پالی گان و فایل کوین

همکاری پالی گان (MATIC) و فایل کوین (FIL) برای ادغام در متاورس و توکن های NFT

دو پلتفرم بزرگ و اصلی ارزهای دیجیتال برای تسریع رشد در حوزه NFT، بازی و متاورس با یکدیگر همکاری میکنند.

روزنامه‌نگار و وبلاگ‌نویس چینی رمزارز، کالین وو، این خبر را منتشر کرده است که دو پلتفرم محبوب بلاک چین – فایل کوین (FIL) و پالی گان (MATIC) – در حال گسترش همکاری خود در حوزه NFT، متاورس و بازی های بلاک چین هستند.

وو لینکی به یک پست اخیر  در وبلاگ Filecoin که در آن خبر اعلام شده بود را به اشتراک گذاشت.

Filecoin و Polygon برای کمک به توسعه دهندگان و پروژه های NFT در شبکه Polygon برای ادغام با سیستم فایل بین سیاره ای (IPFS) همکاری خود را برای رشد در NFT، بازی ها و فضای متاورس اعلام کردند.

به عنوان بخشی از این مشارکت، Filecoin و Polygon شروع به ایجاد کمک هزینه ها و هکاتون ها کرده اند تا به تیم های توسعه دهنده و پروژه های NFT که از بلاک چین Polygon برای ادغام با Filecoin و سیستم اشتراک فایل IPFS استفاده می کنند، کمک کنند.

پالی گان یکی از به اصطلاح قاتل های اتریوم است که در تلاش برای حل چالش های ETH بوده است. هزینه های گس بالا و اعتبار سنجی آهسته تراکنش ها در اتریوم، پالی گان را به انتخابی محبوب برای پروژه های NFT و سازندگان بازی های بلاک چین تبدیل کرده است.

پس از آن، استودیو Polygon به منظور پشتیبانی از توسعه دهندگان بازی و پروژه های NFT که با Web 3.0 کار می کنند ایجاد شد.

با این حال، در همان زمان، تعداد زیادی از تیم‌ها که پروژه‌های بازی برای کسب درآمد و مرتبط با NFT انجام می‌دهند، به سیستم IPFS و فایل کوین علاقه‌مند شده‌اند، زیرا این پلتفرم‌ها راه‌های قابل اثبات و غیرمتمرکز را برای ذخیره ابرداده‌ها و فایل هایی مانند ویدیوها ارائه می‌کنند.

سال گذشته، Filecoin و Polygon با هم یک مسابقه برنامه نویسی را راه‌اندازی کردند، که چندین بار توسط بیش از 1500 تیم توسعه‌دهنده که به دنبال ساخت برنامه‌های جدید با استفاده از پل ایجاد شده توسط Filecoin و Polygon بودند، از آن بازدید کردند. در میان آنها برنامه هایی با هدف حوزه NFT ها، متاورس، هنر دیجیتال و غیره وجود داشت.

علاوه بر این، پالی گان به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا NFT ها را بر اساس استاندارد این شبکه بسازند و آنها را در IPFS و فایل کوین ذخیره کنند. برای توسعه دهندگان آموزش ویژه ای نوشته شده است.

در نهایت، کمک مالی 5000 دلاری برای پروژه هایی که واجد شرایط یکپارچه سازی IPFS و فایل کوین هستند، نیز اعلام شده است.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments