شمارش معکوس برای به روز رسانی جدید شیبا اینو

شمارش معکوس برای ارتقا جدید اکوسیستم شیبا اینو | آیا قیمت shib افزایش می یابد؟

توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو (SHIB) در بحبوحه پیش‌بینی راه‌اندازی ارتقای شیباریوم، تجمع‌ هایی را به ثبت رساند. در این میان قیمت BONE و LEASH نیز افزایش یافت.

شیبا اینو در صفحه رسمی توییتر خود شمارش معکوس ویژه ای را در رابطه با این اکوسیستم اعلام کرد. این تیم، لینکی را به اشتراک گذاشته است که کاربران را به وب سایت دیگری هدایت می کنید و در آن یک تایمر شمارش معکوس را در مقابل پس‌زمینه‌ای با مضمون Shiba Inu قرارداده شده است که امروز در ساعت 8 عصر UTC به پایان می‌رسد. کریپتو توییتر معتقد است که شمارش معکوس مربوط به راه حل بلاک چین لایه 2 یعنی شیباریوم است.

توسعه‌دهنده Shiba Inu و تیم دفاعی SHIB به همراه Shib Trophias در توییتی در 19 دسامبر تایید کردند که شمارش معکوس اولین قدم برای راه‌اندازی نسخه بتا شیباریوم است.

علاوه بر این، وب‌ سایت به صورت مرحله‌ای راه‌اندازی می‌شود و توسعه‌ دهندگان تلاش می‌کنند تا آن را بدون هیچ مشکلی عرضه کنند.

اولین قدم این است که وب سایت اصلی خود را به روز کنیم. بسیار مورد نیاز بود و این اولین قدم ما برای راه اندازی بتا شیباریوم است. کل وب سایت به یکباره راه اندازی نمی شود و به صورت مرحله‌ای اتفاق می‌افتد. ما سعی می‌کنیم تا حد امکان رابط کاربری آن را آسان کنیم.

خرید و فروش شیبا اینو

فروش شیبا اینو توسط نهنگ ها

فشار فروش حاکم بر بازار ارزهای دیجیتال در چند ماه گذشته نیز بر قیمت شیبا اینو تأثیر گذاشته است، چراکه بسیاری از سرمایه گذاران تمایلی به خرید شیبا اینو ندارند. با وجود ارتقای پیش‌بینی‌شده شیباریوم، نهنگ‌ها توکن‌های SHIB را می‌فروشند و میلیون‌ها سود از رالی صعودی عظیم در سال ۲۰۲۱ به‌ دست آورده‌اند.

در حالی که فروش نهنگ‌ها و آدرس‌های غیرفعال، فعالیت خود را شروع کرده اند و توکن‌های SHIB را می‌فروشند، جامعه نسبت به راه‌حل بلاک چین لایه 2 امیدوار است.

در حالی که Trophias تاریخ خاصی را اعلام نکرد، توسعه دهنده تنها فاش کرد که Shibarium Beta به زودی راه اندازی خواهد شد.

قیمت شیبا اینو در 24 ساعت گذشته بیش از 1.89درصد افزایش پیدا کرده است و قیمت فعلی در 0.000008713 دلار معامله شد. 

واکنش قیمت Bone و Leash

همراه با جهش قیمت SHIB، توکن‌های BONE و LEASH اکوسیستم شیبا اینو شاهد تجمع‌های مشابهی در پیش‌بینی راه‌اندازی Shibarium بودند. در 48 ساعت گذشته قیمت BONE و LEASH به ترتیب نزدیک به 30 درصد و 15 درصد افزایش یافته است.

در زمان نوشتن این مقاله، توکن BONE با قیمت 0.912 دلار و قیمت LEASH در 323 دلار معامله می شود. تحلیلگران معتقدند قیمت ها می توانند در کوتاه مدت بهبود یابند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments