راه اندازی شیباریوم در روز ولنتاین | از شایعه تا تکذیب خبر

راه اندازی شیباریوم در روز ولنتاین | از شایعه تا تکذیب خبر

شیتوشی کوساما، توسعه دهنده اصلی Shiba Inu، آب سرد بر روی شایعات راه اندازی شیباریوم در روز ولنتاین ریخت.

شیباریوم چه زمانی راه اندازی می شود؟ در چند ماه گذشته، تاریخ انتشار Shibarium موضوع بحث در میان جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. در حالی که جامعه Shib امیدوار است که در 14 فوریه راه اندازی شود، توسعه دهنده اصلی آن Shytoshi Kusama آب سرد را بر روی شایعات راه اندازی پلتفرم بلاک چین Layer-2 در روز ولنتاین می ریزد.

خرید و فروش شیبا اینو

شیباریوم تاریخ انتشار دقیقی ندارد!

توسعه دهنده برجسته شیبا اینو، Shytoshi Kusama، بینش جدیدی در مورد راه اندازی شیباریوم به اشتراک گذاشته است. شیتوشی در پاسخ به سوالی اظهار داشت که نمی‌تواند جزییات خاصی را به اشتراک بگذارد:

می‌خواهید تاریخ دقیقی داشته باشید؟ نه… من نمیتوانم تعیین کنم زیرا این نسخه مثل یک کلید روشن و خاموش نیست.

این خبر چه تاثیری بر قیمت شیبا اینو دارد؟

توسعه دهندگان شیبا اینو در حال کار بر روی بلاک چین لایه 2 هستند تا به افزایش قیمت از طریق مکانیزم توکن سوزی شیبا اینو و افزایش ثبات قیمت آن کمک کنند. در بازار ارزهای دیجیتال، همه به دنبال کارمزد تراکنش کمتری هستند و پروژه‌هایی که واقعاً آن را ارائه می‌کنند از تراکنش‌های بیشتری برخوردار خواهند شد.

کوین گیپ قبلاً گزارش داده بود که شیبا اینو (SHIB) از مرز 1.3 میلیون در تعداد کل دارندگان عبور کرده و شاهد افزایش شدید قیمت بوده است. بسیاری از مردم بر این باورند که راه اندازی شیباریوم فرصتی برای سرمایه گذاران است تا به خرید شیبا در سال 2023 بپردازند.

برای شروع، سرمایه گذاران جدید و حتی با تجربه توجه خود را به سمت این رمز ارز میم معطوف می کنند تا پتانسیلی برای تبدیل افراد عادی به میلیونر باشد.

با توجه به کوین مارکت کپ حجم معاملات شیبا اینو در 24 ساعت گذشته نزدیک به 50 درصد افزایش یافته است زیرا قیمت آن بالاتر از سطح کلیدی 0.000013 دلاری خود قرار گرفته است. در زمان نگارش این مقاله، SHIB با 0.5 درصد افزایش نسبت به روز گذشته به 0.0000129 دلار رسید و حجم معاملات 24 ساعته آن 382،908،529 دلار بود.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بی نام
بی نام
1 سال قبل

سلام دوستان