبا را به حالت خصوصی اعلام کرده است.

در حالی که جامعه کریپتو مشتاقانه منتظر بازگشایی پلتفرم برای عموم است، کوساما بروزرسانی مختصری را به اشتراک گذاشت که در آن به صورت سختگیرانه در حال تست آمادگی‌های پلتفرم برای اطمینان از تجربه کاربری یکپارچه روشن می‌کند.

🔺سرمایه گذاران شیبا بعد از راه اندازی شیباریوم میلیونر می شوند؟🔺

تقویت امنیت شیباریوم

تمرکز اصلی که توسط کوساما برجسته شده است، بررسی دقیق و اجرای اقدامات امنیتی قوی در چارچوب شیباریوم بوده است. این مرحله بر تعهد پروژه به ارائه یک محیط امن تأکید می کند که در آن کاربران می توانند با اطمینان و بدون به خطر انداختن داده ها یا حریم خصوصی خود استفاده کنند.

علاوه بر این، توسعه‌دهنده اصلی اشاره می‌کند که تیم آزمایش عمیق روی بلاک چین را آغاز کرده است. این مرحله تست برای شناسایی هر گونه آسیب پذیری یا مشکل بالقوه در سیستم حیاتی است. با قرار دادن بلاک چین در معرض رویه‌های آزمایشی دقیق، تیم اطمینان حاصل می‌کند که عملکرد بی‌عیب و نقص آن را دارد و می‌تواند سناریوهای مختلف را قبل از بازگشایی برای عموم مدیریت کند.

علاوه بر این، توسعه‌ دهنده اصلی اشاره می‌کند که تیم، تست عمیق روی بلاک چین را آغاز کرده است. این مرحله تست برای شناسایی هر گونه آسیب پذیری یا مشکل بالقوه در سیستم حیاتی است. با قرار دادن بلاک چین در معرض رویه‌های آزمایشی دقیق، تیم اطمینان حاصل می‌کند که عملکرد بی‌عیب و نقص آن را دارد و می‌تواند سناریوهای مختلف را قبل از بازگشایی برای عموم مدیریت کند.

با وجود اینکه شیباریوم در حالت خصوصی قرار دارد، همچنان فعال است. بروزرسانی تأیید می‌کند که بلاک چین طبق معمول به تولید بلاک‌ها ادامه می‌دهد. این امر انعطاف پذیری و پایداری پلتفرم را نشان می دهد، حتی در شرایطی که تحت پیشرفت ها و آزمایش های امنیتی حیاتی قرار می گیرد.

کوساما خاطرنشان کرد که مقیاس پذیری و تست روز دوشنبه قبل از بازگشایی مجدد زنجیره برای عموم ادامه خواهد یافت. در آماده‌ سازی برای این تلاش مشترک، توسعه‌ دهنده اصلی به اعضای تیم توصیه کرده است تا استراحت خوبی داشته باشند، و بر اهمیت شادابی و انرژی برای ادامه کار تأکید می‌کند.

🔸پیش بینی قیمت شیبا در سال 2025🔸

شیباریوم و توانایی های چشمگیر آن

در همین حال، دومین بروزرسانی در سفر مقیاس‌ پذیری شیباریوم، مجموعه‌ ای از حرکات استراتژیک انجام شده برای اطمینان از یک پلتفرم قوی و بدون مشکل را نشان می‌دهد.

پس از بروزرسانی اولیه، تیم به‌ طور خستگی‌ ناپذیر برای اصلاح مکانیسم‌ های مقیاس‌ بندی کار کرده است. بر این اساس، شیباریوم گامی حیاتی به منظور شناسایی هر گونه آسیب پذیری احتمالی قبل از عرضه گسترده تر، تحت آزمایش داخلی موقت قرار گرفته است.

بروز رسانی‌ها همچنین نگاهی اجمالی به دستاوردهای مقیاس پذیری عظیمی که قبلاً رخ داده است، ارائه می‌کنند. تیم Alchemy  که به دلیل مهارت خود در فناوری بلاک چین مشهور است، توانسته است قدرت شیباریوم را تا 1500 درصد افزایش دهد.

🔰به طور مشابه، تیم غیرمتمرکز و اعتباردهندگان نیز پیشرفت های چشمگیری داشته اند و زیرساخت سرور را تا 1500% دیگر افزایش داده اند.

قیمت شیبا افزایش می یابد؟

در حالی که توسعه دهندگان شیباریوم برای اطمینان از مقیاس پذیری تلاش می کنند، سرمایه گذاران SHIB که برای خرید شیبا اقدام کرده بودند هنوز در ضرر هستند. پس از افت اخیر بازار، بالاخره چندین ارز دیجیتال توانستند کندل های سبز رنگ در چارت روزانه خود ثبت کنند. اما در مورد SHIB اینطور نبود زیرا قیمت آن در 24 ساعت گذشته بیش از 1 درصد کاهش یافته است.

بر اساس CoinMarketCap، در زمان نگارش این مقاله، SHIB با ارزش بازار بیش از 4.9 میلیارد دلار با قیمت 0.000008203 دلار معامله می‌شود که در جایگاه چهاردهمین ارز دیجیتال بزرگ قرار گرفته است. این کاهش قیمت باعث ایجاد احساسات منفی نسبت به این ارز دیجیتال شده است.

با توجه به داده های LunarCarush، احساسات صعودی شیبا اینو در 24 ساعت گذشته 40 درصد کاهش یافته است. 

با این حال، همچنین باید توجه داشت که ذخیره ارزی SHIB در حال کاهش است، که نشان می‌دهد این توکن تحت فشار فروش نبوده است.

شاخص LunarCarush

نگاهی به نمودار روزانه SHIB چند شاخص را نشان می دهد که سرمایه گذاران ممکن است قبل از افزایش قیمت توکن باید مدت بیشتری منتظر بمانند. شاخص MACD یک نزولی عظیم در بازار به نمایش گذاشته است.

چارت روزانه شیبا

شاخص قدرت نسبی شیبا اینو (RSI) و جریان پول CMF نیز همچنان در زیر علامت خنثی باقی ماندند. این یک سیگنال نزولی دیگر است که می تواند از افزایش قیمت SHIB جلوگیری کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments