ایردراپ sei | هر آنچه که باید در مورد پروژه sei بدانید!

ایردراپ sei | هر آنچه که باید در مورد پروژه ارز دیجیتال sei بدانید!

هر بار که یک توکن جدید راه اندازی می شود، موجی از هیجان و امید را در میان سرمایه گذاران به وجود می آورد، مانند شب قبل از یک کنسرت بزرگ. دیروز، توکن Sei Network مورد توجه قرار گرفت و پس از راه اندازی پروتکل شبکه اصلی، نزدیک به 3000 درصد پامپ شد. ایردراپ ارز sei برای کاربران بسیاری از اکوسیستم‌های بلاک چین از جمله اتریوم، بایننس چین، سولانا و پالیگان در دسترس است.

پروژه ارز sei چیست؟

بلاک چین پیشرو لایه 1، به نام SEI Network، رسما توکن sei مورد انتظار خود را راه اندازی کرد و در میان جامعه هیجانی از پامپ قیمت ایجاد کرد. در کنار راه‌اندازی توکن، SEI Network از توکنومیک‌های نوآورانه خود نیز رونمایی کرده است و وعده توزیع سخاوتمندانه 3 درصدی را در Launchpool خود می‌دهد.

پروژه ارز sei یک بلاک چین لایه 1 با سرعت بالا است که برای رونق دارایی های دیجیتال از NFT تا DeFi طراحی شده است. این بر عملکرد سریع و فناوری نوآورانه برای تعاملات کارآمد فضای Web3 تمرکز دارد. دارندگان توکن در بلاک چین های منبع باز مانند Sei، نقش های محوری در حاکمیت و تکامل شبکه ایفا می کنند و از غیرمتمرکز بودن و مقیاس پذیری آن اطمینان حاصل می کنند. طبق آخرین پست وبلاگ، شبکه Sei توکن و نوآورانه خود را راه اندازی کرده است.

ارز دیجیتال Sei به عنوان یک بلاک چین غیرمتمرکز ظاهر می شود که ریشه در مکانیسم “اثبات سهام” دارد و ارز sei وسیله ای برای پوشش هزینه های تراکنش است و تضمین می کند که عملیات در بلاک چین Sei به درستی انجام می شود.

ایردراپ منحصر به فرد Sei

ایردراپ منحصر به فرد ارز Sei

بنیاد ارز Sei راه اندازی چیزی را که آنها به عنوان “ایردراپ منحصر به فرد” توصیف می کنند، اعلام کرده است و می گویند که این یک ایردراپ معمولی نیست.

رویکرد Sei واقعاً زنجیره‌ای است، با هدف قدردانی و شناخت پذیرندگان اولیه فناوری بلاک چین در چندین اکوسیستم، که در بخشی از این مقاله به آن اشاره شده است.

رونمایی از بلاک چین ارز Sei

Sei چیزی بیش از یک بلاک چین است. این یک بلاک چین لایه 1 منبع باز و بدون مجوز است که با هدف خاصی ساخته شده است. این بلاک چین توانایی مبادله یکپارچه دارایی های دیجیتال را دارد.

با گسترش دنیای دارایی‌های دیجیتال، از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و توکن های بازی گرفته تا امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، نیاز به بلاک‌چین‌هایی که می‌توانند این رشد را به طور موثر مدیریت کنند، افزایش می‌یابد. اینجاست که ارز Sei وارد عمل می‌شود، که طوری طراحی شده است تا نیازهای تجربه کاربر با کارایی بالا و استثنایی در فضای Web3 را برآورده کند.

نحوه عملکرد ارز Sei

ساخت و ساز Sei به طور دقیق بر روی سه جنبه مهم متمرکز شده است: سرعت، عملکرد، و تکنولوژی پیشگامانه. نتایج این تمرکز مشهود است:

🔸سرعت بالا: پروژه Sei به عنوان یکی از سریع‌ ترین بلاک چین ها در دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شده است.

🔸توان عملیاتی بالا: این پتانسیل را دارد که حتی از حداکثر تئوری هر Rollup ساخته شده بر روی اتریوم بهتر عمل کند.

🔸فناوری پیشرفته: کارایی Sei را می توان به استفاده نوآورانه از پردازش موازی، ایجاد یک بلاک جدید در کمترین زمان و مکانیسم های انتشار و پردازش بلاک منحصر به فرد نسبت داد.

بلاک چین Sei فقط به کارایی آن محدود نمی شود. این فراتر از فراهم کردن زیرساخت‌های لازم است که به هر کسی با اتصال به اینترنت اجازه می‌دهد تا سریع‌ تر از چیزی که چشمک می‌زند با برنامه‌های وب 3 کار کند و در دسته جدیدی از برنامه‌های Web3 پیشرو باشد.

افزایش 6 برابری حجم معاملات Sei پس از لیست شدن در بایننس

افزایش 6 برابری حجم معاملات Sei پس از لیست شدن در بایننس

Sei Labs، شرکت سازنده بلاک چین لایه 1 Sei، دیروز راه اندازی موفقیت آمیز شبکه اصلی خود را پس از مرحله آزمایشی اعلام کرد. توکن خود بلاک چین، SEI، برای اولین بار در صرافی های برجسته ای مانند بایننس، کراکن و هیوبی معرفی شد.

به گفته سازندگان، Sei قصد دارد یک بلاک چین ایجاد کند که راه را برای مبادلات ارز هموار کند. Sei دارایی‌های مرتبط با پلتفرم‌های اجتماعی، بازی یا حتی NFT باشد، می‌خواهد بهترین تجربه کاربری را ارائه دهد.

SEI در زمان عرضه در فهرست، 1.8 میلیارد عرضه در گردش داشت که طبق گفته بایننس، 18 درصد از کل عرضه 10 میلیاردی آن است. این ارز دیجیتال با قیمت اولیه 26 سنت، دارای ارزش بازار 486 میلیون دلاری بود و به راحتی در بین 100 ارز دیجیتال برتر قرار گرفت.

در حال حاضر، ارزش بازار این ارز رمزنگاری شده 340 میلیون دلار است و حجم معاملات از حداقل 20 میلیون دلار به 120 میلیون دلار پس از لیست شدن در بایننس افزایش یافته است. طبق بیانیه مطبوعاتی اخیر، بیش از 200 تیم به طور فعال در Sei در حال توسعه هستند، که دارای بیش از 7.5 میلیون کیف پول منحصر به فرد است.

آیا ارز sei به زودی سقوط می کند؟

در عرض چند ساعت پس از معرفی، ارزش توکن Sei به شدت افزایش یافت. قیمت ارز sei در صرافی کوکوین و گیت به ترتیب به بیش از 0.8 و 0.4 دلار افزایش یافت، اما سپس در حدود 2 سنت تثبیت شد. با این حال، معامله گران باید آگاه باشند زیرا ممکن است قیمت به زودی با سقوط شدید روبرو شود و تا قیمت اولیه خود یا حتی بیشتر کاهش یابد.

در زمان نگارش، توکن Sei با قیمت 0.2392 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 2600 درصد افزایش یافته است. لازم به ذکر است که بدانید زمانی که قیمت یک ارز دیجیتال رالی صعودی عظیمی را در کوتاه مدت دنبال می کند، به سرعت کاهش می یابد، به خصوص در بازار بی ثبات کریپتو. با جهش بیشتر سرمایه گذاران در طول موج، تقاضا می تواند از عرضه پیشی بگیرد و منجر به اصلاح قیمت شود. علاوه بر این، هر گونه مشکل یا آسیب پذیری در پلتفرم SEI می تواند اعتماد سرمایه گذاران را متزلزل کند.

♦️از این رو، ما به سرمایه گذاران توصیه می کنیم، روند بازار را زیر نظر داشته باشند، و مهمتر از همه، مدیریت ریسک و سرمایه گذاری را در نظر داشته باشید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Salehi
Salehi
8 ماه قبل

درود و خسته نباشید رفیق
میگم پس ایردراپش کو؟!😀
صحبت ایردراپ کرده بودید گفتم حتما داره ایردراپ میده خوندم تا آخر اما خبری نبود.