پای نتورک نقشه راه جدید دو مرحله

پای نتورک نقشه راه جدید دو مرحله ای را اعلام کرد! دیدگاه نا امید کننده جامعه ارز pi

انتشار اخیر طرح های نقشه راه پای نتورک، سر و صدای زیادی را در میان دنبال کنندگان آن ایجاد کرده است. با این حال، برای برخی، این بروزرسانی‌ ها کافی نیستند…

همانطور که در یک پست وبلاگ در 9 اکتبر اعلام شد و متعاقباً توسط PiNewsMedia@ در X (توئیتر) به اشتراک گذاشته شد، شبکه Pi از انتشار نقشه راه جدید در دو مرحله خبر داد – اولین مورد در اواسط اکتبر و مرحله دوم در دسامبر.

قیمت ارزهای دیجیتال پی98

پست وبلاگ با تأیید این موضوع آغاز می شود که “تیم Pi Core یک نقشه راه مبتنی بر نقطه عطف برای محصولات و برنامه های مختلف شبکه Pi منتشر خواهد کرد که در دو نسخه مستقر خواهند شد”.

هدف از توسعه، ارائه شفافیت بیشتر به جامعه شبکه Pi است و برخلاف اکثر نقشه‌ های راه، علاوه بر “پروژه‌های در حال انجام و تلاش‌های آینده” بر “دستاوردهای گذشته” تأکید می‌کند.

با این حال، بسیار مهم است که بروزرسانی‌ های نقشه راه “برنامه زمانی برای Open Mainnet ارائه نمی‌کند” را رد می‌ کند. همچنین شایان ذکر است که اگرچه ماه‌ها مشخص شده است، شبکه Pi هیچ اشاره‌ای به سال خاصی نمی‌کند – ظاهراً موضوعی مداوم برای اطلاعیه‌های شبکه Pi. با این حال، فرض بر این است که بروز رسانی‌ های نقشه راه امسال در سال 2023 منتشر خواهند شد.

مرحله اول نقشه راه پای نتورک

مرحله اول نقشه راه در اواسط اکتبر منتشر خواهد شد و به دستاوردهای گذشته ارز پای نتورک و ابتکارات در حال انجام آن می پردازد.

“مرحله اول که برای انتشار در ماه اکتبر برنامه ریزی شده است، بر انتقال کارهایی که قبلاً انجام شده و آنچه ما در حال حاضر روی آن تمرکز کرده ایم برنامه هایی را ارائه می دهد. این به عنوان نگاهی شفاف به اینکه از کجا آمده ایم و به کجا می رویم، حداقل در کوتاه مدت عمل می کند.”

🔮بررسی شبکه پای نتورک در سال 2023 | چرا پروژه pi توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است؟🔮

مرحله دوم نقشه راه پای نتورک

مرحله دوم در ماه دسامبر انتظار می رود و احتمالاً این مرحله هیجان واقعی را در جامعه Pi ایجاد می کند. این به این دلیل است که، طبق پست، نسخه 2 “نقشه راه را گسترش می دهد تا نقاط عطف آینده برای هر محصول و برنامه را شامل شود”.

“این یک نمای جامع از برنامه های شبکه Pi در دوره فعلی شبکه محصور Mainnet ارائه می دهد. این نسخه دوم در مورد ویژگی‌ها، الزامات، ارتقاء و سایر ابتکارات آتی که شبکه باید قبل از ورود به دوره شبکه باز انجام دهد، توضیح می‌دهد.”

♦️تحقیق درباره پای نتورک این بار در ویتنام | گسترش حاشیه ها و شایعات کلاهبرداری  ارز pi ♦️

ناامیدی در جامعه Pi ادامه دارد!

علیرغم هیجان ایجاد شده توسط وعده های داده شده در نقشه راه به روز شده، با نگاهی اجمالی به بخش نظرات پست توسط @PiNewsMedia می توان فهمید که نا امیدی در جامعه شبکه pi موج می زند.

ناامیدی در مورد کوتاهی در بروزرسانی‌ها و اطلاعیه‌های خاص شبکه اصلی همچنان در حال افزایش است. بر کسی پوشیده نیست که انتظار جامعه شبکه Pi برای انتشار نوعی شبکه اصلی بلاک چین، حداقل زیاد بوده است. بدون هیچ جدول زمانی مشخصی برای انتشار شبکه اصلی، ممکن است شاهد این ناامیدی از ساخت «Pioneers» در آینده باشیم.

⁉️برخی از نظرات ارائه شده در پست @PiNewsMedia:

🔸کاربری با نام @rahulinsan00 می گوید: هیچ تاریخ مشخصی برای راه اندازی شبکه اصلی پای نتورک مشخص نشده است. مدام می گویند صبر کنید و حتی بعد از 4 سال تاریخ را مشخص نمی کنند. این به جایی رسیده است که فقط مردم از شما پیروی کنند.

🔸نظر کاربر دیگر با نام مستعار @SantaH8CultScam: پروژه های دیگر می توانند در زمان بسیار کمتری تکمیل شوند. این ناامید کننده است که ببینیم چقدر طول می کشد و یا چه زمانی عرضه می شود. اگر تا قبل از هاوینگ بیت کوین راه اندازی نشود، به احتمال زیاد به خوبی نخواهد بود.

🔸کاربر @OtunLekan: هیچ چیز در مورد pi واضح و شفاف نیست.

🔸کاربر @SongXa11585: یک پروژه راکد و بی معنی است که هیچ هدف مشخصی ندارد. 

منبع: بی اس سی نیوز 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments