صندوق خیریه دیکاپریو از پروژه nft کمک مالی دریافت می کند

موسسه خیریه لئوناردو دی کاپریو از مزایده NFT کمک مالی دریافت می کند

آهنگساز مشهور هالیوود ، تام هولکنبورگ، حراج توکن غیر مثلی (NFT) آهنگ “Sound Track of Your Life” را تایید کرد و اعلام کرد که قصد دارد بخشی از سود خود را به صندوق خیریه لئوناردو دیکاپریو اهدا کند.

تام هولکنبورگ (معروف در محافل موسیقی حرفه ای به نام Junkie XL) آهنگساز حرفه ای  فیلم های سینمایی است که در آهنگ فیلم هایی مانند مد مکس ، جاستیس لیگ ، ددپول و غیره با کارگردانانی چون جیمز کامرون ، رابرت رودریگز، پیتر جکسون و غیره همکاری کرده است. وی همچنین به خاطر ساخت موسیقی در بازی های ماتریکس ، نید فور اسپید ​​، سیمز 2 و 3 نیز مشهور است.

در یک اطلاعیه مطبوعاتی اعلام شد که اکنون هولکنبورگ قصد دارد یک موسیقی به مدت 20+ دقیقه ایجاد کند که با ساختن توکن غیرقابل تعویض (NFT) آن، بر روی پلتفرم Amplify X در شبکه ارز دیجیتال تزوس به فروش برسد.

این پروژه “Sound Track of Your Life” نام دارد. این آهنگ قسمت های مهمی از زندگی (کسی که در حراج برنده شود) را شامل می شود، از جمله این قسمت های مهم می توان به خاطرات، احساسات و لحظات مهم زندگی ، فراز و نشیب و غیره اشاره کرد.

موسسات مالی نیز در این مناقصه شرکت خواهند کرد. حراج در ظهر روز 25 خرداد، آغاز می شود و ده درصد از سود حراج به صندوق خیریه لئوناردو دیکاپریو اهدا خواهد شد.

تام هولکنبورگ در مصاحبه ای اعتراف کرد که این اولین استفاده او از فناوری بلاکچین است.

وی افزود:

من مطمئناً در فضای NFT اولین نفر نیستم ، اما فکر کردم که این موسیقی فرصتی برای اضافه کردن چیز متفاوت و ساختن چیزی کاملاً منحصر به فرد است و سرگرم کننده خواهد بود!

مدیر عامل AmplifyX ، آدام کوهرد ، گفت که آنها در حال ساخت بستری هستند که به سازندگان کمک می کند تا از کار خود کسب درآمد کنند، جریان های مختلف سرمایه را بررسی کنند و با طرفداران خود تعامل داشته باشند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments