پامپ 215 درصدی فلوکی اینو در صرافی برتر کره جنوبی | احتمال انفجار قیمت Floki چقدر است؟

پامپ 215 درصدی فلوکی اینو در صرافی برتر کره جنوبی | احتمال انفجار قیمت Floki چقدر است؟

رقیب شیبا، فلوکی اینو (FLOKI)، شاهد افزایش بی سابقه ای در یکی از صرافی های برتر کره جنوبی، Bithumb بود – قیمت فلوکی به 0.1324 وون کره (KRW) رسید.

فلوکی اینو، توکن ابزاری اکوسیستم فلوکی اینو، جهش باورنکردنی را در صرافی محبوب کره جنوبی Bithumb تجربه کرده است. ارزش این توکن به میزان شگفت‌انگیز 215 درصد افزایش یافت و آن را به بالاترین قیمت تاریخ 0.1324 KRW در روز جمعه 30 ژوئن سوق داد. این رالی چشمگیر توجه بسیاری از سرمایه گذاران و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال در سراسر جهان را به خود جلب کرد.

برخی شباهت‌هایی بین افزایش اخیر فلوکی اینو و رالی‌های قبلی در APT و بیت‌کوین کش (BCH) انجام داده‌اند، که همچنین شاهد افزایش قیمت اولیه آنها توسط معامله‌گران کره‌ جنوبی بود.

با این حال، در روزهای پس از اوج، ارزش توکن کاهش شدیدی را تجربه کرد و در حال حاضر با 0.0364 KRW معامله می شود. با وجود این عقب نشینی، عملکرد کلی این میم کوین قابل توجه است چراکه احتمال دارد توجه بسیاری از سرمایه گذاران را برای خرید فلوکی اینو جذب کند.

چیزی که این موج را حتی جذاب تر می کند این است که سایر مبادلات بین المللی شاهد رشد مشابهی نبودند. فلوکی اینو تنها شاهد افزایش 1.35 درصدی در مبادلات خارج از کره جنوبی بود.

در حال حاضر، Bithumb به عنوان تنها صرافی کره ای است که توکن Floki Inu را فهرست می کند و پشتیبانی از آن را در 18 مه اضافه کرده است.

طبق آخرین داده ها، فلوکی اینو در بین ارزهای دیجیتال پرمعامله در Bithumb جایگاه سی و سوم را دارد. معامله گران کره ای در 24 ساعت گذشته با 929143 دلار فلوکی مبادله کرده اند.

⁉️اکنون سؤال این است که آیا این شور و شوق محلی در صرافی‌های بین‌المللی موج می‌زند و موج گسترده‌تری را برای ارزهای رمزنگاری شده به اصطلاح «میم» ایجاد می‌کند؟

با نگاهی به آینده، ناظران به شدت تاثیر بالقوه این فعالیت بازار را بر دیگر توکن‌های مبتنی بر میم مانند دوج کوین، شیبا اینو و ارز پپه (PEPE) زیر نظر دارند. تجمعی به رهبری فلوکی اینو در پلتفرم بزرگی مانند Bithumb می‌تواند به عنوان یک کاتالیزور برای دیگر ارزهای دیجیتال عمل کند.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments