در شبکه لونا کلاسیک باگ پیدا کنید و جایزه بگیرید!

در شبکه لونا کلاسیک باگ پیدا کنید و جایزه بگیرید! | بررسی واکنش قیمت LUNC

گروه توسعه‌ دهنده اصلی لونا کلاسیک (L1TF) یک برنامه پاداش باگ پیشنهاد کرد که از محققان امنیتی، هکرهای اخلاقی و توسعه‌دهندگان دعوت می‌کرد تا آسیب‌پذیری‌ها را در شبکه لونا کلاسیک شناسایی و گزارش کنند. این جایزه صرفاً از وجوه LITF دریافت شده از جامعه پرداخت می شود.

پیدا کردن باگ در شبکه ترا و دریافت جایزه

مدیر پروژه اصلی لونا کلاسیک در توییتر اعلام کرد که پیشنهاد 11602 “Luna Classic Bug Bounty Incentive Program” برای رای گیری آماده است. از آنجایی که گروه توسعه‌دهنده بر کاهش عرضه LUNC و USTC در گردش در سه ماهه سوم تمرکز می‌کند، هدف آن شفاف‌ سازی باگ‌ها در شبکه Terra Luna Classic است. برخی از اعضا ادعا می‌کنند که باگ‌ها پس از بروزرسانی‌های اخیر افزایش یافته است.

توییت تیم توسعه دهنده لونا کلاسیک

بر اساس این پیشنهاد، یک برنامه پاداش باگ امنیت و ثبات شبکه را افزایش می دهد، همکاری و عملکرد را تقویت می کند و به مشارکت کنندگان برای شناسایی و گزارش آسیب پذیری ها پاداش می دهد. جوایز توسط L1TF پرداخت می‌شود و هیچ پیشنهادی برای هزینه‌های اجتماعی جداگانه برای برنامه پاداش باگ لازم نیست. در ابتدا، L1TF قصد دارد 50 میلیون LUNC در سه ماهه سوم اختصاص دهد.

برنامه جایزه باگ برای همه اعضای جامعه، توسعه دهندگان خارجی و کارشناسان امنیتی باز است. از شرکت کنندگان می خواهد که به افشای مسئولانه و استانداردهای قانونی و اخلاقی مانند اجتناب از گزارش عمومی آسیب پذیری ها و خودداری از فعالیت های مخرب پایبند باشند.

🔺جوایز برنامه ریزی شده تحت این پیشنهاد به شرح زیر است و جوایز از 150 هزار تا 20 میلیون لونا کلاسیک متغیر است:

جوایز باگ یابی لونا کلاسیک

تا به حال، جامعه لونا کلاسیک و اعتباردهندگان از این پیشنهاد حمایت کرده اند. 100٪ رای “بله” را از اعضا و اعتباردهندگان مانند JESUSisLORD، Lunanauts و DFLunc دریافت کرده است. جامعه با نیاز به افزایش امنیت شبکه در میان تحولات مختلف موافق است.

با تصویب سه پیشنهاد هزینه استخر جامعه، تعادل استخرهای اجتماعی Terra Luna Classic نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

احتمال بازیابی قیمت لونا کلاسیک 

قیمت LUNC در یک حرکت بدون روند نوسان دارد و قیمت در حال حاضر 0.000087 دلار معامله می شود. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0000866 دلار و 0.0000886 دلار است. با این حال، حجم معاملات در 24 ساعت گذشته اندکی افزایش یافته است.

چارت 4 ساعت لونا کلاسیک

طبق بازار CoinGape، قیمت LUNC همچنان بین خط روند همگرا الگوی مثلث حرکت می کند. شکست الگوی مثلثی حرکت صعودی را برای بازیابی قیمت LUNC به 0.0001 دلار در کوتاه مدت و 0.001 دلار در بلندمدت به ارمغان می آورد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments