پپه و ریپل

رویدادهای مهم این هفته: توجه به ریپل، صرافی بایننس و پپه

ریپل، بایننس و پپه در این هفته توجه بسیاری از سرمایه گذاران را در بازار ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده اند. در این مقاله به بررسی علت توجه تریدرها و پتانسیل های این 3 ارز برای رشد صحبت میکنیم. از دادگاه ریپل مقابل sec گرفته تا اخبار صرافی بایننس و پیش بینی رالی صعودی پپه. در این مقاله همراه ما باشید.

نوسانات به وجود آمده اخیر در بازار کریپتو ممکن است روی میم کوین ها به خصوص دوج کوین و شیبا اینو تاثیر گذاشته باشد. با توجه به بازار فعلی که یک بازار خرسی و نزولی است، شیبا اینو 10.65 درصد در هفته ی گذشته افت کرد و  به 0.000022 دلار کاهش یافت.

دوج کوین (Dogecoin) همچنین تحت تاثیر خرس ها قرار گرفت وبا بیش از 11 درصد کاهش به پایین‌ترین سطح هفتگی خود یعنی 0.142 دلار رسید. در میان این رکود، داده‌های فنی حیاتی زنجیره نشان می‌دهد که یک رشد 100% برای این میم کوین ها پیش بینی میشود.

خرید و فروش تتر پی98

ریپل در دادگاه sec

اتفاقات پیرامون ریپل و کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا در شرف پایان است، زیرا اشلی پراسپر، کارشناس حقوقی ریپل (XRP)، ادعا کرد که پاسخ قطعی SEC در مرحله اصلاحات اهمیت زیادی برای این پرونده دارد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پاسخ نهایی خود را در مرحله جبران خسارت در 6 ماه می ارائه کرد. به ویژه، جیمز مورفی، وکیل طرفدار ریپل(XRP) از این پاسخ انتقاد کرد و آن را بی‌معنا و فاقد استدلال اساسی در مورد آسیب مالی سرمایه‌گذاران نهادی دانست.

نمودار قیمتی ریپل

در همین حال، احساسات سرمایه گذاران بازار کریپتو، به ویژه علاقه مندان به توکن ریپل نشان دادند که استدلال‌های کمیسیون sec در پاسخنامه‌ها برای راه‌حل‌ها و قضاوت نهایی ضعیف هستند، همانطور که استوارت آلدروتی افسر پرونده ریپل به این موضوع اشاره کرد. از سوی دیگر، برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، در مورد اخبار داغ پیرامون ریپل و برنامه هایش، مانند تلاش‌های عملیاتی شرکت، تحولات اخیر در XRPL، استراتژی‌هایی برای شکایت طولانی‌مدت علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و غیره به اشتراک گذاشت.

به نظر می رسد که شرکت پرداخت بلاک چین آمریکایی نیز همانطور که مدیر ارشد فناوری دیوید شوارتز اشاره کرده است، در حال بررسی راه اندازی یک استیبل کوین در ماه ژوئن است. در این میان، ریپل (XRP)، ارز دیجیتال تحت حمایت ریپل لبز، در این هفته توسط درصد خیلی کمی ترید شد و حجم معاملات پایین بود.

صرافی بایننس و پولشویی

در حالی که بایننس، یکی از مشهورترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان، در این هفته پیشرفت‌های زیادی را در رابطه با ارزهای دیجیتال آغاز کرد، بر اساس گزارش ها، وزارت دادگستری ایالات متحده (DoJ) کمیسیون بررسی خطاهای مالیاتی (FRA) را برای نظارت بر فعالیت های صرافی باینس به علت شک درمورد پولشویی دعوت به نشست کرد.

در همین حال، کیف پول های مرتبط با بایننس در این هفته 222 میلیون توکن لونا کلاسیک (LUNC) را سوزانده اند. ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس، درخواستی برای آزادی تیگران گامباریان، مدیر اجرایی بایننس که به ناحق بازداشت شده بود، صادر کرد.

علاوه بر این،بایننس فیوچرز، اعلام کرد که معاملات USDⓈ-M وSTPTUSDT, SUNTRUST, MBLUSDT RADUSDT وCVXUSDT برای همیشه حذف خواهد شد این صرافی همچنین اعلام کرد که تمامی محصولات و خدمات BIDR (استیبل کوین با پشتوانه روپیه اندونزی) را از پلتفرم خود حذف کرده است.

بایننس همچنین در این هفته به عنوان یک صرافی ثبت شده در بخش واحد اطلاعات مالی هند (FIU ) شروع به فعالیت کرد و جای پای خود را در صنعت کریپتومحکمتر کرد.

بایننس تاکیید کرد که پشتیبانی از قراردادهای دائمی USDⓈ-M INDEX USDT، SLP USDT و GLMR USDT USDⓈ-M متوقف خواهد شد.همچنین صرافی اعلام کرد نات کوین(NOT) را به عنوان پنجاه و چهارمین پروژه خود در بایننس لانچ پول لیست کرده است.

پپه و احتمال رالی گاوی

پپه از زمان انتشار به یک میم کوین محبوب تبدیل شد و توجه بسیاری از تریدرهای علاقه مند به سرمایه گذاری در بازار میم کوین ها را به خود جلب کرد. طبق بررسی های انجام شده یک آدرس پول هوشمند در این هفته 143 میلیارد توکن پپه جمع آوری کرده است که باعث خوش بینی سرمایه گذاران زیادی به این میم کوین شده است.

نمودار قیمتی پپه
نمودار قیمتی پپه

علیرغم اینکه این توکن در حال تجربه ی یک رالی گاوی و رشد بوده است، انباشت این میم کوین در هفت روز گذشته افزایش یافت. گزارش شده است که یک نهنگ تازه 357 میلیارد توکن پپه را از بایننس خریداری کرده است و پس از آن تعداد زیادی از سرمایه گذاران بازار کریپتو جمعاً 650 میلیارد پپه جمع آوری کرده اند.

علیرغم نوسانات بازار و افزایش احساسات سرمایه گذاران، این اتفاق به این توکن کمک کرده است تا محبوبیت زیادی به دست آورد. پیش بینی می شود پس از هاوینگ بیت کوین قیمت پپه هم افزایش پیدا کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments