درخواست لیست شدن فلوکی اینو (FLOKI) در صرافی رابین هود!

درخواست لیست شدن فلوکی اینو (FLOKI) در صرافی رابین هود!

به نظر می رسد که اضافه شدن اخیر میم کوین محبوب، شیبا اینو و سایر ارزهای دیجیتال به پلتفرم معاملاتی رابین هود اکنون طرفداران فلوکی اینو را تکان داده است. در این هفته، FLOKI شاهد پیشرفت‌های قوی بود زیرا سرمایه‌ گذاران برای فهرست این توکن در Robinhood سر و صدا می‌کردند.

اخیراً Change.org از رابینهود خواسته است تا توکن فلوکی اینو (FLOKI) را فهرست کند. جالب اینجاست که سه ماه پیش، درخواست برای اضافه شدن FLOKI در رابین هود باز شد. با این حال، از آن زمان تاکنون، تنها حدود 300 امضا جمع آوری شده است.

با ایجاد چنین درخواستی، تیم Floki Inu و طرفدارانی که اقدام به خرید فلوکی اینو کرده اند صفحه ای از کتاب بازی Shiba Inu را باز کرده اند. درخواست شیبا اینو پس از انتشار در سال گذشته با جمع آوری بیش از نیم میلیون امضا به موفقیت بزرگی رسید و در نهایت پس از یک ماه پریشانی، صرافی رابین هود سرانجام در اوایل آوریل از توکن Shiba Inu پشتیبانی کرد و دومین ارز دیجیتال بزرگ میم در کنار ارزهایی مانند سولانا (SOL)، پالی گان (MATIC) و کامپاند (COMP) قرار گرفت.

❗️باید دید که آیا کمپین فلوکی اینو می‌تواند انگیزه کافی برای بررسی چنین فهرستی را به رابین هود بدهد یا خیر.

در حالی که تیم توسعه دهنده SHIB و سرمایه گذارانی که اقدام به خرید شیبا اینو کرده اند، از پوشش گسترده جریان اصلی سود می برند، FLOKI علیرغم کمپین های تبلیغاتی تهاجمی خود، یک شاخه نسبتا ناشناخته از دوج کوین باقی مانده است. بر اساس داده های ارائه شده توسط CoinGecko، در حال حاضر این رمز ارز از نظر ارزش بازار در جایگاه 361 قرار دارد.

🟠آینده ارز فلوکی اینو چگونه خواهد بود؟🟠

اخبار امروز تنها یک ماه پس از ممنوعیت تبلیغات Floki Inu توسط بریتانیا منتشر شد. به طور خاص، سازمان استانداردهای تبلیغاتی کشور (ASA) یک سری تبلیغات برای FLOKI را با این استدلال که آنها “غیر مسئولانه” هستند، ممنوع کرد.

در سال 2021، این تبلیغات رمزنگاری FLOKI در حمل و نقل عمومی در لندن ظاهر شد. این تبلیغات با مضمون از دست دادن موج اولیه pupcoin که بازار ارزهای دیجیتال را اشغال کرده بود پخش می شد.

رگولاتورهای بریتانیا استدلال می‌کنند که این تبلیغات اساساً استثمارگرانه بوده و ترس مصرف‌کنندگان را نادیده می‌گیرد. آنها همچنین اظهار داشتند که تبلیغات به طور ضمنی نشان می‌دهد که Floki با مقایسه آن با شرکت‌هایی مانند DOGE که در اوایل سال همین کار را انجام داده بود، قیمت سرسام‌ آوری خواهد داشت.

بنابراین، بسیار بعید است که دادخواست Floki Inu به نحوی موفق شود، حتی اگر برنامه معاملات سهام پیشرو در فهرست کردن توکن های جدید به طور قابل توجهی محافظه کارانه تر شده باشد.

بهبود جزیی قیمت فلوکی اینو

اخیراً چه چیزی باید در مورد فلوکی اینو بدانید؟ خوب، FLOKI پس از برخورداری از رشد قوی در روز دوشنبه، 3 درصد رشد قیمت را تجربه کرده است. بیش از هر چیز، به نظر می‌رسد که ارزهای دیجیتال از اضافه شدن به فهرست پلتفرم معاملاتی رابین هود سود می‌برد.

متاسفانه برای طرفداران FLOKI، شواهد کمی وجود دارد که Robinhood این توکن را به لیست خود اضافه خواهد کرد. با این حال، به نظر می رسد که این موضوع برای سرمایه گذاران اختصاصی بازار ارزهای دیجیتال اهمیت چندانی ندارد.

اکنون، اخبار امروز شامل نوسانات خوبی برای این رمز ارز است. این که آیا برای یک لیست در یک پلتفرم معاملاتی بزرگ کافی است یا نه، باید دید که چه می شود!

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments