پیش فروش ارز دیجیتال

پیش فروش 4 ارز جدید با پتانسیل انفجار قیمت در سال 2024

بازار کریپتوکارنسی به دلیل نوساناتش شناخته شده است و پیش‌بینی این که کدام ارز رشد خواهد کرد می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. با پیشرفت بیشتر در سال 2024، چشم انداز ارزهای دیجیتال با سرعتی سریع به تکامل خود ادامه داده است و روندهای جدیدی در حال ظهور است که می تواند بازار را تغییر دهد و فرصت های سرمایه گذاری قابل توجهی را ارائه دهد.

بهترین ترندهای کریپتو برای سال 2024

طبق تحقیقات و اطلاعات به دست آمده، هر بخشو بلاکچین مرتبط را شناسایی کرده ایم و ارزی که مبتنی بر آن بلاکچین سود دهی و عملکرد بهتری دارد را معرفی کرده ایم.

بلاکچین بیس چین

بیس چین (Base Chain)

بیس چین (Base Chain) راه خود را به عنوان یک بلاک چین مقیاس پذیر و کارآمد باز می کند که برای پشتیبانی از طیف گسترده ای از برنامه های غیر متمرکز طراحی شده است و آن را به یکی از بهترین روندهای رمزنگاری در سال 2024 تبدیل می کند. هدف آن بهبود مقیاس پذیری، عملکرد و قابلیت همکاری در عین کاهش هزینه های تراکنش و زمان تسویه در شبکه اتریوم است. Base Chain به عنوان یک پلتفرم غیرمتمرکز، امکان مجموعه متنوعی از dApps و قراردادهای هوشمند را فراهم می کند.

بیس داوگز (Base Dawgz)

Base Dawgz

یکی از راه هایی که می توانید به عنوان سرمایه گذار در فناوری بیس چین فعالیت کنید، سرمایه گذاری در بیس داوگز است. بیس داوگز یک میم سکه است که از بیس جامپینگ و همچنین پدیده فرهنگی میم شیبا اینو الهام گرفته شده است. این یک سکه میم برای کسانی که هوس ماجراجویی و نوآوری دارند طراحی شده است و یک تجربه چند زنجیره ای منحصر به فرد را با خود به ارمغان می آورد.

سایت بیس داوگز

این شبکه بر روی شبکه زنجیره پایه ساخته شده است و با اتریوم سولانا و شبکه اسمارت بلاکچین و آوالانچ معامله می‌کند. 

بیس داوگز  اخیراً پیش فروش خود را برای توکن DAWGZ خود راه اندازی کرده است و پیش فروش در کمتر از دو هفته بیش از 1.7 میلیون دلار جمع آوری کرده است که نشان دهنده افزایش تقاضای سرمایه گذاران است.

 یک توکن داوگز در حال حاضر با قیمت 0.00502 دلار معامله می شود و می توان آن را در ازای اتریوم، تتر، یوس ای دی سی، بایننس کوین آوالانچ و سولانا خریداری کرد. 

علاوه بر این،داوگز عملکرد اشتراک برای کسب درآمد را ارائه می دهد. دارندگان توکن می توانند با به اشتراک گذاری محتوای شبکه های اجتماعی پروژه و معرفی دوستان به پیش فروش، توکن های بیشتری کسب کنند

بلاک چین سولانا

اکوسیستم سولانا

اکوسیستم سولانا دومین روند ارز رمزنگاری است که به طور بالقوه می تواند در سال 2024 منفجر شود. اکوسیستم Solana یک پلت فرم بلاک چین سریع و مقیاس پذیر است که از طیف گسترده ای از برنامه های غیرمتمرکز (dApps) پشتیبانی می کند.


💎4 میم کوین سولانا که سرمایه شما را 100 برابر میکنند!💎


این پلتفرم قادر به پردازش بیش از 1000 تراکنش در هر بلوک است که آن را به یکی از سریع ترین پلتفرم های بلاک چین در جهان تبدیل می کند. سولانا از مکانیزم منحصربه‌فردی به نام اثبات تاریخ استفاده می‌کند که یکی از اجزای اصلی فرآیند اجماع اثبات سهام سولانا است، حتی اگر به خودی خود یک مکانیسم اجماع نیست.

سیلانا (Sealana )

Sealana

یکی از محبوب‌ترین مواردی که می‌توانید در اکوسیستم سولانا سرمایه‌گذاری کنید، از طریق یک ICO جدید مانند سیلانا است. سیلانا یک میم کوین ساخته شده بر روی بلاک چین سولانا است که از فناوری سریع و مقیاس پذیر آن برای ارائه یک تجربه کاربری یکپارچه استفاده می کند.

سایت سیلانا

Sealana اخیراً پیش فروش توکن بومی خود $SEAL را راه اندازی کرده است و این پیش فروش بیش از 5 میلیون دلار افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش شدید تقاضای سرمایه گذاران است.

این توکن SEAL در حال حاضر با قیمت 0.022 دلار معامله می شود و می توان آن را در ازای اتریوم، تتر ،سولانا و بایننس کوین خریداری کرد. همچنین می توانید $SEAL را مستقیماً از طریق کارت بانکی خود خریداری کنید.

پلی تو ارن (P2E)

Play to Earn یا P2E

Play to Earn یا P2E یک روند بازی است که کاربران را تشویق می کند تا از طریق بازی کردن کسب درآمد کنند. این روند را می توان در ظهور بازیهایی مشاهده کرد که تراکنش های خرید درون بازی را به عنوان راهی برای کسب درآمد در قالب توکن غیر قابل تعویض NFT ارائه می کنند. این بازی‌ها اغلب به کاربران اجازه می‌دهند که برای انجام منظم بازی جوایزی برنده شوند.


🎮🪙بازی کن درآمد کسب کن! همه چیز درباره بازی های Play-to-Earn🎮🪙


بازی‌های «بازی برای کسب درآمد» معمولاً به بازیکنان برای انجام وظایف، برنده شدن در مبارزات در برخی موقعیت‌ها و مراقبت از شخصیت‌هایشان تا حد امکان پاداش می‌دهند. همه چیز به بازی بستگی دارد. در حالی که یک بازی P2E ممکن است به شما اجازه دهد که با موجودات بجنگید و از دنیای خود در برابر موجودات خود دفاع کنید.

بازی دیگری مانند Play Doge ممکن است شخصیتی دوست داشتنی را برای مراقبت از آن در اختیار شما قرار دهد تا با تغذیه از آن، اطمینان حاصل شود که خوب می‌خوابد، ورزش می‌کند، و دارای ویژگی‌های زیادی است. سرگرم کننده است و همیشه شاد و سلامت است.

پلی دوج (PlayDoge )

PlayDoge

این بازی ایده‌آل برای کسب درآمد (P2E) است که میم محبوب Doge را به یک حیوان خانگی مجازی به سبک تاماگوچی تبدیل می‌کند. می‌توانید در پیش‌فروش مداوم، توکن‌های $PLAY خود را ایمن کنید تا در حین انجام ماجراجویی‌های بازی‌های دوبعدی نوستالژیک، ارزهای دیجیتال به دست آورید.

سایت پلی دوج

PlayDoge با گرافیک پیکسلی با کیفیت بالا، کنترل های لمسی بصری، مراقبت از حیوانات خانگی تعاملی و امنیت بلاک چین، شور و شوق حیوانات خانگی مجازی را به قرن بیست و یکم می آورد. مالکان باید ملزومات لازم را برای زنده نگه داشتن PlayDoges خود و تکمیل سطوح بازی فراهم کنند تا در حین کسب توکن های $PLAY، پیوند محکمی با همراه خود ایجاد کنند.

💵خرید تتر از پی 98💵

پلی دوج اخیراً پیش فروش توکن های PLAY خود را راه اندازی کرده است. پیش فروش بیش از 4.6 میلیون دلار جمع آوری کرده است که نشان دهنده افزایش چشمگیر علاقه سرمایه گذاران است. هر توکن $PLAY در حال حاضر با قیمت 0.00509 دلار معامله می شود و می توان آن را در ازای ETH، USDT ، BNB و مستقیماً از طریق کارت کردیت یا اعتباری خود خریداری کرد.

توکن های BRC-20

BRC20

BRC20 یک استاندارد توکن برای شبکه زنجیره هوشمند بایننس (BSC) است که امکان ایجاد توکن هایی با ویژگی ها و عملکردهای پیشرفته را فراهم می کند. BRC20 کشش قابل توجهی در بازار به دست آورده است، به طوری که بسیاری از توسعه دهندگان BRC20 را به جای سایر استانداردهای توکن ترجیح می دهند.

توکن‌های BRC-20 یک استاندارد آزمایشی در شبکه بیت‌کوین هستند که به دنبال گسترش قابلیت‌های خود فراتر از تراکنش‌های ساده همتا به همتا هستند. همچنین، توکن های BRC-20 به دنبال تغییر اکوسیستم بیت کوین از طریق دموکراتیک کردن امور مالی، تشویق نوآوری و تسریع رشد هستند.

ناینتی ناین بیت کوینز (99Bitcoins)

BRC-20، 99

ناینتی ناین بیت کوینز به عنوان آینده یاد بگیر و کسب درآمد کن شناخته می شود، اخیراً یک پیش فروش مداوم برای توکن Learn-to-Earn خود، توکن 99 BTC، راه اندازی کرده است. 99Bitcoins برای پاداش دادن به افراد برای یادگیری در مورد ارزهای دیجیتال توسعه یافته است. 


💰🪙10 روش برتر برای کسب درآمد از ارز دیجیتال در سال 2024💰🪙


99BTC دارای مجموع عرضه توکن 99,000,000,000 است و این توکن کاربردی جدید به همه کاربران 99 بیت کوین اجازه می دهد همزمان با یادگیری در مورد کریپتو، رمز ارز نیز کسب کنند. همچنین، به‌عنوان دارنده توکن، اگر زمان لازم برای یادگیری ندارید، می‌توانید با گذاشتن توکن‌ها پاداش کسب کنید.

سایت 99 بیت کوینز

پیش فروش بیش از 2.2 میلیون دلار افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش شدید علاقه سرمایه گذاران است.هر توکن ناینتی ناین بیت کوین در حال حاضر با قیمت 0.0011 دلار معامله می شود و می توان آن را در ازای ETH، BNB و USDT خریداری کرد. همچنین می توانید آن را مستقیماً از طریق کارت بانکی اعتباری یا نقدی خود خریداری کنید.

دیگر ارزهای ترند 2024 برای سرمایه گذاری

 🔺تأییدیه‌های ETF کریپتو: SEC اخیراً انواع ETF‌های مرتبط با رمزنگاری را تایید کرده است که می‌توانند توسط سرمایه‌گذاران خرده‌فروش بدون نیاز به باز کردن حساب رمزنگاری خریداری شوند.

🔺هوش مصنوعی در بازار کریپتو: هوش مصنوعی با ادغام بسیاری از برنامه‌های هوش مصنوعی با شبکه بلاک چین، پیشرفت زیادی در حوزه رمزنگاری دارد.

 🔺اجاره NFT: یک روند بزرگ رمزنگاری که کاربران را قادر می‌سازد محصولات، شخصیت‌ها و ویژگی‌های خاص درون بازی را اجاره کنند.

 🔺امور مالی غیرمتمرکز (DeFi):  بازار DeFi در سال 2024 با برنامه‌های جدید DeFi و پیشرفت‌های فناوری به رشد خود ادامه می‌دهد.

 🔺فرامرزی شبکه‌های CBDC: ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)، که نوعی ارز دیجیتال صادر شده توسط بانک‌های مرکزی است، می‌تواند یک تغییر بزرگ بازی در آینده ارزهای دیجیتال باشد.

🔺قراردادهای هوشمند لایه 2 : راه حل های لایه 2 یک فناوری انقلابی جدید است که می تواند مقیاس پذیری را بهبود بخشد، هزینه ها را کاهش دهد و زمان تراکنش سریع تری را ارائه دهد.

 🔺ارزهای دیجیتال پایدار و سبز: با توجه به اثرات زیست محیطی منفی فرآیند استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال سبز و پایدار جدیدی برای حل این مشکل توسعه یافته اند.

منبع: کریپتو دیلی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments