افزایش قیمت الگو

افزایش قیمت الگورند (ALGO) با حمایت سرمایه گذاران نهادی

حمایت از سرمایه گذاران نهادی و یک سری مشارکت های جدید می تواند به توکن الگو (ALGO) کمک کند تا در هفته آینده  از محدوده قیمتی فعلی خود خارج شود.

دوره های تثبیتی و حمایتی معمولاً با افزایش قابل توجه قیمت ها دنبال می شوند، اما آنها همچنین فرصت خوبی برای بررسی میدانی و ارزیابی پروژه هایی هستند که دارای اصول اساسی و ویژگی های فاندامنتال مثبت میباشند.

یکی از پروژه هایی که از نظر جبران قیمت و پذیرش شبکه همچنان مورد توجه قرار می گیرد، الگورند است که یک شبکه بلاک چین خالص اثبات سهام (POS) که در هفته های اخیر مشارکت های جدید و برنامه های کاربردی مورد استفاده در دنیای واقعی و همچنین پشتیبانی از صندوق های چند میلیون دلاری را تامین کرده است.

سرمایه های کلان در پروژه های مستقر در الگورند سرمایه گذاری می کنند

جمع آوری کمک مالی یکی از بزرگترین چالشهای بسیاری از پروژه ها است. در ماه گذشته شبکه الگوراند اعلام کرد که Arrington Capital، مدیر دارایی دیجیتال، وعده داده است 100 میلیون دلار بودجه برای کمک به تسریع در توسعه بیشتر در همه جوانب سیستم عامل قرارداد هوشمند در نظر گرفته است.

این پیشرفت در پی اطلاعیه 2 ژوئن شرکت Borderless Capital، یک شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر، مبنی بر ایجاد صندوق 25 میلیون دلاری با هدف حمایت از استارت آپ های بلاک چین مستقر در میامی است و در حال توسعه راه حل های پرداخت دیجیتال در شبکه الگورند، بوده است.

جذب مشارکت های جدید سرمایه گذاران 

توئیتر بنیاد الگورند لیستی رو به رشد از پروژه های رمز ارزها را به ما نشان میدهد که در بخشهای مختلف به عنوان بخشی از جامعه الگوراند به هم پیوسته اند تا از مزایای کارمزد های کم و محیط POS بهره مند شوند.

بخش توکن غیرمثلی (NFT) به دنبال مشارکت با Curate که امکان ساخت و ایجاد NFT ها و همچنین آزادسازی پلی توسط Curvegrid را فراهم می کند، به کسب و کارها امکان ایجاد  فناوری NFT و بلاک چین را در کسب و کار های خود و برنامه های تلفن همراه مشتریان را میدهد.

مشارکت از طریق روش های پرداخت خدمات مراقبت های بهداشتی MAPay مستقر در برمودا، از دیگر نمونه های اخیر علاقه مندی به الگورند است که میزبان به دنبال راه حل پرداخت آن در بلاک چین الگورند میباشد و در تلاش برای بهبود کارایی و کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی و همچنین همکاری با Xfinite و Eros Now برای ایجاد یک بستر تعامل محتوای مبتنی بر بلاک چین برای 224 میلیون کاربر ثبت شده Eros Now است.

این مشارکت های جدید پس از یک سال شلوغ برای شبکه صورت می گیرد که شامل ادغام کوین یو اس دی کوین (USDC) و تتر (USDT)، دوتا از بزرگترین استیبل کوین ها در اکوسیستم ارز دیجیتال است.

لیست رو به رشد مشارکت های شبکه و سرمایه گذاری کاربران در امور مالی سنتی نشان می دهد که ALGO از موقعیت خوبی برخوردار است و احتمالا به زودی شاهد رشد آن در آینده خواهیم بود.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments