افزایش گالا

دلایل رشد بیش از 100 درصدی قیمت گالا در 7 روز گذشته | روند صعودی ادامه دارد؟

ارز GALA در ماه فوریه تاکنون 117 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که اکوسیستم همچنان به جذب کاربران جدید ادامه می دهد.

بخش بازی برای کسب درآمد (P2E) در اکوسیستم ارزهای دیجیتال یکی از بخش‌هایی بوده است که در برابر نوسانات و کاهش قیمت در چند ماه گذشته مقاومت بسیاری داشته است، زیرا گیمرها در حال افزایش توانایی کسب درآمد از طریق بازی‌های ویدیویی مبتنی بر بلاک چین و ارزهای دیجیتال هستند.

یکی از پروژه‌هایی که شاهد افزایش سریع قیمت توکن خود در هفته اول فوریه بوده است، گالا (GALA) می باشد، پروتکلی که بر استفاده از فناوری بلاک چین تمرکز دارد تا به بازیکنان کنترل بازی‌هایی را که انجام می‌دهند و آیتم‌های درون بازی که به دست می‌آورند، بدهد.

داده‌های کوین تلگراف و تریدینگ ویو نشان می‌دهند که قیمت GALA پس از رسیدن به کمترین قیمت 0.177 دلار در 2 فوریه، 117 درصد افزایش یافت و در 7 فوریه با افزایش فشار خرید ارز گالا توسط سرمایه گذاران به اوج محلی 0.384 دلار رسید.

نمودار
نمودار تغییرات قیمت گالا در تایم فریم 4 ساعته

سه دلیل برای بهبود سریع قیمت گالا، عرضه چند بازی محبوب جدید در پروتکل، مجموعه ای از مشارکت های جدید است که به گسترش اکوسیستم گالا کمک کرده است و رشد پایگاه کاربران این پلتفرم که همچنان به رکوردهای جدید ادامه می دهد، می باشد.

راه اندازی بازی های جدید

بخش 30 میلیارد دلاری بازی های کسب درآمد (P2E) به سرعت در حال رشد است و پروتکل هایی که می خواهند سرعت خود را حفظ کنند و مرتبط باقی بمانند، نیاز به راه اندازی بازی های جدید و حفظ پایگاه کاربر فعال دارند.

در همین راستا است که گالا از پروژه‌های جدید در اکوسیستم مانند راه‌اندازی آتی Spidertanks و Legends Reborn پشتیبانی می‌کند.

توئیت بازی های جدید

جدا از گیم‌پلی، نسل جدید بازی‌هایی که در Gala راه‌اندازی می‌شوند از برخی از روندهای رو به رشد در فضای P2E مانند فروش زمین و مکان استفاده کرده‌اند که راهی برای کسب درآمد غیرفعال در اختیار کاربران قرار می‌دهد و به رشد گروه بزرگ‌تری از اعضای جامعه کمک می‌کند. این به روز رسانی ها باعث افزایش توجه سرمایه گذارانی که روی این پروتکل با اهداف درازمدت سرمایه گذاری می کنند، شده است.

مشارکت با سایر پروتکل ها

عامل دومی که به تقویت حرکت و تضمین آینده ارز گالا کمک می کند، اضافه شدن مشارکت های جدیدی است که به گسترش دامنه اکوسیستم آن کمک می کند.

این شامل همکاری اخیراً اعلام شده با جامعه 888innercircle در توییتر است که دارای جامعه ای متشکل از 205000 عضو است که طرفداران هنر دیجیتال و کلکسیون هستند.

Gala همچنین اخیراً یک رابطه کاری با Betwixt برقرار کرده است، یک برنامه بازی متمرکز بر سلامت روان که برای کمک به گنجاندن خودمراقبتی در جامعه بازی‌ها برای دریافت 1 میلیون دلار بودجه از صندوق Conservatorship بازی‌های Gala انتخاب شده است.

پایگاه کاربر در حال رشد

در نتیجه گسترش اکوسیستم گالا و افزودن راه‌هایی برای کسب درآمد و سود از طریق گیم‌پلی یا روش‌های دیگر مانند اجرای نود گالا، جامعه در طول زمان شاهد افزایش مداوم تعداد کاربران به ویژه از ابتدا دسامبر 2021 بوده است.

بر اساس داده های Dune Analytics، تعداد کل کاربران GALA در 7 فوریه به 122230 نفر رسید که این رقم از 40380 کاربر از 7 نوامبر 2021 سه برابر شده است.

افزایش تعداد کاربران گالا

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments