لیست شدن بیبی دوج در بایننس

لیست شدن بیبی دوج در بایننس | توکن BabyDoge کی در صرافی بایننس لیست می شود؟

اگرچه Baby Doge Coin یکی از جدیدترین میم کوین ها در بازار کریپتو است، اما محبوبیت آن روز به روز در حال افزایش بوده است. سوال مهمی که ذهن بسیاری از هولدر های این توکن را به خود مشغول کرده است این است که آیا بیبی دوج به این زودی در بایننس لیست می شود؟ 

همانطور که میدانید بیبی دوج در سال 2023 شروع بسیار خوبی داشته است. قیمت این میم کوین محبوب به لطف ترکیبی از افزایش حجم DEX، فعالیت DeFi و کسب رتبه های برتر در لیست توکن های پرطرفدار صرافی بایننس 345% از ابتدا سال به امروز (YTD) افزایش یافته است. این در شرایطی است که بیبی دوج هنوز برای خرید و فروش در صرافی بایننس در دسترس نیست و لیست نشده است!

این معیارهای مثبت، بیبی دوج را به فهرست 80 دارایی بزرگ رمزنگاری بر اساس ارزش بازار سوق دهد و به خوبی می تواند به آن کمک کند تا تبدیل به میم کوین بعدی برای ورود به 50 ارز دیجیتال برتر شود و چه بسا با میم کوین های برتر دیگر مانند دوج کوین یا شیبا اینو رقابت کند.

نشانه های لیست شدن بیبی دوج در بایننس

در سال 2023، ارزش بازار کریپتو و افزایش قیمت ارزهای دیجیتال موجی از علاقه را تجربه کرده است. این امر توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به تمام بخش‌های بازار، از جمله میم کوین ها، و متعاقبا، بیبی دوج کوین (BABYDOGE) جلب کرده است.

در واقع، قیمت بیبی دوج از ابتدای سال تا 345% افزایش یافته است، که میم کوین را به عنوان دومین توکن سودآور در بازه زمانی سالانه رتبه بندی می کند. در مقایسه، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) به ترتیب +16٪ و +48٪ از ابتدای سال افزایش یافته اند.

با توجه به این که بیبی دوج در بسیاری از صرافی های برتر مانند گیت، کوینکس و کوکوین لیست شده است، تعجب چندانی ندارد که علاقه مندان امیداور باشند که بیبی دوج در بایننس نیز لیست شود.

این میم کوین در سال 2021 راه اندازی شد، اما در حال حاضر صد ها هزار دنبال کننده در توییتر دارد. باور کنید یا نه، طبق گفته CoinMarketCap، ارزش بازار آن در حال حاضر به بیش از یک میلیارد دلار افزایش یافته است. این وب سایت حجم معاملات 24 ساعته Baby Doge Coin را بیش از 34 میلیون دلار اعلام کرده است.

بایننس در تصمیم گیری اینکه کدام ارزهای دیجیتال را فهرست کند، به تعداد کاربران نگاه می کند. از آنجایی که بیبی دوج در حال حاضر بیش از 1 میلیون دارنده دارد، این صرافی ارز دیجیتال می‌تواند تصمیم بگیرد به زودی آن را فهرست کند، اگرچه هنوز چنین اعلامیه‌ای منتشر نکرده است.

همانطور که در گزارش های قبلی ذکر شد، بایننس تعداد کاربران را قبل از فهرست کردن توکن در صرافی خود ارزیابی می کند.

به گفته Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس: 

مهمترین معیار تعداد کاربران است.

او گفت: 

اگر یک سکه تعداد کاربران زیادی داشته باشد، ما آن را لیست می کنیم.

وی در ادامه افزود:

 این ویژگی بسیار مهم است. به عنوان مثال میم توکن‌ها را در نظر بگیرید، اگرچه من شخصاً آنها را درک نمیکنم، اگر توسط تعداد زیادی از کاربران استفاده می‌شود، آن را لیست می‌کنیم. ما بر اساس جامعه پیش می‌رویم، این که نظر من راجع به یک کوین یا توکن چیست، مهم نیست.

با توجه به اظهارات او، BabyDoge Coin همه ویژگی‌ها را دارد که می‌تواند به بایننس برسد. دارای بیش از 1 میلیون نگهدارنده، دارای یک جامعه قوی و پر جنب و جوش و همچنین از نظر قیمت نتایج مطلوب را ارائه می دهد.

بنابراین، حتی اکانت رسمی توییتر بیبی دوج این فرصت را پس از مصاحبه CZ از دست نداد. آنها با تگ کردن او در توییتی نوشتند:

 هی  @cz_binance، ما به تازگی از رکورد 1 میلیون دارنده #BabyDoge عبور کردیم.

لیست شدن بیبی دوج در بایننس

آیا بیبی دوج امسال در بایننس لیست می شود؟

در این بخش قصد داریم به این مسئله بپردازیم که چه چیزی ممکن است موجب شود تا بیبی دوج امسال در بایننس لیست شود؟ بیایید نگاهی دقیق تر به عوامل اصلی بیندازیم.

راه اندازی پورتال توکن سوزی بیبی دوج جامعه

تیم اعلام کرده است که به ازای هر توکنی که توسط انجمن سوزانده می‌شود، ۵ توکن اضافی از طریق پورتال جدید سوزانده می‌شود. این تیم نوشت: “اگر جامعه 1 کوادریلیون توکن را از طریق پورتال بسوزاند، ما 5 کوادریلیون توکن دیگر را می سوزانیم.

افزایش فعالیت DeFi و حجم DEX

فعالیت کاربر و تجارت در اکوسیستم بیبی دوج کوین اخیراً در حال افزایش است. طبق سایت تجزیه و تحلیل بلاک چین دیفای لاما، کل ارزش قفل شده (TVL) در اکوسیستم از 28 میلیون دلار به 62 میلیون دلار در یک ماه و نیم گذشته افزایش یافته است.

علاوه بر این، بیبی دوج سواپ در حال حاضر به عنوان چهارمین صرافی بزرگ غیرمتمرکز (DEX) در زنجیره BNB با حجم معاملات 24 ساعته 4.2 میلیون دلار رتبه بندی می شود. شایان ذکر است که DEX بسیار عقب تر از صرافی پیشرو مبتنی بر BSC، پنکیک سوآپ است که حجم معاملات 224 میلیون دلاری را در همان دوره زمانی تسهیل کرد.

احتمال لیست شدن بیبی دوج در بایننس به دلیل پرطرفدار بودن

امسال، محبوبیت بیبی دوج در بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در صنعت، آشکار شد. میم کوین در 9 فوریه رتبه اول را در میان دارایی های پرطرفدار به خود اختصاص داد.

علاوه بر این، BABYDOGE چهارمین سکه محبوب بایننس برای معامله است که پس از بیت کوین و شیبا اینو قرار دارد.

🔸جالب اینجاست که بیبی دوج تنها سکه در صفحه ترند ارزهای دیجیتال بایننس است که برای تجارت در پلتفرم فهرست نشده است.

اهمیت لیست شدن بیبی دوج در بایننس

بیبی دوج یک رقیب قوی برای سایر توکن هایی است که در انتظار لیست شدن در صرافی بایننس به عنوان بزرگترین صرافی رمز ارز جهان هستند.

لیست شدن بیبی دوج در بایننس می تواند یک موقعیت برد-برد هم برای پلتفرم تبادل و هم برای میم توکن باشد. اگر این توکن در صرافی بایننس لیست شود دروازه‌های این صرافی مشتریان جدید را به BabyDoge هدایت میکند و می‌تواند قیمت آن را به بالاترین حد خود برساند. درست چیزی که در میم کوین های دیگر مانند شیبا اینو شاهد آن بودیم. لیست شدن در بایننس قیمت شیبا اینو را به بالاترین سطح تاریخی خود رساند.

برنامه های توکن سوزی بیبی دوج و ورود این میم کوین به بازار توکن های NFT و از سوی دیگر افزایش روز افزون تعداد هولدر ها و رشد جامعه آن میتواند در کنار لیست شدن در بایننس فرصت های یک رشد انفجاری را برای سرمایه گذاران رقم بزند.

با توجه به همه این ویژگی ها صرف نظر از اینکه لیست شدن بیبی دوج در بایننس دقیقا چه زمانی اتفاق می افتد آینده بیبی دوج از نظر بسیاری از تحلیلگران در طولانی مدت صعودی است.

🔺فلوکی اینو در بایننس آمریکا لیست شد!🔺

آیا بیبی دوج، شیبا اینو بعدی است؟

رالی بیبی دوج که در سال 2023 سوار شد مطمئناً چشمگیر بوده است. در واقع، برخی از سرمایه گذاران، سکه را به دلیل اکوسیستم راه حل های تجاری غیرمتمرکز و عرضه توکن های کاهش دهنده تورم، رقیب مستقیم شیبا اینو می دانند.

علاوه بر این، چندین سرمایه گذار امیدوارند که در نهایت بیبی دوج به 1 سنت برسد، که سرمایه گذاران اولیه را فوق العاده ثروتمند می کند. شایان ذکر است که به دلیل مکانیسم توکن سوزی موجود و برنامه جدید توکن سوزی جامعه، BABYDOGE به طور بالقوه می تواند به نقطه عطف 1 سنت برسد و حتی از آن فراتر رود، در حالی که شیبا اینو انجام یک شاهکار مشابه غیرممکن به نظر می رسد.

سوالات متداول

آیا بیبی دوج در بایننس لیست شده است؟

بیبی دوج در حال حاضر در بایننس فهرست نشده است و همچنین در سایر صرافی‌های ارزهای دیجیتال پیشرو مانند کوین بیس نیر وجود ندارد.

اهمیت لیست شدن بیبی دوج در بایننس چیست؟

با لیست شدن این توکن در بایننس سرمایه گذاران بسیاری در معرض آن قرار می گیرند که میتواند تقاضا و در نتیجه قیمت توکن را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

معیار لیست شدن بیبی دوج در بایننس چیست؟

به گفته مدیر عامل بایننس در صورت افزایش تقاضا در جامعه و تعداد هولدر ها بیبی دوج را در بایننس لیست میکند. در حال حاضر بیبی دوج واجد این شرایط است.

آیا بیبی دوج در سال 2023 در بایننس لیست می شود؟

همانطور که می دانید رالی صعودی بیبی دوج به دنبال سایر ارزهای دیجیتال چشمگیر بوده است. همچنین رشد اکوسیسم این پروژه و تیم توسعه دهنده کارآمد احتمال لیست شدن بیبی دوج در بایننس در سال 2023 را افزایش می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.1 24 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
14 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ولی اله بزرگمهر
ولی اله بزرگمهر
1 ماه قبل

سلام
لطفا بازبان انگلیسی به ژائو مدیرعامل بایننس اعلام کنید که اگر بی بی دوج دربایننس لیست شود شدت تراکنش ومعامله دربایننس دوبرابرخواهد شد

سام آر ام
سام آر ام
5 ماه قبل

سلام، دوستان بین بیبی دوج و شیبا شما چیو پیشنهاد میکنید؟!

بهرام
بهرام
2 سال قبل

سلام، دوستان ی سوال دارم، صرافی کوینکس بیبی دوج خریدم، ولی تو صرافی احراز هویت نکردم، فردا روزی ک بیبی دوج رشد کنه، برای برداشتش ب مشکل نمیخورم؟؟؟ خواهش میکنم اگه اطلاعات درستی دارین بهم بگین

جمشید صفرزاده
جمشید صفرزاده
2 سال قبل

امیدوارم لیست بشه و ما وتمام هولدر های این ارز به سود قابل ملاحظه ای برسیم
از همه میخوام حتی اگه شده یک میلیون بی‌بی دوج بخرن و انگار کنن ندارند و انشالله لیست شد عشق کنن

حمید
حمید
2 سال قبل

ممنونم بابت سایت خوبتون وخبرهای به روزتون موفق باشین. ایشالا که بیبی دوجم زودتری لیست بشه در صرافی های معتبر جهان

آخرین ویرایش2 سال قبل توسط حمید
سارا لویی
سارا لویی
2 سال قبل

ینی ارز آینده داری میتونه باشه؟

سارا لویی
سارا لویی
پاسخ به  سارا لویی
2 سال قبل

از کجا میشه خریدش ؟

محسن بابایی
محسن بابایی
2 سال قبل

یا خدا . ایشااله خدا ی نظری به ما کنه بتونیم به زندگیمون ی سر و سامونی بدیم . من خودم شخصا خیلی امید دارم بهش ی سود خیلی خوبی بده

احمد
احمد
2 سال قبل

به امید روزی که خانم کاشانی خبر بزنه “بیبی دوج در صرافی بایننس لیست شد” به حق همین روزهای ماه رمضون

مهدی
مهدی
2 سال قبل

با توجه به اینکه هر ارزی در بایننس لیست میشه به مارکت کپش حدود 5 تا 7 میلیارد دلار اضافه میشه بیبی دوج اگه لیست بشه حداقل ده برابر میشه با مارکت کپ فعلی که حدود ۵۰۰ میلیون دلاره

ناصر ژرف
ناصر ژرف
2 سال قبل

من هم امید بالا رفتن بیبی دوج دارم

میلاد
میلاد
2 سال قبل

ممنونم از زحمات و اطلاعاتی ک دراختیارمون میزارید خانوم کاشانی عزیز