زلزله مشهد امروز 19 مهر 1402 | زلزله دیشب مشهد

زلزله مشهد امروز 19 مهر 1402 | زلزله دیشب مشهد

بامداد امروز ساعت 4 و 11 دقیقه زمین‌ لرزه‌ای با شدت 6.3 در عمق 9 کیلومتری زمین زنده‌ جان افغانستان را لرزاند. کانون این زمین لرزه حدود 24 کیلومتر با زنده‌ جان ایالت هرات فاصله دارد. زنده جان در 130 کیلومتری شهر تایباد و 80 کیلومتری مرز ایران قرار دارد.

تاکنون گزارشی از خسارات زلزله دیشب مشهد داده نشده است. اما شدت این زمین‌ لرزه به حدی بوده که در شهرهای شرقی ایران از جمله تایباد، تربت جام و مشهد احساس شده است.

شنبه هفته جاری نیز وقوع چندین زلزله شدید بالای 6 ریشتری در منطقه هرات افغانستان، که در مشهد و شهرستانهای مرزی شرق خراسان رضوی احساس شده بود، جان شمار زیادی از ساکنان نواحی روستایی کشور همسایه را گرفت.

تصاویری از زلزله امروز افغانستان

شدت زلزله مشهد امروز

شدت زلزله مشهد امروز 6.3 ریشتر و در عمق 10 کیلومتری زمین بوده است. مرکز این زمین‌ لرزه، در 28 کیلومتری شمال‌غرب هرات گزارش شده است.

همچنین در تایباد نیز که فاصله کمتری با کانون اصلی زلزله 6.3 ریشتری دارد، بسیاری از مردم از خانه های خود بیرون و در خیابان ها حضور پیدا کرده اند.

🔺پنج زلزله نسبتا شدید امروز 15 مهرماه 1402 مشهد را لرزاند! احتمال زلزله در مشهد امشب🔺

زلزله مدارس تایباد خراسان رضوی را تعطیل کرد!

🛑مدیر آموزش و پرورش تایباد خراسان رضوی: مدارس این شهرستان در همه مقاطع تحصیلی در پی وقوع زمین لرزه بامداد امروز، چهارشنبه در نوبت صبح تعطیل اعلام شد. 

این تصمیم به جهت کاهش اضطراب دانش آموزان و خانواده های آنان و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و فرمانداری شهرستان تایباد اتخاذ شده است.

مدارس ابتدایی در باخرز تعطیل شد!

🛑فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان باخرز: مهدهای کودک و مدارس ابتدایی شهرستان باخرز امروز چهارشنبه 19 مهرماه در راستای کاهش استرس خانواده‌ها تعطیل هستند و فعالیت های آموزشی بصورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مدارس ابتدایی خواف در نوبت صبح غیرحضوری شد!

🛑فرماندار شهرستان خواف: با توجه به زلزله صبح امروز (چهارشنبه 19 مهرماه) مدارس ابتدایی شهرستان خواف در نوبت صبح به صورت غیر حضوری و در پیام رسان شاد انجام خواهد شد. سایر مقاطع کلاس‌ها به صورت حضوری دایر است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments