شیباریوم دوباره تولید بلاک را از سر می گیرد! فروش گسترده توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو

دلیل اصلی توقف فعالیت شیباریوم چه بود؟ شیباریوم دوباره تولید بلاک را از سر می گیرد!

بلاک چین لایه 2 شیبا اینو، شیباریوم، پس از توقف تقریباً یک روزه تراکنش، تولید بلاک را از سر گرفت.

براساس داده های جستجوگر بلاک Shibariumscan.io، بلاک چین لایه 2 شیبا اینو، شیباریوم دوباره فعال شده و در حال تولید بلاک است. شبکه Shibarium پس از راه‌ اندازی شبکه اصلی، به‌ دلیل ترافیک بالای شبکه، از کار افتاد و عملیات را برای محافظت از منابع مالی متوقف کرد.

توسعه‌دهنده اصلی Shytoshi Kusama تأیید کرد که افزایش ترافیک بلاک چین منجر به چالش‌های خاصی شده است و گفت که امنیت وجوه صندوق در خطر نیست. وی تاکید کرد که هم پل و هم زنجیره به خوبی کار می کنند و شیباریوم آماده راه اندازی مجدد است.

اسکرین شات از شروع مجدد تولید بلاک

در یک پست وبلاگ رسمی به تاریخ 18 آگوست، توسعه دهنده شیبا اینو، کال ضیریا، طرح هایی را برای عملیات مقیاس پذیری برای تطبیق ترافیک قابل توجه در شیباریوم تشریح کرد. او گفت که این تیم همچنین بروزرسانی‌های منظمی را در مورد وضعیت شبکه Shibarium، ارائه خواهد کرد.

🔺سرمایه گذاران شیبا بعد از راه اندازی شیباریوم میلیونر می شوند؟🔺

در واقع، همانطور که به آرامی و با دقت بررسی کردیم که مشکل دقیقاً کجا رخ داده است و هزاران هزار قرارداد و تراکنش عادی را در یک بلاک پیدا کردیم.

علاوه بر این، پروژه شیبا اینو پوشش بیمه ای به مبلغ 2 میلیون دلار را برای رفع چالش های احتمالی بازیابی وجوه پس از راه اندازی مجدد شیباریوم انتخاب کرده است. پس از این اعلامیه، تولید بلاک در شبکه از سر گرفته شد زیرا تیم توسعه دهنده شیبا، به نظارت هوشمندانه خود ادامه می دهد. 

♦️پیش بینی قیمت شیبا در سال 2025 و چشم انداز آن بعد از راه اندازی شیباریوم♦️

با این وجود، جامعه ShibArmy نسبت به گسترش ترس، عدم اطمینان و شک (FUD) که بر پروژه تأثیر منفی می‌گذارد ابراز نگرانی می‌کند. اعضای جامعه مثبت هستند و از تلاش های شبکه در کار بر روی توقف تراکنش حمایت کرده اند.

دارندگان و معامله‌ گران بزرگ با گسترش FUD که باعث فروش قابل‌ توجه دارایی‌های اصلی آنها شد، توکن‌های شیبا، BONE و LEASH خود را تخلیه کرده‌اند. با وجود این، قیمت‌ها به دنبال فعال‌ سازی مجدد شیباریوم، حتی در مواجهه با فروش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال، در حال افزایش است.

در روز گذشته، ارزش شیبا 11 درصد کاهش یافت و در حال حاضر به 0.0000084 دلار رسیده است. محدوده آن در 24 ساعت گذشته بین حداقل 0.0000076 دلار و حداکثر 0.0000093 دلار در نوسان بوده است. به طور همزمان، قیمت توکن BONE  به میزان 15 درصد کاهش یافته و به 1.19 دلار رسیده است، در حالی که LEASH در حال حاضر در 447 دلار است که نشان دهنده کاهش 5 درصدی در همان بازه زمانی است.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments